Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Semmi jele nem volt, elvittem ellenőrzésre és ezt mutatta.
Miből jöttél rá, hogy szelephézagot kell állítani?

GYengült, vagy sokat evett, vagy ilyesmi?

Pár hónapja én is gondolkodtam rajta, de lebeszéltek...
Ezt tenném, de nekem is a nyomatékkal van bajom...

A nagy tesót tervezem mesélni, abban már elég van, hogy soha ne cseréljem le....
Nekem szelephézagolás kellett, de a karbiszinkron jó volt. Mondjuk gyaníthatóan a szelepértékek gyárilag se voltak tökéletesek, ahhoz túl nagy volt az eltérés, hogy magától állítódjon el ennyire. (az egyik hengernél a szívó 0,15, a kipufugó meg 0,01 volt...)
Én a helyedbe nem adnám el, hanem életem végéig nyüstölném, és az unokáimnak nyomnám a dumát, hogy: "Ugye milyen jó üzletet csinált a papa..."
Az én gépem is most van 40 000 felett valamivel, és 9700-al vettem.
Még az összes szelepkorong a helyén van, és szinkront sem állítottunk! Olaj, szűrő, gyertya, lánc, gumi, kuplungbowden csere az megvolt mindig.
Hitellel együtt nekem se 1,1M a végösszeg, de arról nem a motor tehet. Az az én faszságom volt, hogy hitelre vettem. Többet nem teszem.
De ugye nem 200-nál volt defekted?
Engem sem a végsebesség izgat, hanem a kanyarsebesség.
Az enyém 1,8M-ba fájt hitellel együtt. Sajna én még a Hollós dömping előtt vettem
35500-zal adtam el.
Speciel az sv kigyozott 160 folott.megszoitam.
Ezen meg csa azt vettem eszre 2 kilonal hogy nehezebb iranyitani......ezt is csak azert mert defektes lett.
Amugy sose erdekelt a max sebeseg.
Esszeru tempo ja de semmikepp a 3k buntis fajta.
Tudom lassu vok de ez van.
Mennyit tekertél bele?
Semmi baj a 0km-es motorvásárlással, ha nem rövid távra tervezed. Én is 0km-esen vettem a GS-t és nem is bántam meg, 1,1M-ért nagyon jó vétel volt.
Ezért jó a burkolat, az nem csak design. Én a GS-t is stabilnak érzem 190-nél, pedig az a vége. Csupasz barátaink (ez jó ) meg instabilitásra panaszkodnak nagyobb sebességnél, amit én is éreztem, amikor Sanyihoz mentem lebontottam a burkolattal.
Sok cik és kép után................sajnos egy próbaút győzött meg.

Azóta megy a lejtmenet.
ázányád!
Baszki! Félelmetes mennyire ugyanúgy szeretjük nyüstölni szegényt!
Engem ez a cikk győzött meg végleg:

tesztmotor

Ugyanaz az érzés kerített hatalmába, mint annak idején a GS vásárlása előtt...

Csak most igyekszem nem annyira hülye lenni, hogy 0km-eset vegyek...
Furi............nekem a sisak jelez.............lenézni nemmerek.
Ha nagyon nyom akkor 180.
A GS-en nincs mit lenézni. Olcsó motor és annyit is tud. Mint a Suzuki Swift, csak kétkerekűben. Ha valakinek jobb kell, többet kell rá áldozni.
Nekem motorféknél mászkál el a segge, amikor azt képzelem hogy a MotoGP-ben vagyok, oszt baszkodom vissza a kanyar előtt néhány 10-méterrel
Az sem ritka hogy ugyanezt a kanyar kellős közepén csinálom, csak hogy szaporább legyek...
Nem, a táj suhant gyorsabban, mint szokott.
Vétóznám újtordai korábbi XV-ker-i ajánlatát!

Bábeléknál kell enni!

Igazi magyar konyha, és ami a képen van, azért 890-et fizettem!

Félúton ráadásul megálltam pihenni, mert hiába a finom házi málnaszörp, olyan jóllakottnak éreztem magam, mintha soha többé nem lenne szükségem kajára...
Mivel a határainak a közelében sem vagyok, nem hiszem. És közúton nem is akarok ott lenni. Pályán biztos, hogy meg tudnám elég gyorsan szokni, de oda meg nem ez a motor való.
Technikás egyenesben meg nincs az a gyorsulás, amit ne lehetne megszokni, ebben igazad van.
A sisakon jelentkező erősebb nyomástól nem derengett?