GS500- ra sajnos inkább jellemző, hogy beszitál mint nem a kormány vagy a kerék.
Nem mindig egyébként: függ a sebességtől, mennyire van megpakolva, lejtő vagy emelkedő, húzatod, vagy fékezel, milyen a kanyar, gumi stb.
Egyszerűen fogni kell a kormányt és akkor nem igen lehet észrevenni, különben pedig el kell fogadni. Szerintem jól tolerálható. Sok más, akár modern motornak sem tökéletes az eleje, ez van.
Tegnap este (sötétben) meg akarja nézni a vasat, direkt mondom neki, hogy jöjjönek ma világosban, meg hogy hozzon szerelőt, mert állítólag kezdő jogsis, azzal talán szakibb véleményt hallhat...
Erre még én csörgök rá mikor már besötétedett, hogy nem jó az időpont, vagy már nem aktuális és "ja igen, bocsánat, nem, csak elfelejtettem szólni". 3 kérdés után már azt is sikerült elmondania, hogy nem az időpont nem jó, hanem nem aktuális már a dolog.
Gyanús, hogy át akartak vágni (esetleg kirabolni), mert nagyon hebegett-habogott....
Nem biztos h a kormány súly megoldja a problémát,de az is kell.
Én is tapasztalom ezt a kormány rázást ( de valami kegyetlen módon tud rázni néha :) )
Itt már az első gumi megérett a cserére de nagyon :) Szerintem ott is.
Megmondod hogy ekkor és ekkor itt a motor és megnézhető.
Ha nem jön akkor nem jön.
De már érik.
Pénz kell hozzá.
Nem mindig egyébként: függ a sebességtől, mennyire van megpakolva, lejtő vagy emelkedő, húzatod, vagy fékezel, milyen a kanyar, gumi stb.
Egyszerűen fogni kell a kormányt és akkor nem igen lehet észrevenni, különben pedig el kell fogadni. Szerintem jól tolerálható. Sok más, akár modern motornak sem tökéletes az eleje, ez van.
Tegnap este (sötétben) meg akarja nézni a vasat, direkt mondom neki, hogy jöjjönek ma világosban, meg hogy hozzon szerelőt, mert állítólag kezdő jogsis, azzal talán szakibb véleményt hallhat...
Erre még én csörgök rá mikor már besötétedett, hogy nem jó az időpont, vagy már nem aktuális és "ja igen, bocsánat, nem, csak elfelejtettem szólni". 3 kérdés után már azt is sikerült elmondania, hogy nem az időpont nem jó, hanem nem aktuális már a dolog.
Gyanús, hogy át akartak vágni (esetleg kirabolni), mert nagyon hebegett-habogott....
VIGYÁZZATOK NAGYON MOTOR ELADÁSNÁL, VÁSÁRLÁSNÁL!
GSF 650 S Bandit
Aldis.
Van motor funkció meg mittomén.
Én is tapasztalom ezt a kormány rázást ( de valami kegyetlen módon tud rázni néha :) )
Itt már az első gumi megérett a cserére de nagyon :) Szerintem ott is.