Hát még ha a tervem bejön.
Egyenlőre kicsit kifulladtam.
Pedig most láttam egy carbon arrow párt.
Nem vészes árban.
De még annyi minden van előtte tennivaló.
Pont ezt a kettőt akarom kipróbálni, ha lesz Suzi nyílt nap itt Bicskén.
750-él már azért van nyomaték is, csak kérdés hogy mennyivel nehézkesebb. Igazából egy motort meg kell ülni vásárlás előtt, csak úgy kapsz képet róla. És úgy sem teljeset, mert nem tudod elvinni próbakör alkalmával egy kis szerpentinezésre, aztán 3000 km-es túrára.
Nem is az a baj. (persze az is) Én inkább kiadok egy összegben többet, mint hosszú távon bizonytalanul x-et...
1,3-ért már láttam szépet, ha Gixert vennék, azt is ebben az árfekvésben nézném.
Egyébként 650-nt írtam, de akkor ezek szerint az még sor 4 volt?
Minden tesztben azt olvasom, meg mindenhol az hallom hogy az egy ízig-vérig pályamotor. Viszont az R6-osra is ezt mondják. Azt volt szerencsém kipróbálni és az én alkatomhoz teljesen passzolt.
Jó volna kipróbálni egy Daytonát...
Ha cserélek akkor Gixer a legesélyesebb, az egy igazi utcai sportgép, Suzukiban makulátlanul megbízom, csak hát az a sor 4...de biztos azt is hamar megszoknám.
Hát szar a popszakma.
Én meg elcsesztem a hűtő légtelenítését.
Így mellékvágányon vagyok míg ki nem derítem hogy mitől folyik a hűtősapka alól.
És a slusszpoén hogy az xbike beszállítója rossz csavarszettet vett le a pócról így esélyem sincs csavart szermányolni a hónapban.
A. pontban találkoztunk egy helyi sráccal és E. pontban Mecsek burgereztünk. Volt benne bőven fasza szakasz. Legközelebb majd körbevezetsz minket mindenen. szakasz
Egy Suzukis hozászólása is van ott 2. post.