Mondjuk én se szoktam használt gumit venni (na jó, eddig mindig újat kapott Teresa), de ezt simán bevállalnám.
Mondjuk nekem se annyira egyszerű a 110/160 konfig miatt (bár elöl most is 120-as van), meg főleg azért, mert nem Nagyfaluban lakom, errefele nem sok lehetőséggel kecsegtettek. Ha minden alkalommal rátennénk a +200km-t, nem tuti, hogy nyerne a használt gumi. De mostanában az újat is igyekszem szervizhez igazítani, azért mindenképpen menni kell, akkor egyben el lehet intézni. Legközelebb valami tényleg tartós kell. De azért fogjon is szar időben... hát, hát.
A Google térkép megint öntudatára ébredt.
Csopakról Almádi felé a Balaton parton fel a 8-asra.
Ebben a karikában van Csesznek, Bakonybél, a 83-as úton még nem voltam, csopaki kanyargós, Egy kis Balatonparti lazulás, zámolyi házi sör a tanktáskába rogyásig, és Oroszlány felé a kanyargós.
Tényleg szép husi, mint az új.
Mondjuk a vizes körülmények közötti viselkedés legalább annyira gumikeverék mint minta függő, erről azért nem szabad elfelejtkezni
Időkép szombatra szép időt mond. Engem tesómék már múlt héten felkértek hogy dobjak össze egy túrát. Még nincs ötletem, de vagy valami Bakonyos, vagy egy kisebb Szlovák karika lesz. Ha gondoljátok csatlakozzatok be. Hamarosan megszülöm az útitervet, de ötleteket szívesen fogadok. Most ilyen 300 (+-100, inkább plusz) körülire gondoltam, mert nem hosszútávfutókról van szó.
szintén csak kopásjelzőig használom,ezért is dobtam le a pp-t mert 1mm volt a jelzőig,és ugyi a Dolomitok nem kis pálya ill.esőmentes környék és nem akartam ez miatt odaverni a vasat
igy most van egy pp elsőm porfogónak a garázsban,kidobni nem fogom, hátha valaki rászorul nagy hirtelen
Mondjuk még az is számít hogy ki meddig gondol használhatónak egy gumit. Én kopásjelzőig... utána már nem igazán fűlik a fogam motorozni egy gumival sem.
20000km van a hátsó pr2-ben, az első ,ami pp volt,azt hiszem 13000km-t ment elől,de pontosan a garázsban tudnám megnézni,gyorsan le kellett dobni mivel a Dolomitokba már nem mertem elindulni vele,igy előre is pr2 került nagy hirtelen,ami már látta Murau és környékét
a fent írt 20000km-ből 800km autópálya volt,két személy nem számottevő 2-300km
hátsó gumi szvsz még 3-4000km-t fog gurulni,de természetesen 1000km alatt is le lehetne gyalázni,ha nagyon akarnám
jól felment az ára, beszarás , egyébként nem tudsz csináltatni, én felkerestem vele nem egy ember, túl vékony ahhoz hogy meg lehessen, meg ráadásul íves is, szal egy sima egyenes lap nem is jó óda
Mint már oly sokszor említettem a PR2-nek mint a legtöbb mislenynek van egy kurvarossz szokása.
Tapad-tapad-tapad és minden visszajelzés nélkül bamm elenged.Míg ezt a power max nagyon szélsőséges estben csinálja mondjuk pályán addig a PR2 nagyon hülye helyzetekben 50 Km/h-ánál is.
Lehet stílus kérdése vagy csak szerencse de ezt addig míg nem érezted nem fogod elhinni.
Főleg hogy jellemzően nem használsz első féket.
5ezer kilométerenként nem fogok gumit cserélni. A PR2 meg elég jó gumi utcára, meg arra szerpentinezésre.. vizes tulajdonságairól nem is beszélve.
"Csodát ugyanakkor ez az anyag sem tehet. Legkésőbb akkor, amikor igazán forróvá válik a helyzet, először a Pilot Road2, valamivel később a Pilot Power 2CT is feladja. A versenypályán kettőjüket kereken 4 másodperc és ezáltal egy világ választja el egymástól. És itt végre a Power One is szóhoz jut. Még 3 másodperccel gyorsabb, mint a Pilot Power, és egyértelműen bizonyítja, hogy megérdemli a nevét. "
Zoli ha te ezt a pár másodperc különbséget a PR2 és a sport gumik között utcán kimotorozod, akkor emelem kalapom.
Ahogy én számolom egy PR2 szett 2-3 nagy túrát meg egy kisebbet bírna.. míg sportgumival el lehet menni egy nagyra, de aztán fuccs.. mert pikkpakk elkopik teljesen. Árban meg ugyan annyi egy új szett sport, mint egy túrasport.. ami akár 3szor többet kibír
Pont fordítva lenne jó.
A túrára kéne egy vastag mintával rendelkező sport szett újonnan.Az fog a technikás egyenesekben svácban-ausztriában és itthonra amikor tényleg csak egyenesen megyek álmatagon jöhetnek a KO-ra kopott hulladékok.
Ha teszem azt sportmotorom lenne, vagy csak egy kommersz 180-as hátsóval rendelkező akármi. Akkor valószínűleg két szett gumit tartanék. Egy PR2 szettet amit csak túrára tennék fel, meg ledobott elpályázott sportgumikat helyi közlekedésre..
De hogy a Divire nem fogok használt gumit venni az is biztos, mert a 150-es hátsókból nem igazán lehet dunát rkeszteni
Előre is bocsájtom de a freewind tempója és gumija KB 30e ig birja.
Így kijöhet olcsóra az új is.
Egy sportosabb verda azért más tészta.És nem napelemes elhiheted.
De ahogy tippelek A Zach a BMW-re 20 rugóért vett vaterán szettet és meg volt elégedve költséghatékonyság szempontjából.Totalcaron még cikk is lett belőle.
Ergo ha jól fogja ki lehet olcsó az új is de a használt is.
Ettől függetlenül én a beszerzés esetlegessége miatt újban gondolkodom jövőre.
Ukrajna, Törökország, Belorusszia, csak hogy ne menjünk messzire. Ők meg minket irigyelnek a fórumon....
Ennek a ki merre lakik témához semmi köze.
Nekem Zoli okfejtésével számolva nincs 1,5 Ft az új gumi km-enként. Nincs értelme, és nem is éri meg 2 havonta használt gumit kutatnom. Arról nem beszélve, hogy örökké lefutott gumin járhatnék, ami esőben nem túl biztonságos.
A GS szintén nem az a gumizhatatlan kategória.
Egyetlen, ahol megértem a használt gumit, az a napelemes "motoros".: Veszek egy gixert, évi 2000 km-t beleteszek a fagyis meg a házam közt. Mert ugye fenntartani nincs pénzem, de a lányoknak tetszeni kell....
Tény ,hogy vannak nálunk is szarabb ,helyzetben lévők...sőt! (arról a 4 éves gyerekről már nem is beszélve aki napi 1-2 dollárért csomózza a szőnyeget...és még sorolhatnám) Vagyok olyan primitív ,hogy visszafelé nem irigykedem...és fejlődni sem szeretnék a seggem irányába....(bár az utóbbi időben erősen stagnálok...és ez baromira idegesít...pedig egyre több energiát fektetek a történetbe)
Mondjuk én se szoktam használt gumit venni (na jó, eddig mindig újat kapott Teresa), de ezt simán bevállalnám.
Mondjuk nekem se annyira egyszerű a 110/160 konfig miatt (bár elöl most is 120-as van), meg főleg azért, mert nem Nagyfaluban lakom, errefele nem sok lehetőséggel kecsegtettek. Ha minden alkalommal rátennénk a +200km-t, nem tuti, hogy nyerne a használt gumi. De mostanában az újat is igyekszem szervizhez igazítani, azért mindenképpen menni kell, akkor egyben el lehet intézni. Legközelebb valami tényleg tartós kell. De azért fogjon is szar időben... hát, hát.