Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A Divi tényleg csak ennyiben különbözik. Na jó, hengerenként 2 köbcentivel kisebb mint a GS-em volt. De alapvetően ugyan olyan, ugyan úgy is viselkedik, csak sokkal erősebb
Az ezres jobb.Könnyebb.
Mert kevesebbel nem adták.
Kössem le az egyik inyektort?
Nekem 1.3-as Swiftem van, úgyhogy rögtön építek egy Busát!
Ezt a választ csak Dipshittől fogadom el, mert szerinte a Divi az pont ilyen.
..és hogyan
A barkas szebb
Nagyon jól sikerült! Az idő is jó volt, az útvonal is, traffipaxot se fogtam. 4000km lett a vége 1 hét alatt.
É ezek mellett rájöttem, hogy kell használni a motoromat. Egész meglepő fogyasztási adatok jöttek ki, gyakorlatilag minimálisan eszik többet, mint a GS. A 85 ló meg annyira elég, hogy végképp nem értem, minek hajkurásszák egyesek utcai motornak a 100 ló feletti gépeket?
Hali!
Ataa!
Sor hármasra két ötletem is van, és a GS is maradhatna!
Wartburg?
De rakhatsz bele egy ezres háromhengeres mocit is a Suzuki-tol (ból).
150 köbcentivel több.
Az 2 hengerrel több!
Mesélj, milyen a sor 4 a GS után?
van
Megvagyok, csak nem igazán volt olyan, amihez hozzá is szóltam volna. Meg időm sincs túl sok mostanság. Azért olvasgatni szoktam a fórumot.
Nekem Takival kapcsolatban ez a kedvenc momentumom a sportmotor.hu-ról.

"#10 rosszi
Takikám! Amíg a motorod legjobb tulajdonsága szerinted a bukótartó addig ne adj motorozási tanácsokat senkinek! Van annak a motornak egy tucat annál jobb tulajdonsága csak te még nem vetted észre mert nem használod rendesen. Barom!"

Ez mindent visz
Ez engem kiakaszt!
Amikor először láttam hogy a tank helyére rakja a csávó a bukót, nem hittem a szememnek. Majdnem elmentem orvoshoz...
milyen volt a balkán túra?
motorossrác is oroszlányi.. van ott valami a levegőben
Teis jól etünté.
Bár szerintem ezt csak a régiótársak értik...
Egyáltalán hogy lehet olyan "sportmotort" venni, aminek a tankja helyén csomagtartó van
Maradj már, oroszlányi a csávó
Mer a taki má csak tuggya.A maga 20 évével meg a furik suzukijával.