Kocsival az autópálya belső sávjában hajlamos vagyok én is bal lábat a fék felett tartva, jobbal a gázt kezelve a másik seggében menni.. ha az nem kotródik ki időben a belsőből. Általában megunják elég hamar
Idén romániában elfelejtkeztem magamról aggresszívkodás terén, és motorral büntetőfékeztem egy románnak (aki mellesleg tényleg egy köcsög volt) Tiszta szerencse hogy drágább volt neki a szaros dáciája minthogy kirúgja alólam a motort
egyszer mentem akkor esőbe autópályán hogy az csuda, lecsukott plexivel semmit nem láttam plusz párásodtam is úgy
hát mentem félig nyitottal hunyorogva 80-al, beálltam egy kamion mögé tartva elég nagy féktávot, hogy ha úgy van megtudjak csónakázni, mert tényleg annyi víz volt, erre mi volt minden 20. másodpercben bejött a nagy féktáv miatt közénk egy autó... ha lemaradtam attól is akkor oda is bejött egy autó... szal halott ügy volt
Bár sokszor látom autópályán hogy akkor féktávot hagynak az emberek mint amekkora városba kéne 50 -el....
Egyszer mentem vizes úton... no nem esőben. Utassal feldobozolva kopott gumival. Nem volt vészes.
Viszont a hónedves út, utassal, elöl kopásjelző alá kopott me 33 laserrel, hátul meg egy dot szerint 93-as kissé rideg gumival nem volt már olyan jó. Elég hosszú féktávokat kellet venni. Bár az is igaz, hogy utas nélkül még rosszabb volt.
vizes lesz az út pont ez a para, viszonylag sokat motoroztam én is télen, szal ebben van tapasztalatom
amibe nincs az a kopott gumi, vizes út párosítás
Amíg csak egyenesen mész és nincsenek hirtelen irányváltások, nincs gond. Legyen mindig nagyobb a követési távolság. Persze 80-100-nál nem többel és nem nedves az út. Ha nedves azt érdemes kikísérletezni pl. fékpróba mennyire és hogyan csúszik meg stb. és így belőni a még relatív biztonságos sebességet. Én egész télen motorozom és októbertől rendszeresen tartok tesztelő fékpróbákat menet közben. Ez sokat elárul, hogy mennyre számíthatok aznap a gumik tapadására, mert sokszor viselkedik másképpen. Ezt aztán mindig kalkulálom.
Azt is kellett már kalkulálnom akár tartósan is, hogy szarrá kopott gumikon kell közlekednem. FZ6-al pl. egészen addig mentem kopott gumival, amíg az összes drótszál kintvolt a gumin mint valami gitáron. Nem vagyok rá túl büszke, de őszinte vagyok, előttetek nincs titkom. / Ez Amerika, és csak merő hóbort volt az egész ! / Beleszámoltam és semmi probléma nem volt. Fakerekeken is el lehet motorozni, bekalkulálod. Fontos: kanyarban ilyenkor BIZTONSÁGI motorozás, mégha rád is dudálnak, és extra követési távolság.
Így nem lehet gond.
Legutóbbi sztorim a múlt hétről: defektes lett a hátsó kerék a csepptankos Jawan, de azzal kellett tovább mennem, mert időre kellett ott lennem. A Jawa könnyű 128kg úgyhogy meg tudtam oldani: ráültem az első tankra és 20 és 50 között abszolváltam a kört /10km/. Persze kanyarban csak 10-20. Csepptankos Jawa .
Meséljetek, hagy irigykedjek!
Idén romániában elfelejtkeztem magamról aggresszívkodás terén, és motorral büntetőfékeztem egy románnak (aki mellesleg tényleg egy köcsög volt) Tiszta szerencse hogy drágább volt neki a szaros dáciája minthogy kirúgja alólam a motort
hát mentem félig nyitottal hunyorogva 80-al, beálltam egy kamion mögé tartva elég nagy féktávot, hogy ha úgy van megtudjak csónakázni, mert tényleg annyi víz volt, erre mi volt minden 20. másodpercben bejött a nagy féktáv miatt közénk egy autó... ha lemaradtam attól is akkor oda is bejött egy autó... szal halott ügy volt
Bár sokszor látom autópályán hogy akkor féktávot hagynak az emberek mint amekkora városba kéne 50 -el....
Viszont a hónedves út, utassal, elöl kopásjelző alá kopott me 33 laserrel, hátul meg egy dot szerint 93-as kissé rideg gumival nem volt már olyan jó. Elég hosszú féktávokat kellet venni. Bár az is igaz, hogy utas nélkül még rosszabb volt.
amibe nincs az a kopott gumi, vizes út párosítás
Azt is kellett már kalkulálnom akár tartósan is, hogy szarrá kopott gumikon kell közlekednem. FZ6-al pl. egészen addig mentem kopott gumival, amíg az összes drótszál kintvolt a gumin mint valami gitáron. Nem vagyok rá túl büszke, de őszinte vagyok, előttetek nincs titkom. / Ez Amerika, és csak merő hóbort volt az egész ! / Beleszámoltam és semmi probléma nem volt. Fakerekeken is el lehet motorozni, bekalkulálod. Fontos: kanyarban ilyenkor BIZTONSÁGI motorozás, mégha rád is dudálnak, és extra követési távolság.
Így nem lehet gond.
Legutóbbi sztorim a múlt hétről: defektes lett a hátsó kerék a csepptankos Jawan, de azzal kellett tovább mennem, mert időre kellett ott lennem. A Jawa könnyű 128kg úgyhogy meg tudtam oldani: ráültem az első tankra és 20 és 50 között abszolváltam a kört /10km/. Persze kanyarban csak 10-20. Csepptankos Jawa .
egyszer a superbike-ba olvastam erről cikket
de én ennyire kényelmes nem vagyok, szeretem az ilyen kihívásokat csak az a kurwa gumi idegesít
Vasútállomáson egy halom ótó meg motor dekkolt.
Mondom mit osztanak ingyen................de nem................mind a nyitott vagonba szálltak be.
Szerintem bécsig tuti eljutsz vele.
Onnan meg győr egy köpés a hidegben.
de 3 fokba, kemény lesz , eleve nem tudok 120-al menni mert kocka leszek pikk pakk egy 100-as tempóra gondoltam