Nem fosat, inkább csak meglepett, amikor 130 körül előztem és visszaraktam 5-ösbe. Észbe se kaptam, már befejeztem az előzést, az óra meg 160-at mutatott...
ez a besszaratás olyan hülyeség, mikor először próbáltam ki azt hittem le esek róla, aztán megszoktam, kicsit később mint a cbf 250-est, bár azon szintén ezt éreztem először és a következő motoron is ezt fogom érezni először de mindent meg lehet szokni, ezért van az hogy a sok húgyagyú még az ezrest is kicsinek és erőtlennek találja, most téged is lenyűgöz a 650-es később ez is elmúlik
Tévedés..............Nem utálom................csak nem fogott meg a GS trükkje.
Valószínű bennem van a hiba.
Rögtön egy jóval erősebb géppel kezdtem és nem alakult ki a kötődés.
Vagyis nem úgy ahogy most.
Bár az SV-vel sem ..............pedig azt szerettem.
Én bevallom hogy sűrűn használom/használtam 7000 körül akár felette is főleg ha szerpentinen felfele előzni kellet, de ha csak simán nagyon dinamikusan közlekedtem akkor is, és semmivel nem eszik többet ha pörgetem ha nem, ezt akkor vettem észre mikor Kakucson is csak 4L -es fogyasztásom lett , úgy hogy oda meg vissza fele is autópályán mentünk
Egyébként a GS egy tipikus meglepetésmotor.
Csak hát kicsit meg kell húzni a bajszát, 7000 felett egy kis méregzsák, persze ezzel az élménnyel azok nem találkozhattak, akik csak tanfolyamon ültek a GS nyergében...
Végül is 2 személlyel, nem sík vidéken nálam sem akart sokkal 170 fölé menni. Valószínűleg a használat miatt volt a magasabb fogyasztás. Különben is egy Suzuki nem kopik!
A szerelőm a múltkor elvitte vizsgáztatni lábon, ugye azért szokott Gs500 al találkozni, azt mondta hogy meglepődött hogy ez milyen jó állapotban van és hogy hogy húz, volt előtte való héten ott egy szintén 2001-es gs 500, azt mondta az enyém ahoz képest 600 -as
Nem hinném hogy kopott lenne akármi is benne, mikor 18-20 fok körüli fok lett, két személlyel egyenes háttal lazán vitte a 170-et, Most írnám hogy legálisan a német autó pályán de tényleg ott volt, Persze ez csak óra szerint volt
Amíg a segge nem úszik, addig nincs kihasználva!
De mindenesetre tud meglepetést okozni lenéző szemeknek.
Jobb felkészülnöm a meglepetésekre!
Valószínű bennem van a hiba.
Rögtön egy jóval erősebb géppel kezdtem és nem alakult ki a kötődés.
Vagyis nem úgy ahogy most.
Bár az SV-vel sem ..............pedig azt szerettem.
Csak hát kicsit meg kell húzni a bajszát, 7000 felett egy kis méregzsák, persze ezzel az élménnyel azok nem találkozhattak, akik csak tanfolyamon ültek a GS nyergében...
Rám is kérdeztek eladás után fél évvel.