Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az Ispánéban lassan 200 ezer kilométer lesz... (tavasszal valami 160 valamennyi volt benne ) és kutya baja!
Az új.... /mentem vele / sokkal jobb mint a régi! Pedig a régi is sok dicséretet bezsebelt.
Én tavaly majdnem vettem! Aztán anyagi okok... ! Sztem az egy nagyon eltalált motor! ..... mert azért a négy henger is lehet nagyon jó, ha van hengerűrtartalom, vagy akár a kisebb köbcentis is, ha nincs túlhegyezve Le-ben!
ha én cserélnék, dl650 lenne a következő jelölt.....
Keveset futott 900, és erről még el is hiszem... most én látom rosszul, vagy tényleg rozsdás a féktárcsája (első)
Info:Az Aldiban most árulnak termo talpbetétet fillérekért, ha valaki élni akar a késő őszi-téli motorozás örömeivel. Nagyon hasznos hideg ellen, állítólag az egész test hőtűrésére kedvező hatással van.
Egyik ismerősömnek van... menni nem mentem vele. De ő nagyon szereti.

Az a motor fizikai méretét tekintve is az optimum körül mozog. Már nem túl kicsi, van kiállása, de mégsem túlzóan nagy. Nekem nagyon tetszik.. bár nem képezi vágyaim netovábbját, viszont nagyon élhető motornak tűnik!
A régebbi 900-as nagyon foglalkoztat engem is!
Az injektoros, de nem a legutolsó szériás, az nagyon zabál, pedig injektoros ! A szomszédomnak van olyan!
Uram! Könyörgöm! Legyen Neked igazad!
Nekem egyetlen egyszer volt, amikor végsebességgel haladtam ezen a hullámvasúton és az egyik domb tetején amikor kicsit elemelkedett az első kerék akkor elkezdett rángatózni a kormány. GS-en nincs kormánycsillapító, de nem is kell, mert ritkán fordul elő hasonló helyzet...
Kormány szitálásos jelenség szerintem nem jellemző, semmilyen sebesség tartományban. Ha mégis akkor azt a gumi okozza.
Borsod megyében.
Az újabb féle méhecske kinézetűek nem hiszem hogy sokat esznek.
Én valahogy nem kívántam rá

"Szó sincs itt 103 lóról, szerintem 5000 körül nem lehet több 30-35 lóerőnél, és ez az a tartomány, ahol normálisan motorozgat az ember. 8000-ig tart a nagy büdös Semmi, 10 ezer táján már motoszkál benne Valami, 12-nél már megy is"

A régebbi 900-as viszont jó lehet!
Ott a pont!
Mondom én : hiába szeretjük a GS-t: azért mindig van egy B terv is. De a legtöbb esetben mégiscsak inkább terv marad!
Egyébként ez motoros betegség: a legkomolyabb motor tulajdonosa is szenved tőle!
Hornet... . Ha már ez a kategória, akkor Fazer 600. Hornetes ismerősöm 7 litereket etet meg vele, Fazerosból több is van, és 4-5 között papikáznak. De egy Banditot vagy egy GSR-t is előbb vennék.
...de ha belefutok egy full megkímélt gxf-750-be azonnal megveszem..azon legalább nem látszom olyan nagynak..
Horneten gondolkodom...de bármi lehet belőle....főleg ,hogy nyáron autót kell vennem..
Most hirtelen jó néhányan kinőttétek a GS-t
azért járj utána miért hal be rövid időn belül az akksid. ha középszar minőségű akkor is még korai. én nem értek hozzá,csak tipp: generátor, fesz.-szabályzó , laza kötések... ("panaszával forduljon szakorvoshoz !" )
Szia krisal:kinti garázs van fűtés nélkül.
isti55:Köszönöm a segítséged az volt a baj aksi:::további szép estét.