Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azaz Euró!
Egy tankal végigmegyünk, de ha esetleg megállnánk bekapni valamit, jó ha van mindenkinél pár Eutó.
Rónás fékbetét a hátsó 7.6mm az első 4mm.
Ez a normál méret?
Mindenki befér!

Szombat 10-kor Tatán ennél a Shell kútnál: SHELL
Estig jelezzen vissza mindenki aki jönne!
Az útvonal az előzményekben látható.
Hali Ataa !

Bocs, hogy ilyen későn, de én is mennék veletek a vénasszonyokra. Beleférek még ?
Sziasztok,

GS500 első ill. hátsó fékbetéten új állapotban mekkora a kopóréteg vastagsága?

előre is köszi
Saját gyártmány a GS-é és a Wind-é is.
A GS-é elég rusztikus lett, de nem volt hátsó platnim se, és így tudtam megoldani. Az összes doboz meg konzol került kb. 20e Ft-ba. És nem tört el soha, mint a drága gyári vackok. A Wind oldalsó konzola meg 6e volt, és a meglévő dobozok mentek rá. Hátsó dobozt kaptam a motorhoz, de majd azt is meg kell erősítenem, mert originál gyári műanyag fülek tartják.
Oldalkonzol egyéni kreáció, vagy készen vetted valahol?
Jók a képeid, szép helyeken jártál!
Nő+motor az csupaszon igazán szép!
Minek egy újrahasznosított joghurtos doboz a motor oldalára?
Sokat olvasod pontshow hsz-ait!
Szép is.... kár, hogy nincs saját ízlésed
Lehet Ganja plágiummal fog vádolni, de a narancssárgára K9-re vagyok nagyon rákattanva....
Baszki, nekem is bejön... állt egy ideig mellettem egy parkolóban egy....nem kicsit szép a dög... mondjuk közelről burkolt Bandit, de akkor is szép.
A 100le feletti gépek / különösen a sportmotorok / legalattomosabb csapdák köztudottan a mindennapi használat során. Sokkal kevesebbet kapsz erőben nyomatékban ezektől mint a te 85 le gépedtől. Hiszen az átlagos fordulatfelhasználás 5000-körüli, ahol azok haldokolnak és akkor marad még, hogy nem vált fel 2-es vagy 3-asból, had pörögjön a gép és így megy le a határig. Ennél szánalmasabbat nehezen tudok elképzelni. Persze ízlések és pofonok.
tsanyi csinálta az SV fórumról.
Érdekes, és "kicsit bosszantó". A lényeg hogy kár nem származott belőle!
Én is megtartanám szívem szerint, úgy updrade-lnék!
Te hol, kivel csináltattad?
Szerintem gyárilag nem voltak már rendesen beállítva. Ezért kéne az ezres szerviznél kapásból ránézni a szelephézagokra, gépkönyv szerint is. Csak hát a magyar márkaszervizekben semmi ilyesmivel nem foglalkoznak...

Ezek brutális eltérések!
Hogy sikerült ezt összehozni?
Legyen igazad!

Most már "csak" a GS-től kell megválnom!

Nem lesz egyszerű, eléggé kötődünk egymáshoz
Örülök, hogy meggyőzött a cikk és talán a fórumozók közül is egy páran. Helyből nyerő helyzetbe kerültél és nem bánkódsz utólag, hogy mellényúltál mint megannyi motorossal történik ilyesmi, köztük már velem is. Szent meggyőződésem, hogy a nagy bandit előbb utóbb csak púp lenne a hátadon, pláne magyar viszonylatban. Szerintem már most bonts pezsgőt, mert ez egy relatív nyereség , amiért nem tettél semmit, egyszerűen csak egy jó döntés.
Félrebeszéltem bocs. A szelepszár-szimeringről beszéltek le, helyette volt a karbiszinkron és a szelephézag állítás és máris olyan lett mint újkorában

Asszem fáradt vagyok