Gyakorlatilag semmi izgi csak egy sornégy japo egyencucc.Bár azoktól gyengébb.
A 675-ös egy mérföldkő.Addig csak vegetált a gyár.
Kihozták a sorhármasokat és minnyá elindultak felfelé.
A motrrevűs cikk talán multhónapi jól leírta.
Eddig senki nem akart leszállni róla aki kipróbálta..
Viszont neked egy gixxer jobban feküdne.
A daytona nagyonjó pályagép.
Talán a poncsó féle szaldok a városkám határáig és vissza is király,sőt......... de inkább pályára való ha elidulsz 3-500Km-es etapokra az annyát is elátkozod a kézenállás királynőjének.
A közúti 110 már kibírható, a földutas könnyed! 70-80 meg pláne (nem terep, csak dűlőút!)
DRZ-vel párban eddig összesen kicsit több mint 6000 kilométert motoroztam, úgyhogy most már világosan látom mire és hogyan érdemes használni.
Tavaly vagy tavaly előtt még eszembe se jutott volna DRZ után ábrándozni.. de meggyőzött a gép.
Zoli, a 650-es régebbi és a 675-ös újabb Daytonák között mekkora a különbség? Árban nagy, a 675-ösöket alig árulják, csak párat találtam 1,3 milla és afölötti áron, viszont régebbi 650-esek 800 ezer körül is vannak. A kérdés a minőség/megbízhatóságra vonatkozik.
Nem fogok a télen venni (vagy a fasz tudja ) de egy izgalmas kis masinának találom!
A másik ilyen izgalmas gép számomra a Ducati 748, de ott is csak a sok kétely gyötörne...
Ezen a szakaszon sem mentünk végig, pedig ez is jó. Orfüről Magyarszék felé mentünk, nagyon tutik voltak a nyitott, réttel szegett dimbes-dombos kanyarok!
Ezért is érdemes lenne a Mecsekben hosszabban elkanyarogni...
Igaz, így nem 4et eszik az tuti. Ő 1milla felett vette annó, de sztem kb annyi még ráment azóta, mondjuk volt törve is, odaadta egy haverjának, aki 30m-en belül összetörte. Szétvágott vele egy trabantot. Jól eshetett, szegény
..és ez a videó is remekül bemutatja miért nem vennék SM szettes endurót. Valahogy nem motorfelújítással szeretném kezdeni az egyhengeres pályafutásom... vagy ha igen, veszek valami rendszámos kotvány szart 200 ezerért.
Nekem ilyesmire kell.. csak én inkább keletre.. észak keletre mennék vele
Persze hogy 4 fölött eszik nekik, de nem is állítják meg a mutatót 110-nél. Én endurót szeretnék nem SM-et, azok pedig 100-110nél bizony beérték 4 literrel. Lassabb szakaszon 90-100zal pedig 3,8 is. Eközben nekem a Divi 5,5 és 6,3 között evett.. azért ez már nem mind1.
Ilyesmi DRZ Adventure a cél. Csak én nem új motorból, és nem két millióból képzelem el.. hanem használt cuccokkal, harmad áron.
Ha elmenne mostanság a Divi, valószínűleg ezt venném meg alapnak.
2 haveromnak van DRz-je, mondjuk az egyik 450-es de mind kettő SM. Azt mondják többet eszik mint 4L, mentem is az egyikkel. Gyorsultam a másikkal, de lemaradt, pedig az 450-es. Fulltuning. Persze nyomatékban, meg hangban nem rossz, de alacsony embernek elég lépegetős:) Amúgy király gép.
DRZ 400S-t vagy XR650L-t szeretnék. Nem létkérdés.. de könnyed szöcskére váltanék. 110-es utazó, extra nagy kapacitású tank, 4 literes fogyasztás, 6-700 kilométeres hatótáv és békés porolás naphosszat külföldi földutakon. Napi táv csak 10-20 százalékát burkolt utakon megtéve, a többi erdei és dűlőutakon abszolválva.
Ha meg marad a Divi.. akkor 10 százalék földúton 90 százalék aszfalton.. Viszont akkor legyen kicsit hardabb a kinézete. A matt zöld odabaszna
ÉN inkább az 1050-est részesíteném előnyben.