Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv minden GS 500 motorosnak ! Tegnap vettem meg életem első 500-as motorját, egy 2002-es GS-t ! Gondos gazdától vettem, 5 évet letagadhat a korából. . 25 éve mocizok, de 250-esnél nagyobb gépem sosem volt. Kellemes ez a kis 500-as, jók a menettulajdonságai ! Széles utat Nektek !
A mai nap eredménye
keleti.. hülye vagyok, mert az a nyugati
Van a keleti szélén egy kis hegy, meg lenn délen.

De Odesszánál valóban nincs hegy, viszont amíg odajutsz addig ott van a Bihar hg, a Keleti kárpátok, Moldova dimbes-dombos tájai, majd lemegy az ember a síkságra a Dnyeszter folyót keresztezve.

Az oda és vissza út nem olyan rossz (ha nem tranzit úton megy)
Mintha nekem úgy rémlene hogy ukrajna egy jó nagy lapos tál.
Odessza belvárosa nagyon szép... de a közlekedés a város környékén elég nagy, néhol kaotikus. Milliós város, és a rendes infrastruktúra (autópálya..és autóút) hiánya miatt nem épp álomszerű a motorozás a be és kivezető utakon.
Majd szólok a maffia kapcsolatomnak.
Meg is szorongatnák a töködet a olasz kormányhivatalnokok
200.000?
Nálunk Békés megyében 80.000 Ft. A cégnél a bérelt munkaerő kap 60-at 3 műszakban/hó, én meg a 120-al csekonics báró vagyok
Ukrajnából olaszba kéne vinni pár tankert.
Most is 300 a benzin, most kalkuláltam túrát:
Mezőberény-Odessza-Mezőberény: 2000 km, 6 nap, egy nap Fekete-tengeri pancsolással. Költségvetés: 30-35e Ft (benzin+biztosítás). 2-3 nap panzióval meg 40e Ft.
Ukrajnába 295 Ft a benzin, olaszba meg 535 Ft.
Mondjuk ha azt vesszük hogy az akkor sem csekély államadósság (jelzem a viszonylagos jólétet abból finanszíroztuk) azóta majd 4x-ese lehet.Ez picit megborítja a forint-deviza árfolyamot.
Azonkívül a kőolaj világpiaci ára a Kínai felvásárlás és a kereslet növkedése a kitermelés drágulása (egyre mélyebbről egyre drágábban) miatt is növekszik.

A lényeg hogy nincs egyszerű magyarázat (pl a kormány tehet róla) sajnos jóval összetettebb.Ennek persze a kormány is a felelőse de csak egyik és elég pici résztvevője.

Ergo vagy tankolsz vagfy nem.Mer ez van.És ahhoz képest hogy sírunk-kesergünk én nem kifejezetten látom az utak elnéptelenedését meg a nagy szegénységet.Mert hazafelé minden nap masszív 8-10 Km-es kocsisorokat látok a 3-ason.
Lehet egész magyarország oda koncentrálódik de nem hiszem.
És 2009 előtt is 300 felett volt a benzin. 2009-ben a válság hatására lett ilyen olcsó, de nem tartott sokáig...
Mondjuk akkor 20 000 körül volt az átlag kereset, most meg 200 000. Csak a pontosság kedvéért.
Én 2008 szilveszterkor töltöttem Teresába 250-ért Evo Neot még a XI. kerben. Akkor 225 volt a sima 95-ös, gondoltam, ennyiért igazán kirúghatok a hámból, ősszel 300 fölött volt. Most meg ugye annyi, amennyi. Mondjuk mikor motort vettem, eleve 500ft-os benzinnel számoltam, lassan meg is lesz.
2009 Április 17.-én Balatonbogláron cirka 230.-/L áron tankoltam, amikor vettem a motorom.
Majd 3 év alatt csak, 220.-ot emelkedett az ára!
Az meg majdnem a duplája!
1994-ben 1350 kg kenyeret kaptam az első fizetéseimből.
Most ez kb 300-330 kg lehet maximum.
Jobban élünk, mint akkor a gengszterváltás idején?
Álmodik a nyomor...mármint az üzemanyagok ára a fotón
Fasza, most kerültem haza, megpróbálok felkelni, ha nem sikerül....akkor így jártam... már annak is örülök ha lemondó sms-t tudok küldeni 10-kor...
Na meglátjuk.
Ne várjatok, megyek haverral. Nem dolgozik holnap...

Este majd beszámoló, kinek hogy sikerült...

Széles utat!
Áh néha nem adja ki a HSz-eket.Akkor jön a kamureg.
Mi az, upgrade-eltél?
Köcsög sportmotor.
Igen, pont azért kérdeztem. Akkor mégiscsak.
Bár ha lecserélted, akkor sejtem a választ...
Jelenleg én sem állok jól.

Lassan ráteszem az alvómódot.

Két hét mulva lesznek csavarok.Addig áthidaló megoldás lesz.
Ez tény...nem erősségem a takarítás....amikor erősen sáros megrázom és ami leesik magától azt arrébb rugdosom, a többi marad...