Igen az a rövid távok miatt evett sokat, főleg mikor hidegbe használtam, értsd, melózni mentem vele 3-4 km-re 5 fokban,
túrákon 4,3 Litert evett, külföldön meg max 4-et
Nem véltlen.
A suzuki az olcsó középút.
Honda precízebb de annyira steril és gyengébb a yamakkánál,yamakka meg bazira pályaorientált.Égig nyomott fordulatszám csúcsán adott nagy teljesítmény penge éles futómű és a legjobb fékek eszméletlen kényelmetlen üléspóz.
Honda kényelmes,könnyen irányítható de visszafogottabb.
suzi meg olyan mittomén blokk jó futómű közepes fékek szarok de a suzi sose tudott jó féket építeni,a futóművei meg mindíg puhák voltak.
Ezért is kényelmesebbek úton.
Logikus, liter(tíz)1, 2, 3...
Akkoriban ugrottak meg a 600-asok ára.
Viszont közelítettek is a nagytesó felé, de akkor is...
Egyébként pont a CBR meg a Gixer a legolcsóbb 600 és 1000-es kategóriában, és pont ezeket ajánlják közutakra.
L0,L1,L2 nél tartunk de olyan baszom drágák hogy azokból lámpával lehet keresni használtban.Aki megveszi komolyan gondolja nem ilyen 0%-os hitel gixxer legjobb vegyük meg.
Na ugye!
Tudsz te ha akarsz!
Egyszer régen olvastam egy moszkvai motoros bandáról, akik csak így tudtak motorozni. Amit találtak abból építetek guruló képes mocit.
Felesleges pörgetni, tökéletesen eldolgozik alulról, nyomatékból is. Még húzósabb előzéseknél se forgattam soha 8ezer fölé... A GS-t meg bizony kellett forgatni itt-ott, hogy úgy menjen, ahogy én azt szeretném! Mondjuk többek közt ezért is cseréltem nagyobbra.
Tökéletesen meg vagyok vele elégedve! Kicsit furcsa, hogy egyáltalán nem kell úgy pörgetni, mint a GS-t, nyomatékból is nagyon szépen eldolgozik. Bár ez betudható a majdnem kétszer annyi lóerőnek is.
Lehet, hogy villanymotor, meg jellegtelen, de nekem pont megfelel.
Nem mellesleg utólag megkövetem Zolit, aki szerint a GS500 túl van árazva egy kissé. Igaza van, 700-nál többet most már én se adnék még egy utolsó szériás GS-ért sem, kicsit többért már ott a 650-es Bandit, bár igaz, csak a lég-olajos blokkal.
túrákon 4,3 Litert evett, külföldön meg max 4-et
Pedig kéne.
Képesmotor.
Egyébként meg előbb meg kell szabadulnom a gs-től, igazából bagóért eladnám csak legyen rá vevő
A suzuki az olcsó középút.
Honda precízebb de annyira steril és gyengébb a yamakkánál,yamakka meg bazira pályaorientált.Égig nyomott fordulatszám csúcsán adott nagy teljesítmény penge éles futómű és a legjobb fékek eszméletlen kényelmetlen üléspóz.
Honda kényelmes,könnyen irányítható de visszafogottabb.
suzi meg olyan mittomén blokk jó futómű közepes fékek szarok de a suzi sose tudott jó féket építeni,a futóművei meg mindíg puhák voltak.
Ezért is kényelmesebbek úton.
Akkoriban ugrottak meg a 600-asok ára.
Viszont közelítettek is a nagytesó felé, de akkor is...
Egyébként pont a CBR meg a Gixer a legolcsóbb 600 és 1000-es kategóriában, és pont ezeket ajánlják közutakra.
Talán K8-ig volt rogyásig olcsón.
Tudsz te ha akarsz!
Egyszer régen olvastam egy moszkvai motoros bandáról, akik csak így tudtak motorozni. Amit találtak abból építetek guruló képes mocit.
Lehet, hogy villanymotor, meg jellegtelen, de nekem pont megfelel.
Nem mellesleg utólag megkövetem Zolit, aki szerint a GS500 túl van árazva egy kissé. Igaza van, 700-nál többet most már én se adnék még egy utolsó szériás GS-ért sem, kicsit többért már ott a 650-es Bandit, bár igaz, csak a lég-olajos blokkal.