A Divi tényleg csak ennyiben különbözik. Na jó, hengerenként 2 köbcentivel kisebb mint a GS-em volt. De alapvetően ugyan olyan, ugyan úgy is viselkedik, csak sokkal erősebb
Nagyon jól sikerült! Az idő is jó volt, az útvonal is, traffipaxot se fogtam. 4000km lett a vége 1 hét alatt.
É ezek mellett rájöttem, hogy kell használni a motoromat. Egész meglepő fogyasztási adatok jöttek ki, gyakorlatilag minimálisan eszik többet, mint a GS. A 85 ló meg annyira elég, hogy végképp nem értem, minek hajkurásszák egyesek utcai motornak a 100 ló feletti gépeket?
Nekem Takival kapcsolatban ez a kedvenc momentumom a sportmotor.hu-ról.
"#10 rosszi
Takikám! Amíg a motorod legjobb tulajdonsága szerinted a bukótartó addig ne adj motorozási tanácsokat senkinek! Van annak a motornak egy tucat annál jobb tulajdonsága csak te még nem vetted észre mert nem használod rendesen. Barom!"
Kössem le az egyik inyektort?
É ezek mellett rájöttem, hogy kell használni a motoromat. Egész meglepő fogyasztási adatok jöttek ki, gyakorlatilag minimálisan eszik többet, mint a GS. A 85 ló meg annyira elég, hogy végképp nem értem, minek hajkurásszák egyesek utcai motornak a 100 ló feletti gépeket?
Ataa!
Sor hármasra két ötletem is van, és a GS is maradhatna!
Wartburg?
De rakhatsz bele egy ezres háromhengeres mocit is a Suzuki-tol (ból).
"#10 rosszi
Takikám! Amíg a motorod legjobb tulajdonsága szerinted a bukótartó addig ne adj motorozási tanácsokat senkinek! Van annak a motornak egy tucat annál jobb tulajdonsága csak te még nem vetted észre mert nem használod rendesen. Barom!"
Ez mindent visz
Amikor először láttam hogy a tank helyére rakja a csávó a bukót, nem hittem a szememnek. Majdnem elmentem orvoshoz...