Nekem szelephézagolás kellett, de a karbiszinkron jó volt. Mondjuk gyaníthatóan a szelepértékek gyárilag se voltak tökéletesek, ahhoz túl nagy volt az eltérés, hogy magától állítódjon el ennyire. (az egyik hengernél a szívó 0,15, a kipufugó meg 0,01 volt...)
Az én gépem is most van 40 000 felett valamivel, és 9700-al vettem.
Még az összes szelepkorong a helyén van, és szinkront sem állítottunk! Olaj, szűrő, gyertya, lánc, gumi, kuplungbowden csere az megvolt mindig.
Speciel az sv kigyozott 160 folott.megszoitam.
Ezen meg csa azt vettem eszre 2 kilonal hogy nehezebb iranyitani......ezt is csak azert mert defektes lett.
Amugy sose erdekelt a max sebeseg.
Esszeru tempo ja de semmikepp a 3k buntis fajta.
Tudom lassu vok de ez van.
Ezért jó a burkolat, az nem csak design. Én a GS-t is stabilnak érzem 190-nél, pedig az a vége. Csupasz barátaink (ez jó ) meg instabilitásra panaszkodnak nagyobb sebességnél, amit én is éreztem, amikor Sanyihoz mentem lebontottam a burkolattal.
Nekem motorféknél mászkál el a segge, amikor azt képzelem hogy a MotoGP-ben vagyok, oszt baszkodom vissza a kanyar előtt néhány 10-méterrel
Az sem ritka hogy ugyanezt a kanyar kellős közepén csinálom, csak hogy szaporább legyek...
Igazi magyar konyha, és ami a képen van, azért 890-et fizettem!
Félúton ráadásul megálltam pihenni, mert hiába a finom házi málnaszörp, olyan jóllakottnak éreztem magam, mintha soha többé nem lenne szükségem kajára...
Mivel a határainak a közelében sem vagyok, nem hiszem. És közúton nem is akarok ott lenni. Pályán biztos, hogy meg tudnám elég gyorsan szokni, de oda meg nem ez a motor való.
Technikás egyenesben meg nincs az a gyorsulás, amit ne lehetne megszokni, ebben igazad van.
GYengült, vagy sokat evett, vagy ilyesmi?
Pár hónapja én is gondolkodtam rajta, de lebeszéltek...
A nagy tesót tervezem mesélni, abban már elég van, hogy soha ne cseréljem le....
Még az összes szelepkorong a helyén van, és szinkront sem állítottunk! Olaj, szűrő, gyertya, lánc, gumi, kuplungbowden csere az megvolt mindig.
Engem sem a végsebesség izgat, hanem a kanyarsebesség.
Ezen meg csa azt vettem eszre 2 kilonal hogy nehezebb iranyitani......ezt is csak azert mert defektes lett.
Amugy sose erdekelt a max sebeseg.
Esszeru tempo ja de semmikepp a 3k buntis fajta.
Tudom lassu vok de ez van.
Azóta megy a lejtmenet.
tesztmotor
Ugyanaz az érzés kerített hatalmába, mint annak idején a GS vásárlása előtt...
Csak most igyekszem nem annyira hülye lenni, hogy 0km-eset vegyek...
Ha nagyon nyom akkor 180.
Az sem ritka hogy ugyanezt a kanyar kellős közepén csinálom, csak hogy szaporább legyek...
Bábeléknál kell enni!
Igazi magyar konyha, és ami a képen van, azért 890-et fizettem!
Félúton ráadásul megálltam pihenni, mert hiába a finom házi málnaszörp, olyan jóllakottnak éreztem magam, mintha soha többé nem lenne szükségem kajára...
Technikás egyenesben meg nincs az a gyorsulás, amit ne lehetne megszokni, ebben igazad van.