Én tavaly majdnem vettem! Aztán anyagi okok... ! Sztem az egy nagyon eltalált motor! ..... mert azért a négy henger is lehet nagyon jó, ha van hengerűrtartalom, vagy akár a kisebb köbcentis is, ha nincs túlhegyezve Le-ben!
Info:Az Aldiban most árulnak termo talpbetétet fillérekért, ha valaki élni akar a késő őszi-téli motorozás örömeivel. Nagyon hasznos hideg ellen, állítólag az egész test hőtűrésére kedvező hatással van.
Egyik ismerősömnek van... menni nem mentem vele. De ő nagyon szereti.
Az a motor fizikai méretét tekintve is az optimum körül mozog. Már nem túl kicsi, van kiállása, de mégsem túlzóan nagy. Nekem nagyon tetszik.. bár nem képezi vágyaim netovábbját, viszont nagyon élhető motornak tűnik!
Nekem egyetlen egyszer volt, amikor végsebességgel haladtam ezen a hullámvasúton és az egyik domb tetején amikor kicsit elemelkedett az első kerék akkor elkezdett rángatózni a kormány. GS-en nincs kormánycsillapító, de nem is kell, mert ritkán fordul elő hasonló helyzet...
"Szó sincs itt 103 lóról, szerintem 5000 körül nem lehet több 30-35 lóerőnél, és ez az a tartomány, ahol normálisan motorozgat az ember. 8000-ig tart a nagy büdös Semmi, 10 ezer táján már motoszkál benne Valami, 12-nél már megy is"
Mondom én : hiába szeretjük a GS-t: azért mindig van egy B terv is. De a legtöbb esetben mégiscsak inkább terv marad!
Egyébként ez motoros betegség: a legkomolyabb motor tulajdonosa is szenved tőle!
Hornet... . Ha már ez a kategória, akkor Fazer 600. Hornetes ismerősöm 7 litereket etet meg vele, Fazerosból több is van, és 4-5 között papikáznak. De egy Banditot vagy egy GSR-t is előbb vennék.
azért járj utána miért hal be rövid időn belül az akksid. ha középszar minőségű akkor is még korai. én nem értek hozzá,csak tipp: generátor, fesz.-szabályzó , laza kötések... ("panaszával forduljon szakorvoshoz !" )
Az a motor fizikai méretét tekintve is az optimum körül mozog. Már nem túl kicsi, van kiállása, de mégsem túlzóan nagy. Nekem nagyon tetszik.. bár nem képezi vágyaim netovábbját, viszont nagyon élhető motornak tűnik!
"Szó sincs itt 103 lóról, szerintem 5000 körül nem lehet több 30-35 lóerőnél, és ez az a tartomány, ahol normálisan motorozgat az ember. 8000-ig tart a nagy büdös Semmi, 10 ezer táján már motoszkál benne Valami, 12-nél már megy is"
A régebbi 900-as viszont jó lehet!
Egyébként ez motoros betegség: a legkomolyabb motor tulajdonosa is szenved tőle!