Én például sokkal nehezebbnek éreztem a GSA-t, mindeféle cókmók nélkül mint az én jóval nehezebb motorom, amin ráadásul 1 heti cuccom volt 3 dobozban. Nem is értettem.. volt pedig vagy 60-70 kiló különbség a két motor között!
Úgyhogy minden jó ha a vége jó alapon, nem is kíséreltem meg menni a GSA-val.. mondom fenének van kedve bő 3 milliós motorral megkockáztatni egy zakózást.. nem kell az nekem.
Ha a az elpörgeti a kereket dolog a mérvadó akkor füvön babszit is megoldom.
Szerencsére én kifejezetten szeretem ha nem pörgetem meg a hátsó kereket.Pláne hogy nem a gyári qualifier van fenn hanem sportgumi.
Azt nehezebb elindulás nélkül kipörgésre kényszeríteni.
A számadat nem számít: kimerem jelenteni! A lényeg, hogy milyennek érzed a motort, amikor mész vele! Megdöbbentően ellentmondhat az érzet a számadatokkal: egy papíron erősebbet gyengébbnek érzel és fordítva, és akár más paraméterekben is: mondjuk, könnyebbnek érzed pedig 40kg-val nehezebb stb. Már pedig az érzet számít, nem pedig a prospektus. Én így látom, és így is választok mindig motort.
Én is ültem, vezettem!
A számadatot nagyon sokszor furcsa módon nem érzed a motoron! Ez közismert dolog és igaz! Próbáld ki, hogy elpörög-e a kerék: azzal meggyőztél!
Kedves barátom: remélem nincs harag! Én csak a tapasztalataimat írtam le, nem akarlak meggyőzni! Úgyis tudod, hogy Triumph mániás vagyok, meg eleve milyen alapon kritizálom egy GS500-ról!
Most hogy motoroztam hűvös időben (úgy 50 kilométert) rájöttem a nagy nyomaték hátrányára is... mondjuk élveztem, de azért odafigyelést igényelt odacsavarni a gázt, mert tette a fenekét.. főleg a körforgalmakban
Ülj fel egy speed-re: az tol! De mondok megdöbbentőbbet: ülj fel egy cbf600-ra: úgy fogod érezni, hogy jobban tol 5000-ig mint a street, nyírkos aszfalton elpörgeti a kereket alsó fordulaton és nem 1-esben, Nem tudom street tud-e ilyet, nem mernék rá fogadni.
Mert még nem mentél az újjal! Meglepődnél még Triumph után is! A régi SV blokkhoz pedig mintha köze sem lenne: egy nyomatékgyár minden fordulaton: és ebben a streetnél is sokkal ütősebb! A street 5000-ig nem igen tol mindenféle híresztelés ellenére. Én ezért a streetre kisebb fogaskereket tennék előre, ha már 3 henger, akkor menjen alul is rendesen.
azaz..... mire oda kerülök, hogy váltás, addigra lesz már előle jó állapotú használt eladó. most nyáron kocsicsere van a tervben, a motor még biztosan marad pár évet. addig legalább meg is tanulok rendesen motorozni.
SV után.
Ami jobb mint egy DL.
Azonkívül rajtad kívül mindenki az alacsony fordulati nyomatékosságot említi.Bármelyik tesztben bárki.
És ne mond hogy a teszt nem számít mert részrehajlóak mert ad egy iránymutatást.
Tudod a 100 milliárd légy nem téved effektus.
Ha mindenki állít valamit elkezd az ember gyanakodni hogy há má csak úgy van.
Úgyhogy minden jó ha a vége jó alapon, nem is kíséreltem meg menni a GSA-val.. mondom fenének van kedve bő 3 milliós motorral megkockáztatni egy zakózást.. nem kell az nekem.
Csak nekem homlokegyenest másak a tapasztalataim.
Nem eltérőek.
Gyakorlatilag gyökeresen másak.
És ezt 12000 Km együtlét után mondom.
Ha a az elpörgeti a kereket dolog a mérvadó akkor füvön babszit is megoldom.
Szerencsére én kifejezetten szeretem ha nem pörgetem meg a hátsó kereket.Pláne hogy nem a gyári qualifier van fenn hanem sportgumi.
Azt nehezebb elindulás nélkül kipörgésre kényszeríteni.
Főleg a power pure-t meg a rosso corsát.
A számadatot nagyon sokszor furcsa módon nem érzed a motoron! Ez közismert dolog és igaz! Próbáld ki, hogy elpörög-e a kerék: azzal meggyőztél!
Kedves barátom: remélem nincs harag! Én csak a tapasztalataimat írtam le, nem akarlak meggyőzni! Úgyis tudod, hogy Triumph mániás vagyok, meg eleve milyen alapon kritizálom egy GS500-ról!
Én ültem streeten.
Te nem tudom min ültél.
70 ló 8800-on.
SV:64-et tud 7200-on.
72-t 9000-en.
KB ugyanaz.
Össze nem hasonlítható.ezzel.
3000 től ott a 60 Nm.