Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!

Doktoragy! Doktoragy jelentkezz-jelentkezz!
Thx!

Ma is tanultam valamit!
ha leveszed, akkor sem folyik össze-vissza, mert levegő csak a tartályban van. a csőben csak folyadék. (Áramlástan II.)
Nem kell levenni a féknyerget!
Hátsónál simán kihuzigálod a csapokat rögzítő sasszegeket, a rugókat óvatosan leszeded, csapok kihúz, betét kiemel.
Az elsőnél sem nehezebb, viszont én nem találtam először a sasszeget, ezért leszedtem a féknyerget, de anélkül is cserélhető.


De most akkor tényleg le kell venni a nyerget, vagy sem? Gondolom levételnél a fékfolyadék folyik össze-vissza?
Olvastad a kommenteket? Az elozo videonal se volt semmi. Mondja az urge hogy a vegen szet kellett szednie az egyesz feknyerget. Hahaha repulnek az alkatreszek mindenfele. Jo hogy megtalalta a fuben
Van itt még durvább is, na ezt tényleg nem akartam kitenni, de ha már ekkora érdeklődést váltott ki:

vidi
Kössze!

Csináltasd meg Te is! A végén még karbonba borul az egész fórum!

Ganja: megkérdeztem a jelenséget is, amit mondtál (lásd felhólyagzás), a szaki egyértelműen a matrica minőségével magyarázta. Azt mondta, a 2-3eFt-os matricák sajnos valóban kevésbé strapabírók, viszont Ők kizárólag a 3M-et használják, aminek 6eFt m2-e, és a legeslegjobb a piacon. Nézd meg a referenciaképeiket (refképek), azt hiszem magukért beszélnek!

Ha meglesz az új gép, tuti ezzel kezdem...
Emiatt ne aggódj, linkelek egy céget, aki kimondottan a szinterezés eltávolításával foglalkozik és ahogy írják még hevítéssel és homokfúvással is macerásan jön le
Murányi
Haver...ez szép
mondjuk egy matt feketére lehet, hogy jó lenne, olyanra, mint a váz színe.... kérdés, mennyire tartós a szinterezés
ez igaz, de ártani sem árt, és nem is egy vagyon.... télen új olaj, új szűrő, új gyertya, mert a motor megérdemli
Az aku rendben van de a biztositekot merre talalom?
Úgytudom, sokkal hosszabb a csereintervalluma.
azert ezt a videot nem rek;amoztam volna. Egy nagyon konnyu 5 perces melot bonyolult fel oras munkava varazsolt a video keszito. Azert egyaltalan nem igy cserelunk fekbetetet.
Ajánlani tudom mindkét céget, nagyon normálisak voltak és jól dolgoztak:

Ide beviszed a leszerelt hidat és a két kis kormányrögzítőt, és kérsz egy matt fekete szinterezést (előtte homokszórják): Porlakk Kft.

Ha kész, akkor átviszed ide és kérsz egy fekete karbonmatricázást: Nortek Kft.

Egymástól nincsenek messze (néhány 100m). Az előbbiek 1 nap alatt megcsinálták és kis alkudozással 4eFt-ot hagytam ott. A matricázás 2eFt-ba került, szintén alkudozást követően, de ha elég udvarias vagy, menni fog Ez is megvolt 1 nap alatt...

Ha kell segítség szét, ill. összeszerelésnél kérdezz bátran, friss rutint szereztem!
Hasznos kis videó, aki be meri vállalni otthon a fékbetétcserét:

Vidi
Dolgoztattatok esetleg már a 2 cég közül valamelyikkel?:

Mű-Heg

Zentai

Ha van ezeken kívül is akit műanyaghegesztés, ill. festés-fényezés témakörben tudtok ajánlani, megköszönöm a linkeket!

Matricagyártás is érdekelne, az is jöhet!

L.
Nem érdekel az eső (bár az új papucsok még nem jöttek meg), mert holnap sem lesz hideg...

Esőruha van, motoroskedv van, ha mást nem, nyomok egy Pilis kört, mint múltkor krissallal és újtordaival...
Hú ez nagyon jól néz ki...irigyellek :)
Ezt nekem is meg kell csinálnom.....
Pedig könnyen lehet hogy ez volt az utolsó jó nap.
Ki kellett szednem menet közben a dzsekiből a bélést, mert annyira melegem volt. Ha megálltunk, 800 m magasan is pólóra vetkőztem...holnaptól meg hálál!
Én nem szoktam lődözni, de a többiek igen. Ha kapok, akkor rakok fel.
Voltunk a Motoros vendéglőben is, de csak kávéztunk meg Koffoláztunk.
Mindenki először járt azokon a kanyargósokon Selmecbánya körül, el voltak ájulva!
Dobhatnál pár képet, hagy irigykedjünk!
11h-kor ébredtem másnaposan, szerinted?!
Délután meg szívtam a híd visszaszerelésével, Fél 5 körül fejeztem be, de még mindig émelyegtem , úgyhogy maradt a tejterápia és a szitkozódás, hogy ilyen jó időben nem gurultam...