Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ok, akkor írja le a hangot
( Egyébként, most visszaolvasva, tényleg ez nem a titing...)
Szerintem nem ez a titing, mert az enyém is csinálja, a titinget meg elvileg nem csinálhatja.
Ez az amikor általában még hidegen egy kis kattanásszerűséggel vissza visszaesek a fordulat. És valóban 2000 körül csinálja a legsűrűbben. Olyan, mintha ki-kimaradna a gyújtás, de halottam olyan magyarázatot hogy a lendkerék hiánya okozza...remélem jön egy nagyokos öreg GS róka és elmagyarázza pontosan.
Ez bizony a titing lesz
A legenda március 26. 18:19-kor kezdődött és doktorúr vetette fórumra (papírra), azóta mutálódik, keressük a válaszokat és oly sok a kérdés és oly kevés a válasz.
Milyen is pontosan az a hang?
azért szívesen meghallgatnék egy-két magyarázatot rá, mert zavaró tud lenni, és azért szerintem nem normális dolog semmiképp. :)
Ez egy teljesen tipikus jelenség, az összes GS (állítólag az összes Suzuki valamennyire) csinálja. Leginkább hidegen jön elő ez a jelenség.
Én is ezzel a kérdéssel kezdtem a GS fórumozást, és akkor több magyarázatot is hallottam a jelenségre, de semmiképp nem hibajelenség!
sziasztok! lenne egy kérdésem.van egy GS 500F-em, és nagyon alacsony fordulaton,és kis fordulattartományban (2000-től 2500-ig) csinál egy érdekes dolgot,de se alatta,se felette.finoman felpörgetem a motort,itt hagyom,és akkor egyszercsak valami fémes-szerű hang,egy kicsit rángat a motoron,és kicsit visszaesik a fordulat is,kb. 2-300-at.utána újra felpörög,újra visszaesik ennyit. se 2500 felett nem csinálja ezt,se 2000 alatt. mi lehet a probléma?előre is köszönöm a válaszokat!
Örülök h téged is megismertelek már Krissal! Igazad van,megható volt a megemlékezés ,de mondjuk megoldhatták volna a kihangosítást,mert semmit se lehetett érteni...
Páran elmentünk a búcsúztatóra, Ganja, XJ900 és egy pár arc.
Szar volt az idő, szemerkélt és takony volt egész nap, de mégis voltunk kb. 150-en, nem bánom, hogy elmentem és leróttam tiszteletem!
A rendőrök oktatója jól mondta, ők búcsúztatják egy kollégájukat, mi pedig egy motoros társunkat, megható volt, széles utat neki a másik oldalon!
Azért amin tanulsz az az esetek nagy részében egy rakás szar, szét vannak már baszva, ne abból indulj ki. Sok panaszt hallottam az oktató Er-5-ökről, de pl. szép példányt ők sem próbáltak, csak azokat a széttaknyolt példányokat. Én is GS fan vagyok, de azért kipróbálnék ey szép Kawát, kíváncsi vagyok és kész. A GS igénytelen és olcsó a fenntartás, ehhez képest fürge és kurva jó motorozni, de attól még a másik két tesó sem szar. Ez egy hitvita, de szívesen kipróbálnám őket.
Lehet unatkozom majd télen és összehozok egy 500-as talit
most mondjam hogy én Er 5 -ön tanultam és egy rémálom volt ?
el sem hittem akkor hogy valaki olyat vesz
gondoltam tanulómotornak gyártották
cbf 500- után mindig fürgébbnek tűnik a GS. Itt IS látszik: a papíron leírt műszaki adatok nem mérvadóak. A titok a GS 2 szelepében van: alulról jobban tol emiatt és sokkal kevesebbet is fogyaszt .

A cbf a GS-hez képest prémium kat, de az előzőek miatt nálam mégis a GS a befutó. A GS-nek a hangja is összehasonlíthatatlanul szebb. A motor puha és rugalmas, nem olyan sprőd mint a cbf-é. / Elnézést a CBF tulajoktól / Egy mentségem van: ez egy GS fórum.
Olyan világ nem lesz hogy a lesz két sz!
Olajszintet nézd meg, meg az olaj színét ha esetleg a tulaj nem mondta volna el hogy mikor cserélte.
Ha leszaladt azóta 6000 km-t, vagy nem tudod, de túl sötét, akkor azt cseréld le szűrőstől! 7-8 ezerből kijön a csere. Más dolog nem olyan életbevágó.
(a motort nemizomból kell megtartani.... )
szép motor, üdv a csapatban!
Jo hideg lessz.
Aham, akkor jól gondoltam, köszönöm szépen.... Na megyek, lassan indulnom kell edzeni is (hogy meg bírjam tartani a motort :) ) aztán meg go Somogy! Sziasztok!
Szerintem belököd a gugliba a legközelebbi eredtiségest és elviszed oda.
Biztosítás neten majd okmányiroda.
Abban kérném a tanácsotokat, hogy motorvásárlás után, mik a pontos teendők? (eredetiségvizsgálat: na de hol, és hogyan?; átírás menete, stb.)? Köszi
Köszönöm a gratulációkat! Nekem a fekete motorok jönnek be, ezért is próbáltam ruhában is valami hozzáillőt választani. Meg hát a biztonság is fontos, már csak egy-két dolgot kell beszereznem, és elvileg "kész" leszek... Nekem is Honda CB500 volt a tanulómotor, de annak eléggé ki volt már a "torka" sztem.... Egyelőre érzékenyebbnek tűnik a GS, erőben nem néztem még annyira, bár az 57 le, ez meg 48, de az nehezebb ugye. Majd megtanulom hamarosan.... Még tavaszig akarok menni picit vele, nehogy nagyon kijöjjek az amúgy is gyenge tapasztalatomból :)
Gratula hozzá nagyon szép moci!Külön dicséretet érdemel a ruhád követendő példa az ilyen!
Mivel belűre nem látsz így tényleg jó azonos kondíciókkal.

Ha kiírja érdemes Atával tartani.

Gyorsabb és élvezetesebb lesz a tanulóidő.

Csak sasold a yardokat mert őket szereti pénzelni.
Jó vétel volt!
És mi volt a tanulómotor, hogy azután picit furának találtad?
Nekem CBF500 volt a tanulómotor, de amikor hazaértem tanfolyamról, mindig rápattantam itthon a GS-re és téptem egy kört (már a jogsi előtt megvettem). A GS-t fürgébbnek találtam a Hondához képest.
Ma megyek is le Somogyba vele, oda-vissza 350 km, de csak kedden jövök haza. Jó lesz picit tanulgatni, szokni a motort szerintem... Egy kisebb túrának felfogható :)
Csaba600 jól beszélsz. Magam is nézelődtem rengeteget, hogy melyik motort vegyem meg, sokat is, talán túl sokat vaciláltam, de végül mindig visszatértem a GS 500F-hez, az idom nélküli nekem annyira nem jön be formailag, de ez már részletkérdés. Nekem egyelőre elég lesz az biztos. Jó lesz rajta megtanulni motorozni, és tényleg örülök, hogy egy ilyen csapatba tartozhatok... És itt a fórumon is. Köszi, hogy múltkor tanácsokat adtatok, biztos lesz rá szükségem a közeljövőben akár legyen szó szervizelésről, egyéb fortélyokról, technikákról. Remélem tudtok, és fogtok majd picit segíteni.... :)))
Azért esett erre a motorra a választásom, mert lényegében ugye 5 lehetséges jelöltem volt, abból 2 kapásból kiesett a tegnapi nap, mert eladták időközben, csak elfelejtették levenni az oldalról... Ennyit erről. Tehát a maradék 3 közül kellett választanom. Azokból mindhárom azonos feltételekkel indult nagyjából (2004-es, jó állapotú, dobozzal). Egyedül az árban és a sérülésekben voltak eltérések, mert ebből az egyiken mindkét oldalon csúsztak vele, és sérült az idom, a másik kettőn pedig nem. Amit én vettem az teljesen jó állapotba van, a fickó elvileg alig járt vele, külföldi munkavállalás miatt adta el, és 620-ról 550-re alkudtam le.... Remélem jó vételt csináltam, és pozitív élményekkel fogok csak gazdagodni. Bár picit fura volt vezetni a tanulómotor után :)))