Akku, ill. akkusav ellenőrzés: fel van-e töltve elektrolittal rendesen, van-e sérült cella, megfelelő-e az akkusav sűrűsége... itt a help
Ha ok, akkor nézd meg a gyújtáskapcsoló környékét, esetleg nyomd tele wd40-el hátha csak érintkezési hiba. Nekem volt ilyen Erdélyben a bazi nagy esőzés után, hogy nem akart gyújtást adni, de egyáltalán semmit. Teletoltam wd40-el kívül-belül, vártam kicsit és utána kutya baja sem volt. Azóta időnként telenyomok minden zárat rajta...
Ha egyik sem hoz eredményt, akkor csak a kábelek ellenőrzése marad, feszmérővel, miegymás...
Piros gyújtáskapcsolót nem nyomtad ki jobb oldalt?
Én már jártam úgy, hogy egyik haver ment egy kört a géppel, és ő a piros kapcsolóval szokta lelőni (persze én mindig kulcsal). Aztán amikor akartam indítani kulccsal, semmi... Teljesen kétségbeestem, hosszú percek teltek el, mire rájöttem mi van.
Nem, én simát használok, és már mentem vele több mint 22 000-et és kutya baja. A gyárit is csak azért cseréltem ki 18 000-nél, mert ha már egyszer leszedtem a burkolatot, akkor kicserélem azt is. Annak sem volt semmi baja.
Nem hisze hogy jobban menne tőle...
Nekem amúgy volt olyan problémám hogy elment a delej a motorból. Az menet közben történt, aztán haver garázsáig kb 1,5 kilométer, toltam. Aztán másnap trélerezés következett. Vezeték hiba volt..
Segitsegeteket szeretnem kerni abban a problemaban , hogy ezelot 10 napja jartam utoljara a kis GS el akkor kifogastalanul mukodott, 10 napig pihent a ponyva alatt es ma delutan mikor be szerettem volna inditani , eloszor rendesen beindult aztan lealitottam majd egy kis ido mulva mikor a kulcsot raforditottam semmi nem tortent a gyujtast megsem adta ra , egy ego se nem gyuladt ki mintha el sem forditottam volna a kulcsot. Elosszor probaltam a lampaban a csatlakozot szetszedtam befujtam tisztito szprejel de utanna se semmi nem tortent.
Valami javaslatotok lenne hogy megis hol lehet a hiba.
nagyon jol fogna egy par okos otlet. A motor egy 93 as gs 500 e.
elore is koszonom.
A gyári 18 cm-es és 5 mm vastag amit csináltam 6mm vastag és 18,3 cm a lyuk távolság semmit nem ér hozzá és egy picit emeli a seggét is de 18,5 cm-es is jó ha az eredetit akarod utánozni mármint a magasságot.A 19 cm-es nagyon ül szerintem 18,3-19 ig stabil a közép sztender is a gyári 18 cm-es nem érle a kutyacsont miatt.
Szerintem is jó lett. A szinterezést még a matricás srác is megdicsérte, hogy milyen szép munka. Igaz ezzel így megszaladt a ktg.: szinterezés: 4eFt; matricázás: 2eFt, azaz 3x-osan meghaladtam a budget-et, mert eredetileg csak a matricát szerettem volna, de igaza volt a srácnak, jobb így, hogy nem üt el az alapszíntől...
Kormányösszekötő rögzítő csavar nem megy be a helyére! Mi a trükkje?
Néztem a lyukba, semmi akadály, próbáltam nem a motoron is, tömítés két peremgyűrűjébe megy bele nehezebben, mert van a csavaron (gyárilag) egy dudor középtájon.
Viszont a jobb oldali gond nélkül belement
A bal makrancoskodik...
Igen, azt hiszem, ebben igazat kell adnom. Idén nagy valószínűséggel már nem amúgy sem mentem volna vele (orvosi okok miatt), jövőre pedig meglátjuk. Ha megmarad, veszek rá egy keretet, de igazából nagyon fájna már a fogam egy F2-es vagy F3-as CBR-re. Majd kiderül, mi lesz.
Pontosan... Körforgó első kijárata, de nem ment sztem 35-40-nél nem volt nagyobb a tempó és le sem volt döntve. Én b..tam el a dolgot, de igazából legközelebb is hasonló tempóval mennék bele egy ilyen szituba, mert nem volt vészes a sebesség. Idős néni és bácsi is csak nézett, mögöttem jöttek, hogy ezt hogy sikerült összehozni. Helyi motorosok mondták, hogy eléggé mumus a körforgalom a felújítás óta, többen pereceltek már. Az a kavics nem kéne oda, és nem lenne baj sztem.
Voltatok valamerre gurulni?
Mi az előzményben lévő karikát nyomtuk. Újabb fasza szakaszokat találtam a Felvidéken!