Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Annyit szívod szerencsétlen GS tulajok vérét gondoltam én is szívom a tied.
Jól van csak szivatlak, de akkor se nézd le a kis társakat. Nem szép dolog. Nem voltam talin, fát vágtam. Amúgymeg fasza az angol hulladékod, nekem is bejönnek, de mégsem kellene.
Nagyon nem hinném.

Ápropó nem rég nem voltál jelen a talin.........pedig lenn voltunk.
Lehet meglepődnél az én ványadt szaromon 140-ig csak pislognál, h miért nincs még egy henger
Ja és van egy SR2-e-m.

Nem köll?
Nemnagyon.

Nem ezres csak 675-ös.

És csak volt lóvé............motort vettem belőle.
Lenézed a kicsiket?
De nem rángat mint a traktor 3-ban sem, ha lassan fordulok 90 fokban.
Persze a Te csoda angol ezreseddel nem léphet versenybe egyik sem, hisz ezek a szarok olcsó szarok, nem mindenki lóvés öcsém
Ettől függetlenül lehet szeretni az apró szarokat is
És akkoris ványad..........punktum.
Nem mindegy hogy azonnal ugrik vagy várni kell míg felpörög és akkor kezdi.
Nincs igazad.. egyszer ezt már amúgy is kitárgyaltuk. A 400SF pont ugyan ott pont ugyan akkor nyomatékkal bír mint a GS... nincs köztük különbség
Akkó ványadt de 52 ló van benne meg 39 Nm.

És nagy fordulaton adja le.
Ergo a Gs élénkebbnek fog tünni a normál utcai fordulatszámon.
Annál nem
De ki beszélt arról?
106-nál?
Több ló van benn baszod
Mit faragott a blokkon?Öntvényt?
Ja húzod,visít mintha nyúznák de nemigen megy.
Me 400-as.Picit ványadt lovak terén.
Csaszi a "szomszéd" topicban olyan ütős gépet faragott a CBF-ből, hogy az csoda..sokat szöszmötölt a blokk körül, mert ő is érezte hogy nem olyan amilyen lehetne
Azért én sok mindent szeretnék a cbf500-ról, ami sajnos a GS-n sokkal silányabb. Nekem csak a CBF blokk karakterisztikája nem tetszett: alul nyomatékszegénynek érződik, nem elég rugalmas, sprőd, hangja lehetne szebb, többet fogyaszt stb. Viszont több más dologban a CBF jobb, amihez sajnos kétség sem férhet.
Szép motort vettél, gratulálok hozzá. Sok balesetmenteset!
Ejj, kipróbálnék már én is egy Gs500-at, csak hogy had vigyorogjak, meg szidják itt a CBF-et, hogy az mennyivel szarabb, na már csak azért is. CBF már megvolt, jöhet a GS. A királyfi, vagy mifene
Egyébként ez az 1500-2000közötti titting vagy mi ez elég fura, ha én húzok egyet a kicsimnek, ezt a tartományt észre sem veszem De remélem megoldódik a baj, ha meg nem baj, akkor szokja akinek kell.
Nekem anno 1700 körüli alapjáratom volt mindig a GS-sel.. lámpánál várakozva csinálta nekem is ezt a fordulatot picit leejtős dolgot. Ez ilyen..
kezdek megnyugodni. :) ugyanis menetközben ha leállok egy pirosnál,ott pörgetem szépen lassan ugyanígy 1500-2000 körül,akkor csinálja ezt.amikor hazaértem, egyhelyben állt, ugye melegedett még sokat, mivel nem nagyon volt hűtése.és akkor voila, nem volt ez a probléma. :) valószínűnek tartom, hogy ebben az időben már nem tud annyira felmelegedni a motor, és ezt amiatt csinálja. ezt csak azért állítom bátran,mivel amíg meleg idők voltak, addig -nekem legalábbis- nem csinálta ezt.
üdv.
Az enyém is csinálta ezt, típus hang.
ahogy visszaolvastam, nem, ez nem a titing! viszont zavarja a fülemet és a lelkemet is ez az embertelen.a hangot meg szerintem az lesz a legjobb, ha felveszem holnap! :) tisztán hallható. de amúgy végiggondolva lehet hogy egy 500-as rublikával eltoltam a dolgot,mert inkább tényleg 1500-2000 között csinálja ezt. de a lényeg , hogy nagyon kicsi tartományban, se alatta, se felette. alatta is szép a hangja, alapjárat oké, finoman felpörgetve 7-8000-ig sem produkálja ezt.
Majd bemutatom neked egyszer ha ott leszel a hidegindításnál. Ez nem sűrűn lesz, hacsak nem megyünk többnaposra.
Lehet hogy tényleg egy-egy ütem marad ki (köztudottan ritka a keverékem), de lehet hogy ez a lendkerékhiányos holtpontra jutós akármi...
Majd megmutatom egyszer ha sikerül produkálnom.
Bent voltatok a hírekben a HírTV-n, bár titeket nem láttalak, csak az eseményt.
Na tépek aludni, holnap gálya. Jó éjt!