Saját gyártmány a GS-é és a Wind-é is.
A GS-é elég rusztikus lett, de nem volt hátsó platnim se, és így tudtam megoldani. Az összes doboz meg konzol került kb. 20e Ft-ba. És nem tört el soha, mint a drága gyári vackok. A Wind oldalsó konzola meg 6e volt, és a meglévő dobozok mentek rá. Hátsó dobozt kaptam a motorhoz, de majd azt is meg kell erősítenem, mert originál gyári műanyag fülek tartják.
A 100le feletti gépek / különösen a sportmotorok / legalattomosabb csapdák köztudottan a mindennapi használat során. Sokkal kevesebbet kapsz erőben nyomatékban ezektől mint a te 85 le gépedtől. Hiszen az átlagos fordulatfelhasználás 5000-körüli, ahol azok haldokolnak és akkor marad még, hogy nem vált fel 2-es vagy 3-asból, had pörögjön a gép és így megy le a határig. Ennél szánalmasabbat nehezen tudok elképzelni. Persze ízlések és pofonok.
Szerintem gyárilag nem voltak már rendesen beállítva. Ezért kéne az ezres szerviznél kapásból ránézni a szelephézagokra, gépkönyv szerint is. Csak hát a magyar márkaszervizekben semmi ilyesmivel nem foglalkoznak...
Örülök, hogy meggyőzött a cikk és talán a fórumozók közül is egy páran. Helyből nyerő helyzetbe kerültél és nem bánkódsz utólag, hogy mellényúltál mint megannyi motorossal történik ilyesmi, köztük már velem is. Szent meggyőződésem, hogy a nagy bandit előbb utóbb csak púp lenne a hátadon, pláne magyar viszonylatban. Szerintem már most bonts pezsgőt, mert ez egy relatív nyereség , amiért nem tettél semmit, egyszerűen csak egy jó döntés.
Ez a normál méret?
Szombat 10-kor Tatán ennél a Shell kútnál: SHELL
Estig jelezzen vissza mindenki aki jönne!
Az útvonal az előzményekben látható.
Bocs, hogy ilyen későn, de én is mennék veletek a vénasszonyokra. Beleférek még ?
GS500 első ill. hátsó fékbetéten új állapotban mekkora a kopóréteg vastagsága?
előre is köszi
A GS-é elég rusztikus lett, de nem volt hátsó platnim se, és így tudtam megoldani. Az összes doboz meg konzol került kb. 20e Ft-ba. És nem tört el soha, mint a drága gyári vackok. A Wind oldalsó konzola meg 6e volt, és a meglévő dobozok mentek rá. Hátsó dobozt kaptam a motorhoz, de majd azt is meg kell erősítenem, mert originál gyári műanyag fülek tartják.
Minek egy újrahasznosított joghurtos doboz a motor oldalára?
Ezek brutális eltérések!
Hogy sikerült ezt összehozni?
Most már "csak" a GS-től kell megválnom!
Nem lesz egyszerű, eléggé kötődünk egymáshoz
Asszem fáradt vagyok