Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát a kiev-i 8-10 emeletes panelekből is elegem van.
Cipeltem bennük elég bútort Gödöllőn.
Lehet hogy ugyan olyan, de mindenek más van a végén
Laposegyenesből megvolt jópárszor a Gödöllő-nyíregyháza oda-vissza...........a földútból meg Kistarcsa-kistó-isaszeg wartburgal fácánozva.

Mivel mind ugyanolyan ezért azokat már kipipáltam.
Na látod. Én mindent meg szeretnék nézni, azt is ami másnak nem érdekes. Éppen ezért nem lesz nekem jó soha a büdös életben se 1 darab motorkerékpár.
Lapos országot nem.

Valszeg tényleg az a bibi hogy én inkább a célhoz választok motort.

És ez a minnél több jó minőségű aszfaltos szerpentin meglátogatása.

Idő a szűk kereszmetszet.Kevés az hogy minden beleférje.

A lapos goldwingwzésre meg sajnálnám.

És van bennem egy adag Love is a duplaszemű iránt.
Te mindig úgy kalkulálsz hogy végy egy motor és használjuk azt mindenre.

Ha elrugaszkodunk a realitások talajáról.. mert szerintem se te se én nem engedhetünk meg magunknak egy GL1800-at, akkor beláthatod hogyha lenne ennyire sok szórni való pénze bármelyikünknek is, csak és kizárólag célszerszámnak használná a motort. Magyarán el lehetne vele grasszálni olyan helyekre utassal, ahová más motorral nem mennél szívesen. Mondjuk egy hót unalmas Lengyel-Német-Dán-Holland karikára...ami kulturális szempontból viszont nem is lenne olyan uncsi.
Alpokba és a vadkeletre (bár Szentpétervár-Moszkva környéke vállalható lenne vele) , valamint bevásárolni se Goldwinggel járna az ember, mert arra szar...ezt nem is vitatom.

Viszont zenét hallgatva és az utassal beszélgetve bármilyen lapos országot szívesen megnéznék róla.
Sosem tudom hova rakni hogy mi a fenét is akarsz a motorozástól.

Ez a goldwing az alant linkelt képen lévő dőlésszögnél szépen leül a bukócsőre és ott is hagyhatod.
Ami egy lófasz tempónál előjön.
Normál motornál ezt sima kanyarodásnak és nem élvezetes "csapatás ami belefér"nek lehet nevezni.

Ha ez kielégít téged nem is tudom minek bármi más.

A terepezést és a szerpentinezést el is felejtheted.Már ha a murvás felhajtó és a citadellán kívül akarsz valahol menni.

Láttam élőben.
"Szóval nagyon jó lett a Honda Gold Wing - az elődjéhez képest. Már teljesen vállalható a futóműve, csak a durván alsórendű utakat kell elkerülni vele."

Mackó a 2012-es Goldwingról
Valakinek tuti.

De mondom.Csak egy kocsi kell menetirányban és 2-3 rosszkor jön és simán beragadsz hosszú időre.
A legnagyobb gond hogy ezt a bódét ha elengeded lefelé az isten se állítja meg tehát max busznak jó.
És a követése egy átlagosnál csak picit jobb pilótának még ha a goldit egy menő ember vezeti akkoris kínszenvedés.
Akkor megvan az esély arra hogy ne haladja meg a motor kanyarképessége egy átlagos utas hányásküszöbét

Jó túramotor ez
A látszat csal közepes tempónál (ez egy normál motornál KB a túrás szerpentinezés)Leér mindene.
Igazából nem olyan rossz mint amilyennek tűnik. Fényévekkel jobban dönthető mint egy chopper. Elfogadható mértékben lehet vele kanyarodni.


Kipufogó és a komplett oldala.
Nagyon hamar lent van a lábtartó.
Kipróbáljuk!
Los Angelesben meg ott a Mulholland
Aztán rakhatod fel a youtube-ra a videókat amikor töröd a gépeket az "ominózus" kanyarban.
A marketing bullshit viszont remek
Gold Wing F6B
"Letisztult és elegáns, egyedi építésű: ez a Gold Wing F6B, a legvégsőkig lecsupaszított túramotor."
Mondjuk láttam már csupaszabb túramotort is
" A jármű érezhetően felhasználóbarát a városban és a túrautakon egyaránt. Bízom benne, hogy az új Gold Wing F6B megjelenésével még több fiatal ismeri meg első kézből a motorkerékpárok királyának tudását."

Ez viszont lehet hogy talált.. elvégre én fiatal vagyok és be is jön.. csak kicsit nyugatabbra kellett volna születnem hozzá
Tempzni lehet.Bár mostmár szerintem nem esne rám hirtelen...........annyit gyorsultam.
De ha rámesne az a hegyomlás az életben nem jövök ki alóla.
És a fenének van kedve egy busszal cikcakkolni szerpentinen.Simán megfogta egy személyautó ha ment előtte.
Pedig te is tudod hogy lehet szépen tempózni egy goldwinggel is
Inkább a harakiri.
Van rajta doboz, térd és kéz nem fázik.. de azért valamennyi szél is fúj rajta. Az üléspozíciója se tűnik rossznak
Én komolyan beszélek. Ide Európába simán megvenném magamnak a Goldwing F6B-t túrázgatni, mindössze egy akadálya van, nincs 6,5 millióm hozzá
A Csúzos Vén Szatyrok MC blogját olvasom?
Nekem a V-rod széria jön be, bár nem tudom mekkora a hatótávja, gondolom kisebb, mint a hagyományos harley-ké

Majd ha öregebb leszek, talán beruházok egyre, de addig még sok víz lefolyik a Dunán
Az új Goldwing hasonló változata is nagyon bejön....