Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem fosat, inkább csak meglepett, amikor 130 körül előztem és visszaraktam 5-ösbe. Észbe se kaptam, már befejeztem az előzést, az óra meg 160-at mutatott...
Miről beszélsz, volt abban még tartalék!

Amíg a segge nem úszik, addig nincs kihasználva!
Cseszheted a blokkot ha nincs alatta jó futómű,váz és fék.
Nem is beszarni akarok
De mindenesetre tud meglepetést okozni lenéző szemeknek.
Ezzel tökéletesen egyetértek. Talán csak a babetta nem fosatott első alkalommal se
Nyugi ceredi, mátrai, vagy bármely masszívabb szlovákiai szerpentinen én is a nyomatékmax tartományban járatom.
ez a besszaratás olyan hülyeség, mikor először próbáltam ki azt hittem le esek róla, aztán megszoktam, kicsit később mint a cbf 250-est, bár azon szintén ezt éreztem először és a következő motoron is ezt fogom érezni először de mindent meg lehet szokni, ezért van az hogy a sok húgyagyú még az ezrest is kicsinek és erőtlennek találja, most téged is lenyűgöz a 650-es később ez is elmúlik
szerintem nem fosat az sem
Ezt kifejthetnéd, hogy a nagy testvér mikor fosat!

Jobb felkészülnöm a meglepetésekre!
Tévedés..............Nem utálom................csak nem fogott meg a GS trükkje.
Valószínű bennem van a hiba.
Rögtön egy jóval erősebb géppel kezdtem és nem alakult ki a kötődés.

Vagyis nem úgy ahogy most.
Bár az SV-vel sem ..............pedig azt szerettem.
1,5-szerese a GS-ének, szerintem azzal sincs gond!
Azért beszaratni soha nem fog 7ezer fölött se, max a futómű vagy a fék...
Neked sajnos a Gs-ről a motor sem jut eszedbe amennyire utálod
Én bevallom hogy sűrűn használom/használtam 7000 körül akár felette is főleg ha szerpentinen felfele előzni kellet, de ha csak simán nagyon dinamikusan közlekedtem akkor is, és semmivel nem eszik többet ha pörgetem ha nem, ezt akkor vettem észre mikor Kakucson is csak 4L -es fogyasztásom lett , úgy hogy oda meg vissza fele is autópályán mentünk
A 7e falatt méregzsákról nem a GS jut eszembe.
Egyébként a GS egy tipikus meglepetésmotor.
Csak hát kicsit meg kell húzni a bajszát, 7000 felett egy kis méregzsák, persze ezzel az élménnyel azok nem találkozhattak, akik csak tanfolyamon ültek a GS nyergében...
a nagy melegekbe egyébként két személlyel egyenes háttal csak 160 -at megy max
passzolom, de azt leszűrtem belőle hogy nem hátul csoszogok vele, persze sosem éreztem hogy gyenge lenne vagy ilyesmi
nem lehet hogy az a másik tényleg fojtott volt?
Végül is 2 személlyel, nem sík vidéken nálam sem akart sokkal 170 fölé menni. Valószínűleg a használat miatt volt a magasabb fogyasztás. Különben is egy Suzuki nem kopik!
A szerelőm a múltkor elvitte vizsgáztatni lábon, ugye azért szokott Gs500 al találkozni, azt mondta hogy meglepődött hogy ez milyen jó állapotban van és hogy hogy húz, volt előtte való héten ott egy szintén 2001-es gs 500, azt mondta az enyém ahoz képest 600 -as
Nem hinném hogy kopott lenne akármi is benne, mikor 18-20 fok körüli fok lett, két személlyel egyenes háttal lazán vitte a 170-et, Most írnám hogy legálisan a német autó pályán de tényleg ott volt, Persze ez csak óra szerint volt
Én mindenhol hirdettem.Volt hogy elfelejtettem hol és nem töröltem.

Rám is kérdeztek eladás után fél évvel.