Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ezért kéne a nyomatékkulcs...
PR2
A kék-hold az etalon az tény, igaz a legdrágábbak is, de gondolj bele, Te ki-beszereléssel együtt csinálnád olcsóbban?...anno 2500-ért szereltem amíg gumiztam, de időarányosan messze nem érte érte meg....ha kiveszed a kerekeket mindenhol 1000 körül átgumizzák....
Neked mi van most fenn?
üllői út
6000 kilométernél 73%-os a gumim..pesszimistán gondolkodva valahol 15-20ezer kilométer között fog elmenni. Került kb 64-be szereléssel együtt. Szerintem ez így nem ANNYIRA drága.. 3 Ft/km..
Gondolom Csabán van?
Nekem 2500-ért tették fel a két gumit..és ebben benne volt a két új szelep is

revolutionmotor
Akkor lehet hozzájuk ugrok be!
A non-stopba is kiszedve vitted, vagy ki is vették a kereket?

Más: a felső hídhoz itt még mit csavarjak ki? A 2 imbuszt középen?
A kékholdban 1500 volt az első keréké.
Igaz kiszedve és úgy kézbeadva.
1200.-ért centír nélkül dobják fel a hátsót a pólus után az éjjelnappali gumisnál.
Én van hogy 8-9-kor esek be hozzájuk.
Hol teszik fel 2700-ért?

Kellene a cím, mert kék hold-ék 6900-ért raknak fel egy új párat!

Igaz elvileg centírozva, meg minden, de akkor is bazz, más ennyiért már gumit vesz!
Hmmm..............igazából a használgumi egy vicces kérdés.

Saját példa:
Összesen a szezonban eddig 4 hátsót és két elsőt használtam/használok el.
Konkrétan:
Vettem a motort egy gyári qualifier első-majdnem új rosso hátsó gumival.8000 Km-el a pocijában.Minta van minden hajjehujjj.
Gyakorlatilag a hátsó max egy ezrest mehetett.
KB 12000 nél kifeküdt az első 7000.-ért ment fel rá egy pirelli corsa valamikor 2006-ról.
A rosso 13000 nél adta fel ezért mint a hülye keresgéltem használtat.
Nagy okosan jól kaptam el a Corsa eladóját.
10 rugóért kaptam egy michelin power puret és egy rosso corsát.
A power kinyiffant 1700 Km után mert defektes lett de szerintem max még egy ezrese lehetett volna.
A rosso corsaában van még élet talán 1-2e de lekaptam mert ausztriában nem akartam vásznas gumival szórakozni ezért 16-ért vettem egy BT 016-ot.Ez van fenn.Ha 4000.-et bur már összeteszem a kezem.
Nya akkor matekozzunk.
7+10+16=33000.-
Szerelés:1x1500+4x1200=6300.-
Mindöss
zesen KB 14000 KM-re költöttem gumiból ebben az évben:39300.-at.

Na ez durván 3 forint Km-enként.

Új gumi:Pirelli Rosso II elméleti matek.
Ha ugyanezt az évet vesszük alapul revol.moto ára:
Szett 58000.-+posta 1500+2700.-szerelés:62200.-

Ha feltételezzük a szettet elmegy hátul 10e-ret elöl 15000 akkor már jóindulatú vagyok.
15000.KM-re újonnan vett gumiból fogok költeni KB 62200+9000 (ez az új hátsó 1/3-a) akkor 71200.-

Na tehát a használt történet 3 forint az új meg 4,7 ergo az új némileg drágább KB 1,7 forint Km-enként.
De nem kell 4-5 alkalommal szétkapni és gumizni a motort.
És a két gumit 10 rugóért nagyon olcsón kaptam.
Ha nem így jövök akkor a 10 rugó/d-al kell számolnom amivel rontom a használt esélyét.
Ha a normál árat veszem alapul akkor a használt 49300.-a áll szemben ami 3,5 Ft/km a 4,7-el és máris csak hajszálra vezet csak a használt.
Én úgy számolgatok hogy ha kicsit az átlagnál drágább használt és kicsit jobb futásnál az újjal már egálban vagyok.

Viszont egyben kiadni 60 rugót 2 rohadt gumiért húzós.
:D Van pénzed, téged nem lehet rábeszélni, de nem is akarlak, én is új gumával akarok járni, de inkább soklat motorozni, most pont elmotoroztam az új gumi és a megvett használtam közötti különbséget vasárnap, szevsz. ez jobban megérte.

Hátrányok:
-nem ismered az előéletét - évszámot látod, szemed van, szállszakadás kiderül centírnál, ha szexelt benne apám, így jártam
-folyamatosan kopottabb gumival jársz - 1000km után te is folyamatosan kopottabb gumival jársz, 5%-ban neked jobb.

-több szerelési költség és macera - nekem most nem volt szerelési költség, de ebben igazad van, levetítve éves szinten több.

-elmész és nem biztos, hogy élőben is tetszik. - elmész és van másik 20 darab, amiból csak tetszik valamelyik. Mi nem tetszik? A színe, vagy az íze...ez egy gumi, kérj még fényképet, motorozni, meg jó ez is egy célpontnak
Előnyök:
? - olcsó bazeg, nem kel kiadni egyben pénzt, konkrétan a GS-t, felgumizom 70-80%-os gumival 30 ezerből, de lehet 25.
Mondjuk Tsanyinak jobb beszerzési forrása van, mert az ő hátsója 10-ért ingyen volt.
Örömmel várjuk a lelőhelyeket, mi sem rosszul járni akarunk ám

Én is használttal járok, 8-10 ezerért veszem őket, sztem bőven megéri, de az itt ajánlott oldalon drágállom a gumikat,
Ami most van fent Sport Démonom azt pl szereléssel együtt vettem 9000 ért
Csak használttal járok évek óta....sokkal jobban jövök ki...
Előnye hogy nem egyszerre kell kiadni 60-70ezret gumira.
Az a 70-80 % kérdéses. Mert ugye nem motorozod 0-ra, hanem kidobsz úgy 1,5-2mm-t. Akkor szerinted egy 7mm-es gumi 10e.
Én itt nem úgy látom....
Hátrányok:
-nem ismered az előéletét
-folyamatosan kopottabb gumival jársz
-több szerelési költség és macera
-elmész és nem biztos, hogy élőben is tetszik.
Előnyök:
?
Eszoktam én ettől a kicsitől.
Reggelre izomlázas lett a homlokom.

Nemisértettem hova a bánatba lassul az űrsebességű mittomén mi vót.
Az egyik egy hajszolt DL lehetett.

A mássik ami majdnem legázolt úgy igyekezett azt meg se tudtam nézni.
Csak kicsinyég volt több....na meg kevesebben voltunk, de így is volt akik gyorsabbak voltak nálunk...igaz nem a kanyarokban....
A visszafelé tempó az többnek tünt.


Rendőrt láttatok a távon?
Végül csak meglesz az ideális megoldás!
Hali a 19-es kutyacsont nem jó nagyon ültetve van ugy most 18,5-ös lesz csinálva az sv telo-hoz.
Lehet hát, el sem adom.
Fél óra alatt lenyomtuk azt a 714 km-t amit belinkeltem. Nem tudom miért csinál néha ilyet a Google térkép? Itt csak a Pécsi karikát raktam be, mégis elkalibrált, és még Tatát is belevette ahol lakom... ...olyan mintha cachelne az alkalmazás a saját gépünkről is.
Csináltak belőle egy SLR 650 jellegű gépet. Nem rossz az elképzelés. De egy kicsit radikálisabbra is építhették volna