Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ide csak akkor fogom felrakni ha hazamentem, egyenlőre használt autón van csak fent hogy "majd meg lehet nézni"
Igen az a rövid távok miatt evett sokat, főleg mikor hidegbe használtam, értsd, melózni mentem vele 3-4 km-re 5 fokban,
túrákon 4,3 Litert evett, külföldön meg max 4-et
Itt nemigen.
Pedig kéne.
Képesmotor.
persze hogy hírdetem
Sok hidegindítás, rövid tán = extra kopás.
Amilyen rövid távokon használta nem is csoda
Mondjuk a tiéd mindig sokat is evett. Kitől vetted hány km-errel?
Futkorászni lábakon szoknak.
lehet hogy GS-re is rá lehet dumálni. Szerintem futkorászós motort keres.. a GS arra is jó
Hirdeted is?
mit csináljak vele? nekem már nincs cbf 250-em
Egyébként meg előbb meg kell szabadulnom a gs-től, igazából bagóért eladnám csak legyen rá vevő
Pillants át CBF 250 topicba..lehet hogy megéri
Nem véltlen.
A suzuki az olcsó középút.
Honda precízebb de annyira steril és gyengébb a yamakkánál,yamakka meg bazira pályaorientált.Égig nyomott fordulatszám csúcsán adott nagy teljesítmény penge éles futómű és a legjobb fékek eszméletlen kényelmetlen üléspóz.
Honda kényelmes,könnyen irányítható de visszafogottabb.

suzi meg olyan mittomén blokk jó futómű közepes fékek szarok de a suzi sose tudott jó féket építeni,a futóművei meg mindíg puhák voltak.
Ezért is kényelmesebbek úton.
Logikus, liter(tíz)1, 2, 3...
Akkoriban ugrottak meg a 600-asok ára.
Viszont közelítettek is a nagytesó felé, de akkor is...
Egyébként pont a CBR meg a Gixer a legolcsóbb 600 és 1000-es kategóriában, és pont ezeket ajánlják közutakra.
Uhh.
félre ne értsétek de én Hondás vagyok
Na ez már nem Mad Max, hanem Had Max 2, 3
L0,L1,L2 nél tartunk de olyan baszom drágák hogy azokból lámpával lehet keresni használtban.Aki megveszi komolyan gondolja nem ilyen 0%-os hitel gixxer legjobb vegyük meg.

Talán K8-ig volt rogyásig olcsón.
Persze...............bár én azé pörgetem talán 10e-ig.
Teljes mértékben egyetértek veled, de én utakon inkább nem a teljesítményét, hanem a nyomatékát nézném a motoroknak.
Na ugye!
Tudsz te ha akarsz!
Egyszer régen olvastam egy moszkvai motoros bandáról, akik csak így tudtak motorozni. Amit találtak abból építetek guruló képes mocit.
Felesleges pörgetni, tökéletesen eldolgozik alulról, nyomatékból is. Még húzósabb előzéseknél se forgattam soha 8ezer fölé... A GS-t meg bizony kellett forgatni itt-ott, hogy úgy menjen, ahogy én azt szeretném! Mondjuk többek közt ezért is cseréltem nagyobbra.
Akkor 1000-es k12-es, lesz vagy kl2, vagy mi a pöcsömnek hívják. Söt ha sokat szöszmötölök itt a gép előtt, akkor kl3.
Szerintem te is pontosan tudod, miről beszéltem!
Tökéletesen meg vagyok vele elégedve! Kicsit furcsa, hogy egyáltalán nem kell úgy pörgetni, mint a GS-t, nyomatékból is nagyon szépen eldolgozik. Bár ez betudható a majdnem kétszer annyi lóerőnek is.
Lehet, hogy villanymotor, meg jellegtelen, de nekem pont megfelel.
Nem mellesleg utólag megkövetem Zolit, aki szerint a GS500 túl van árazva egy kissé. Igaza van, 700-nál többet most már én se adnék még egy utolsó szériás GS-ért sem, kicsit többért már ott a 650-es Bandit, bár igaz, csak a lég-olajos blokkal.