Olcsón megúsztad!
fék kar 1900..állítható max.3500....Index új..és nem ez a buflák gyári...max 3,5-4000 pénz.
Gyújt dekli...passz...de a suzukis alu lap drága (azaz iireális) kreálj oda egy másik lapot amit ollóval kivágsz..és lefested..
Korm súly...szerintem csak kifordult a helyéről...lazítsd fel..és told vissza (de a tőcsavar sem tétel!
A kipuff pedig....hát az marad ilyen. Azaz...fúrógépes csiszoló fej...polír szett....és sok sok türelem....némileg plasztikázható..
Üdvözlet az Uraknak!
Múlt pénteki csúszás után érdeklődnék, van e valakinél elfekvőben pár bontott cucc: gyújtásdekni, első fékkar (illetve a pöcök, amire rámegy, ami eltört), esetleg indexbúra. Gondoltam teszek egy próbát, ha nincs, keresgélek még. Az eset amúgy uncsi és tanulság sincs benne: kb 35-40-el sikerült körforgalomban megelőznie a hátsó keréknek Pápa mellett Döbrönte irányában. Szerencsére megúsztuk, nekem semmi bajom, kicsit a hátam fáj, kabátomon, nadrágomon lett egy két kisebb lyuk, a motor pedig a mellékelt képek alapján. A körforgalmat nemrég újították fel, a beton is eléggé csúszós, a széle pedig fel van szóra apró szürke kaviccsal, sztem ezen csúsztam meg, de a balfasz attól még én voltam. Szóval ha valaki tud esetleg alkatrészt, pls írjon. Kösz, és jó hétvégét mindenkinek.
Szerelőnél van egy GS500? Ezt el sem hiszem. Gondolom csak olajcsere miatt :)
Amúgy meg fujasd le fényezővel, gondolom nem akarod benzinnel locsolni, amúgysem szedné le a festéket. A deklinél nem nagyon folyik benzin, ha meg az olaj jön, akkor úgysem a fényezés lesz a legnagyobb gondod Amúgy meg szép a motorod.
Más: A karbonozás szép lett. Nem gondoltál a tanksapkára is?
Felállóseggű GS :) Biztos jobb a futómű, de egy kicsit felhajlított ülléses simson fillingje lett.
köszi a választ! Sajnos csak később tudok tölteni róla képet mert szerelőnél van de, mihelyst hozzájutok dobok fel róla. Pontosítok nem használati kopás, só lemarta felhólyagzott és levált nem sokat takarította az ürge...
üdv!
Van egy 2000res évjáratú gs-em nem rég vásároltam igen-igen elhanyagolták így a két oldali dekniről félig meddig lejött a festék (metál ezüst féleség) na most az lenne a kérdésem létezik-e megegyező színben benzinállós aeroszolos festék ? (itt végigjártam az összes festékboltot de sehol se találtak ilyet.)
Úgy látom lavinát indította el a teló cseréve, de örülök hogy jók a tapasztalatok. A haverjaim is jelezték hétvégén, idézem: "milyen fürge letté kanyarokban, mióta beraktak a telót "
Valami hátsó vázmerevítés, kellene még kitalálni mert nekem 2 személyel + csomag érzem hogy " ETZ-s " a hátulja./ inog/
Magasabb kormánnyal mi a tapasztalatotok?
És még Ez!
A gyári 18 cm-es és 5 mm vastag amit csináltam 6mm vastag és 18,3 cm a lyuk távolság semmit nem ér hozzá és egy picit emeli a seggét is de 18,5 cm-es is jó ha az eredetit akarod utánozni mármint a magasságot.A 19 cm-es nagyon ül szerintem 18,3-19 ig stabil a közép sztender is a gyári 18 cm-es nem érle a kutyacsont miatt.
+Na nekem 18,3 cm-es a kutyacsont és igy jó mert a középsztender is le ér ugy ,hogy a két kerék stabilan a földön van de mégis emelve van a segge és ma mentem vele nagyon stabil a rendszer amugy 6-os állásba van téve.
Nem kell semmit leszedni hátul..és az a mázli ,hogy egyformák a betétek..lehet cserélgetni az oldalakat,hogy egyenletesen kopjon a tárcsa és a betét...
Elöl viszont a nyerget le kell szedni...de nem kunszt..
Bukócső
fék kar 1900..állítható max.3500....Index új..és nem ez a buflák gyári...max 3,5-4000 pénz.
Gyújt dekli...passz...de a suzukis alu lap drága (azaz iireális) kreálj oda egy másik lapot amit ollóval kivágsz..és lefested..
Korm súly...szerintem csak kifordult a helyéről...lazítsd fel..és told vissza (de a tőcsavar sem tétel!
A kipuff pedig....hát az marad ilyen. Azaz...fúrógépes csiszoló fej...polír szett....és sok sok türelem....némileg plasztikázható..
Múlt pénteki csúszás után érdeklődnék, van e valakinél elfekvőben pár bontott cucc: gyújtásdekni, első fékkar (illetve a pöcök, amire rámegy, ami eltört), esetleg indexbúra. Gondoltam teszek egy próbát, ha nincs, keresgélek még. Az eset amúgy uncsi és tanulság sincs benne: kb 35-40-el sikerült körforgalomban megelőznie a hátsó keréknek Pápa mellett Döbrönte irányában. Szerencsére megúsztuk, nekem semmi bajom, kicsit a hátam fáj, kabátomon, nadrágomon lett egy két kisebb lyuk, a motor pedig a mellékelt képek alapján. A körforgalmat nemrég újították fel, a beton is eléggé csúszós, a széle pedig fel van szóra apró szürke kaviccsal, sztem ezen csúsztam meg, de a balfasz attól még én voltam. Szóval ha valaki tud esetleg alkatrészt, pls írjon. Kösz, és jó hétvégét mindenkinek.
Amúgy meg fujasd le fényezővel, gondolom nem akarod benzinnel locsolni, amúgysem szedné le a festéket. A deklinél nem nagyon folyik benzin, ha meg az olaj jön, akkor úgysem a fényezés lesz a legnagyobb gondod Amúgy meg szép a motorod.
Más: A karbonozás szép lett. Nem gondoltál a tanksapkára is?
Felállóseggű GS :) Biztos jobb a futómű, de egy kicsit felhajlított ülléses simson fillingje lett.
Az se biztos hogy érdemes foglalkozni vele, főleg ha csak simán használatból eredően kopott meg azokon a helyeken.
Van egy 2000res évjáratú gs-em nem rég vásároltam igen-igen elhanyagolták így a két oldali dekniről félig meddig lejött a festék (metál ezüst féleség) na most az lenne a kérdésem létezik-e megegyező színben benzinállós aeroszolos festék ? (itt végigjártam az összes festékboltot de sehol se találtak ilyet.)
csavar
Valami hátsó vázmerevítés, kellene még kitalálni mert nekem 2 személyel + csomag érzem hogy " ETZ-s " a hátulja./ inog/
Magasabb kormánnyal mi a tapasztalatotok?
A gyári 18 cm-es és 5 mm vastag amit csináltam 6mm vastag és 18,3 cm a lyuk távolság semmit nem ér hozzá és egy picit emeli a seggét is de 18,5 cm-es is jó ha az eredetit akarod utánozni mármint a magasságot.A 19 cm-es nagyon ül szerintem 18,3-19 ig stabil a közép sztender is a gyári 18 cm-es nem érle a kutyacsont miatt.
Amit beszéltunk telcsin
http://wiki.gstwins.com/index....
+Na nekem 18,3 cm-es a kutyacsont és igy jó mert a középsztender is le ér ugy ,hogy a két kerék stabilan a földön van de mégis emelve van a segge és ma mentem vele nagyon stabil a rendszer amugy 6-os állásba van téve.
Egyébként hátul meg 3 perc alatt fordította meg nekem Ganja és tényleg érdemes, most már én is cserélgetni fogom az oldalakat hátul.
Elöl viszont a nyerget le kell szedni...de nem kunszt..