Mondtam én hogy öltözködésen múlik...na én nem öltöztem be ma.
A Magas-Tátrát csak kerülik az utak, de tovább a Lengyel határ felé az is izgibb állítólag.
Na ugye hogy valami nem stimmelt azzal a kajával!
Igen, időszűkében voltunk, ezért vettük sietősre...
Ha mellékúton megyünk, fel sem érünk odáig...
Meg is dumáltuk, hogy köv. szezonra felmegyünk egy hosszúhétvégére. Zakopane csak egy köpésre volt tőlünk, és az is szép, viszont meg kell kerülni a hegyet, az meg időben már nem fért bele... Nyáron persze nem lesz gond
De az 537-esben csalódtam kicsit. Nagyon light-os volt. Igaz, csak a tóig mentünk, de azt hittem a Magas-Tátra közepén izgibb lesz...
Viszont az út ott is jó volt. Nagyon kemény látni, még mindig meg vannak a nyomai annak a pár évvel ezelőtti viharnak, ami letarolta az erdőt..., brutális...
Amíg vissza nem indultunk inkább csak ilyen nézelődős, fotózgatós, inkább autós, mint motoros túra volt, de ha előbb tudom, hogy ilyen az 529, célirányosan oda megyünk....
Tanúságok:
- Szlovákiában csak 3 számjegyű úton érdemes motorozni
- OMV-nél kint csak tucatbenzint szabad tankolni (100-asat nyomtam, ahogyan itthon is szoktam, de a felét rángatva égettem el, lehet kaptam valami üledéket, gondolom kevesen használták a pisztolyt)
- Nem mindegy hol eszed a sztrapacskát, ma is ettünk, itt finom volt. Szerintem a múltkorinál avas lehetett a szalonna...
- Ha jól felöltözöl élvezed az utat. Büszke voltam magamra, csak hazafelé Diósjenő környékén kezdtem fázni, igaz, elég "nyári" a kesztyűm, konkrétan lyukas mintha sorozatot kapott volna RAMBO-tól
Nem semmi karika! Nem volt hideg?
Látom belenyaltatok a Magas-Tátrába is!
E77-et kiválthattátok volna (az olyan semmilyen) Balassagyarmattól az 527-essel és úgy még faszább lett volna. Távban majdnem ugyan annyi, bár ez gyorsabb és gondolom itt ez is sokat számított.
Mondtam én neked! Ott kergetett felfele valami túróképű szlovák autós. Nem bírta feldolgozni hogy megelőztem. Persze egy idő után meguntam és eltüntettem a visszapillantómból.
Ne tudjátok meg, hogy az 529-es mennyire király volt....
Ha nem esteledett volna ránk, még1x oda-vissza bejártuk volna
Hibátlan, tökéletes aszfalt, tele technikás kanyarokkal, nagyon éltem
Igen, végén a Bakony feljavította a dolgot. Kicsit hideg volt, de nem vészes, jó volt így is!
Nekem 330 lett a vége, de az enyém kevesebbet mutat.
Amikor a te órád azt hiszem 228-nál volt Zircen, az enyém csak 220,5-et mutatott. Lehet a nem gyári gumi/felni...
Bele sem merek gondolni, hogy valójában mennyivel több km lehet a gépembe, és mennyivel gyorsabban megyek, mint azt gondolom. De így akkor a fogyasztásom is jobb mint amiket ki szoktam számolni.
Lovi81, nektek milyen volt a gurulás?
Mi ahogy átkeltünk Komáromnál, durván 10 km után olyan ködoszlopba futottunk bele, hogy 1 percen belül már cseppekben állt a plexin a víz, és kurva hideg volt.
Sajnos le kellett mondanunk a vénasszony meghágásáról, így Bős felé vettük az irányt. Majd innen Rajkán át tértünk vissza, Győr-Csesznek-Zirc. Szerencsére néha még a Nap is kisütött...
Zircen kajoltunk egy jót. Dudar-Bodajk (jó kis szakasz, Bodajkon még nem is jártam, de ezentúl fogok ) -Söréd-Csákvár, fagyi. Na persze előtte Zámolyon feltankoltam 2l házi sört.
A Magas-Tátrát csak kerülik az utak, de tovább a Lengyel határ felé az is izgibb állítólag.
Na ugye hogy valami nem stimmelt azzal a kajával!