NEM! Sőt! Barátom is költözött fel Győrbe mostanság, mert itt Pesten nem talált munkát. Én csak arra gondolok, hogy pesti-környéki embereknél nagyobb a százalékos arány akik esetleg GS-t keresnek, mint Győr és környékén. És halkan jegyzem lusták az emberek! Az lenne a legjobb ha az új állapotú, fél árban lévő motort, a régi tulaj tenné be a garázsba!
Eddigi tapasztalataim alapján a hirdetési szövegnél mindig azt kell eldönteni, hogy mit akarsz? Érdeklődőt vagy vevőt? Amikor a GS-t árultam, mindent leírtam. Azt is, hogy volt törve az eleje, a km órát se csavartam vissza. Másfél hónap alatt összesen egy ember hívott föl, aki jött, megnézte és el is vitte. Ráadásul 200km-ről jöttek érte.
Ha sok hülyét szeretnél, akkor írd csak le hiper-szupernek a gépedet, sokan fognak hívni és megnézni is, aztán meg nem fogod érteni, hogy miért nem viszi el senki? Meg persze vered a fejed a falba, hogy mennyi idődet elvették. Ha meg vevőt akarsz, akkor mindent le kell írni szépen és csak olyan hív föl, akit komolyan érdekel.
Ja mint ahogy a csíkos hátú kismalac mondta, aki az Óperenciás tengeren túl, az Üveghegyen is túl, és még azon is túl lakott:
"De kurva messze lakok mindentől!"
Adás -vétel?! Szép dolog! És nehéz! 3 éven keresztül dolgoztam autókereskedésben mint értékesítő, ha veszel minél olcsóbban, és add el minél drágábban. Viszont azóta is sok sikerrel alkalmazom az ott szerzett tapasztalatokat. Szerintem is érdekes, hogy Foregon Kartárs gépére nincs nagy kapás. Nem láttam a hirdetését, de lehet, hogy Győr miatt. Sok ember azt nézi, hogy minél közelebb legyen, pedig egy jó vételér 160 Km semmi. szerintem.
Teszteltem pénteken a VFR800X Crossrunner-t és a VFR1200X Crosstourer-t.
Tapasztalatok: VFR800 már 3000-től ugrik a motor, full nyomatékos nemcsak 6000-től,ahogy írják. Az más kérdés, hogy ott már egykerékre is áll csak gázra. Tehát érezhető a a nyomatékkülönbség természetesen, de nem úgy mint a 4hengernél, hogy alul semmi és felül nagyon. Mert itt inkább: alul nagyon és felül nagyon-nagyon. Egyszóval a blokk zseniális.
Viszont "crossrunner" : ellentétben a tesztvéleménnyel egyáltalán nem érzem kezesbáránynak a motort, eleve 240kg..........azt hiszem eleve perdöntő. Alulkormányzottan viselkedett és kevésbé tudod bedönteni, inkább csak bekormányozni tudod a motort, erőkifejtés kell, mintha nehéz lenne az eleje, egyáltalán nem könnyed az irányítás legalábbis városi használatban. Ez megdöbbentett, mert a megjelent tesztek egy szót nem írtak erről. Tiger 800 futóművével és irányíthatóságával összehasonlítva egy 10-es skálán: 10- 2-re a Tiger győz. Ez megdöbbentett. A Tiger tényleg mint egy bicikli: nagy sebességgel haladsz tömött autósorok között, direkt ugratsz le és fel járdáról útra stb. : egy könnyed kezesbárány. A Honda: Marcsi széthízott hordó néni, a ludtalpas konyhás, aki már inkább csak áll mint egy szobor, mert különben feldől: nem tudsz rendesen elmenni két autó között ,olyan nehéznek érzed és nem jól irányíthatónak lassú tempónál, és nem azért, mert széles. Ötször meggondolod, hogy átcsorogj két autó között!?! Megdöbbent, hogy ezekről eddig nem írtak! Vagy én vagyok hülye? Árulkodó adat, hogy a Tiger 30kilóval könnyebb, a Honda 240kiló: érződik is az úton, ez 2012-ben sok. PL. egy Suzuki DL650 / különösen az új / keresztben nyeli le reggelire, annyival jobb nála irányíthatóságban. Meglep, hogy ezekről nem írnak, mert én fizikailag tapasztaltam meg ezeket, mert próbáltam őket. Viszont egyenes futása kiváló, vázmerevség rendben, elnyúlt ívű kanyarok rendben, fekvőrendőrről nem vesz tudomást. És nagyon kényelmes is. Nekem a külalak is rendben. Érdekes is lenne GS500 után kritizálni a külalakját!
VFR1200X Crosstourer fémdobozokkal felszerelten: 280kg nem csekélység, de kiválló a futóműve, nem veszed észre a súlyt és harmónikusan irányítható semmi alulkormányozottság stb. , futómű kiváló. Sokkal kezesebb mint a VFR800X. Pedig 40kg-val nehezebb nála. Baromi kényelmes.
erősebb nyomatékosabb blokk, de a VFR800X-hez képest jóval gyengébbnek érzed.
Magához mérten viszont dinamikus nyomatékos hatást kelt. Az automata váltó zseniálisan működik, helyetted vált, ki is írja a fokozatokat, mindig precízen kitalálja, mit szeretnél, és nagyon pontosan meg is valósítja helyetted, pont úgy és pont annyira, ahogyan elképzelted. Jó gép nagyon.
Gondolom jövő tavaszig nem fog kitartani, ha meg motorozunk úgy sem iszunk, úgyhogy igyál az egészségemre is!
Jaj de mennék már Szlovákia 3 számjegyű útszakaszain...
526-oson még egyszer végig akarok menni jó gumikkal. Nem riasztanak vissza a rosszabb vagy kavicsos szakaszok sem, szembeszállok velük!
Majd beszövöm egy hosszabb karikába, csak jönnének már a fecskék!
Ha sok hülyét szeretnél, akkor írd csak le hiper-szupernek a gépedet, sokan fognak hívni és megnézni is, aztán meg nem fogod érteni, hogy miért nem viszi el senki? Meg persze vered a fejed a falba, hogy mennyi idődet elvették. Ha meg vevőt akarsz, akkor mindent le kell írni szépen és csak olyan hív föl, akit komolyan érdekel.
"De kurva messze lakok mindentől!"
Adás -vétel?! Szép dolog! És nehéz! 3 éven keresztül dolgoztam autókereskedésben mint értékesítő, ha veszel minél olcsóbban, és add el minél drágábban. Viszont azóta is sok sikerrel alkalmazom az ott szerzett tapasztalatokat. Szerintem is érdekes, hogy Foregon Kartárs gépére nincs nagy kapás. Nem láttam a hirdetését, de lehet, hogy Győr miatt. Sok ember azt nézi, hogy minél közelebb legyen, pedig egy jó vételér 160 Km semmi. szerintem.
A 4.- megvette.
GSX650F amúgy Gyakorlatilag a GS nagy testvére!
Tapasztalatok: VFR800 már 3000-től ugrik a motor, full nyomatékos nemcsak 6000-től,ahogy írják. Az más kérdés, hogy ott már egykerékre is áll csak gázra. Tehát érezhető a a nyomatékkülönbség természetesen, de nem úgy mint a 4hengernél, hogy alul semmi és felül nagyon. Mert itt inkább: alul nagyon és felül nagyon-nagyon. Egyszóval a blokk zseniális.
Viszont "crossrunner" : ellentétben a tesztvéleménnyel egyáltalán nem érzem kezesbáránynak a motort, eleve 240kg..........azt hiszem eleve perdöntő. Alulkormányzottan viselkedett és kevésbé tudod bedönteni, inkább csak bekormányozni tudod a motort, erőkifejtés kell, mintha nehéz lenne az eleje, egyáltalán nem könnyed az irányítás legalábbis városi használatban. Ez megdöbbentett, mert a megjelent tesztek egy szót nem írtak erről. Tiger 800 futóművével és irányíthatóságával összehasonlítva egy 10-es skálán: 10- 2-re a Tiger győz. Ez megdöbbentett. A Tiger tényleg mint egy bicikli: nagy sebességgel haladsz tömött autósorok között, direkt ugratsz le és fel járdáról útra stb. : egy könnyed kezesbárány. A Honda: Marcsi széthízott hordó néni, a ludtalpas konyhás, aki már inkább csak áll mint egy szobor, mert különben feldől: nem tudsz rendesen elmenni két autó között ,olyan nehéznek érzed és nem jól irányíthatónak lassú tempónál, és nem azért, mert széles. Ötször meggondolod, hogy átcsorogj két autó között!?! Megdöbbent, hogy ezekről eddig nem írtak! Vagy én vagyok hülye? Árulkodó adat, hogy a Tiger 30kilóval könnyebb, a Honda 240kiló: érződik is az úton, ez 2012-ben sok. PL. egy Suzuki DL650 / különösen az új / keresztben nyeli le reggelire, annyival jobb nála irányíthatóságban. Meglep, hogy ezekről nem írnak, mert én fizikailag tapasztaltam meg ezeket, mert próbáltam őket. Viszont egyenes futása kiváló, vázmerevség rendben, elnyúlt ívű kanyarok rendben, fekvőrendőrről nem vesz tudomást. És nagyon kényelmes is. Nekem a külalak is rendben. Érdekes is lenne GS500 után kritizálni a külalakját!
VFR1200X Crosstourer fémdobozokkal felszerelten: 280kg nem csekélység, de kiválló a futóműve, nem veszed észre a súlyt és harmónikusan irányítható semmi alulkormányozottság stb. , futómű kiváló. Sokkal kezesebb mint a VFR800X. Pedig 40kg-val nehezebb nála. Baromi kényelmes.
erősebb nyomatékosabb blokk, de a VFR800X-hez képest jóval gyengébbnek érzed.
Magához mérten viszont dinamikus nyomatékos hatást kelt. Az automata váltó zseniálisan működik, helyetted vált, ki is írja a fokozatokat, mindig precízen kitalálja, mit szeretnél, és nagyon pontosan meg is valósítja helyetted, pont úgy és pont annyira, ahogyan elképzelted. Jó gép nagyon.
És még Faszbúkon meg iwiwen nem is vagyok:)
endurance
Akkor végülis milyen gép lesz helyette? Már teljesen meg vagyok keveredve... GSXF600?
Bár lehet nem GS-el megyek, holnap jönnek megnézni...
Jaj de mennék már Szlovákia 3 számjegyű útszakaszain...
526-oson még egyszer végig akarok menni jó gumikkal. Nem riasztanak vissza a rosszabb vagy kavicsos szakaszok sem, szembeszállok velük!
Majd beszövöm egy hosszabb karikába, csak jönnének már a fecskék!