Jól van csak szivatlak, de akkor se nézd le a kis társakat. Nem szép dolog. Nem voltam talin, fát vágtam. Amúgymeg fasza az angol hulladékod, nekem is bejönnek, de mégsem kellene.
Lenézed a kicsiket?
De nem rángat mint a traktor 3-ban sem, ha lassan fordulok 90 fokban.
Persze a Te csoda angol ezreseddel nem léphet versenybe egyik sem, hisz ezek a szarok olcsó szarok, nem mindenki lóvés öcsém
Ettől függetlenül lehet szeretni az apró szarokat is
Csaszi a "szomszéd" topicban olyan ütős gépet faragott a CBF-ből, hogy az csoda..sokat szöszmötölt a blokk körül, mert ő is érezte hogy nem olyan amilyen lehetne
Azért én sok mindent szeretnék a cbf500-ról, ami sajnos a GS-n sokkal silányabb. Nekem csak a CBF blokk karakterisztikája nem tetszett: alul nyomatékszegénynek érződik, nem elég rugalmas, sprőd, hangja lehetne szebb, többet fogyaszt stb. Viszont több más dologban a CBF jobb, amihez sajnos kétség sem férhet.
Szép motort vettél, gratulálok hozzá. Sok balesetmenteset!
Ejj, kipróbálnék már én is egy Gs500-at, csak hogy had vigyorogjak, meg szidják itt a CBF-et, hogy az mennyivel szarabb, na már csak azért is. CBF már megvolt, jöhet a GS. A királyfi, vagy mifene
Egyébként ez az 1500-2000közötti titting vagy mi ez elég fura, ha én húzok egyet a kicsimnek, ezt a tartományt észre sem veszem De remélem megoldódik a baj, ha meg nem baj, akkor szokja akinek kell.
kezdek megnyugodni. :) ugyanis menetközben ha leállok egy pirosnál,ott pörgetem szépen lassan ugyanígy 1500-2000 körül,akkor csinálja ezt.amikor hazaértem, egyhelyben állt, ugye melegedett még sokat, mivel nem nagyon volt hűtése.és akkor voila, nem volt ez a probléma. :) valószínűnek tartom, hogy ebben az időben már nem tud annyira felmelegedni a motor, és ezt amiatt csinálja. ezt csak azért állítom bátran,mivel amíg meleg idők voltak, addig -nekem legalábbis- nem csinálta ezt.
ahogy visszaolvastam, nem, ez nem a titing! viszont zavarja a fülemet és a lelkemet is ez az embertelen.a hangot meg szerintem az lesz a legjobb, ha felveszem holnap! :) tisztán hallható. de amúgy végiggondolva lehet hogy egy 500-as rublikával eltoltam a dolgot,mert inkább tényleg 1500-2000 között csinálja ezt. de a lényeg , hogy nagyon kicsi tartományban, se alatta, se felette. alatta is szép a hangja, alapjárat oké, finoman felpörgetve 7-8000-ig sem produkálja ezt.
Majd bemutatom neked egyszer ha ott leszel a hidegindításnál. Ez nem sűrűn lesz, hacsak nem megyünk többnaposra.
Lehet hogy tényleg egy-egy ütem marad ki (köztudottan ritka a keverékem), de lehet hogy ez a lendkerékhiányos holtpontra jutós akármi...
Majd megmutatom egyszer ha sikerül produkálnom.
Bent voltatok a hírekben a HírTV-n, bár titeket nem láttalak, csak az eseményt.
Na tépek aludni, holnap gálya. Jó éjt!
Ápropó nem rég nem voltál jelen a talin.........pedig lenn voltunk.
Nem köll?
Nem ezres csak 675-ös.
És csak volt lóvé............motort vettem belőle.
De nem rángat mint a traktor 3-ban sem, ha lassan fordulok 90 fokban.
Persze a Te csoda angol ezreseddel nem léphet versenybe egyik sem, hisz ezek a szarok olcsó szarok, nem mindenki lóvés öcsém
Ettől függetlenül lehet szeretni az apró szarokat is
És nagy fordulaton adja le.
Ergo a Gs élénkebbnek fog tünni a normál utcai fordulatszámon.
De ki beszélt arról?
Me 400-as.Picit ványadt lovak terén.
Ejj, kipróbálnék már én is egy Gs500-at, csak hogy had vigyorogjak, meg szidják itt a CBF-et, hogy az mennyivel szarabb, na már csak azért is. CBF már megvolt, jöhet a GS. A királyfi, vagy mifene
Egyébként ez az 1500-2000közötti titting vagy mi ez elég fura, ha én húzok egyet a kicsimnek, ezt a tartományt észre sem veszem De remélem megoldódik a baj, ha meg nem baj, akkor szokja akinek kell.
Az enyém is csinálta ezt, típus hang.
Lehet hogy tényleg egy-egy ütem marad ki (köztudottan ritka a keverékem), de lehet hogy ez a lendkerékhiányos holtpontra jutós akármi...
Majd megmutatom egyszer ha sikerül produkálnom.
Bent voltatok a hírekben a HírTV-n, bár titeket nem láttalak, csak az eseményt.
Na tépek aludni, holnap gálya. Jó éjt!