Citroen kacsa..Bogár..Renault..mittomén hányas...mindig is voltak,lesznek sláger típusok...és mivel talán ezekből adták el a legtöbbet..még akkor is ha nem a legjobb..stb..arányaiban lényegesen több rajongója lehet mint egy prémium márkás kreációnak..
Ez is csak matek
Volt már jobb,szebb,drágább,erősebb motorom és sokszor érzem ,hogy gyengusz,kényelmetlen,proli..stb De ha érzelem mentesen gondolkodom..vitathatatlanul a gazdaságos ,ésszerű fenntarthatóságot példázza..
Érzelemmel pedig...csak úgy szeretem ezt a zörgős,kényelmetlen szart..
Azért más mert a Japóknak...főleg a nőknek...kisebb a lyukuk...más a gáz áramlás mert a spanyolon már módosítottak...bizonyos "környezetvédelmi" okokból..
Ha a használt piaci árak ki tudják fejezni azt hogy egy motor mennyire jó (a maga nemében), akkor íme néhány érdekes adat...
Kigyűjtöttem 1997-es évjárattól kezdve a magyar papíros eladó GS500-ER5-CB/CBF500 hirdetési árakat a hahuról.
Az 55 db GS 500 hirdetési árának az átlaga 625 218 Ft
A 15 db ER-5 átlagára 546 933 Ft
Az összes 21 db CB és CBF 500-é 718 476 Ft. Ha pedig a CBF-et kivesszük a tepsiből, akkor 11 db CB 500 marad aminek az átlagára 556 363 Ft
Persze ki lehetne térni évjáratokra, és újkori árra meg még ezer megkülönbözető jelzésre.. de ez így önmagában is elég mutatós, főleg hogy újkorában ha jól tudom a GS volt a legolcsóbb. A legkisebb fiúból király lesz a végén
A piac az meg nem hülye..
...aki ingerenciát érez rá, boncolgathatja tovább a történetet
Hogy miért GS? Erről szerintem könyvet lehetne írni: a GS jelenség. Mindenesetre a legpörgőbb, és talán nem nagyképűség: a legnormálisabb fórum oldal meglehet, mi vagyunk, és már ez önmagában észbontó, ha belegondoltok a jobbnál jobb motorokba, amelyek lepipálják a GS-t, de ez mit sem rontja lelkesedésünket a GS iránt, amelyet bőven érheti kritika, de érdekes módon rengeteg dicséret is egyaránt. Ez a ragaszkodás a géphez, ez a pezsgés körülötte szinte megfejthetetlen és valljuk be: szinte röhejes.De véletlen nem lehet: valami furcsa egyveleg jóbol és rosszból, ami tömegeket ragad magával, és biztosan nemcsak a ruppótlanságért. Pont ez a show benne: GS életérzés. Hogy miért GS? Nem is érdemes magyarázkodni: ez kell és kész, nincs rá magyarázat! És a legtöbb tulajdonos hibái ellenére imádja és nem tud tőle szabadulni, mint például én sem. Vagy ha eladta, később visszavásárolná. Hiába azóta kétszer erősebb motor tulajdonosa. Mindig is voltak jármű legendák, amelyek hibáival együtt legendák, és érzelemmel teliek és nagy tételben fogytak önmagát igazolva. GS500.
Szeretném kicsit át alakítani a másik kipufogót de ugye műszakira kéne az eredeti.Néztem azt a képet mintha nem az eredeti lenne vagyis az enyém 2003-as moci.
Sziasztok! Valaki tudna segíteni, hogy miként lehet a tűszelepet kivenni a karbiból. Egy műanyag keretben van az úszó. Ezt kellene előbb kivennem de nem merem feszegetni. 90-es évjárat
Ok! Mit szólsz egy márciusi csapatáshoz?
Hacsak nem lesz egy langyos novemberünk, akkor idén már nem tudok menni sehová, max a kútra telenyomni a tankot a téli álomhoz.
Szerintem ő nincs kopásjelző alatt.
Egyébként láttam őt száraz pályán...hát nem gyengém tolja az RR-el!
Lehet látni hogy néha kicsit megindul a segge, de simán kezeli a problémát!
Ez is csak matek
Volt már jobb,szebb,drágább,erősebb motorom és sokszor érzem ,hogy gyengusz,kényelmetlen,proli..stb De ha érzelem mentesen gondolkodom..vitathatatlanul a gazdaságos ,ésszerű fenntarthatóságot példázza..
Érzelemmel pedig...csak úgy szeretem ezt a zörgős,kényelmetlen szart..
Kigyűjtöttem 1997-es évjárattól kezdve a magyar papíros eladó GS500-ER5-CB/CBF500 hirdetési árakat a hahuról.
Az 55 db GS 500 hirdetési árának az átlaga 625 218 Ft
A 15 db ER-5 átlagára 546 933 Ft
Az összes 21 db CB és CBF 500-é 718 476 Ft. Ha pedig a CBF-et kivesszük a tepsiből, akkor 11 db CB 500 marad aminek az átlagára 556 363 Ft
Persze ki lehetne térni évjáratokra, és újkori árra meg még ezer megkülönbözető jelzésre.. de ez így önmagában is elég mutatós, főleg hogy újkorában ha jól tudom a GS volt a legolcsóbb. A legkisebb fiúból király lesz a végén
A piac az meg nem hülye..
...aki ingerenciát érez rá, boncolgathatja tovább a történetet
Ebből én is szeretnék tanulni ám!
Végül mennyire alkudtad le? Grt!
A döntési mechanizmus vége érdekelne. Szóval miért pont ez?
Megvettem életem első motorját: Suzuki GS 500F. Megszületett: 2080mm, 180 kg, 35kW, fekete színű, és nagyon aranyos :)))
Mi a manónak kell az neked? :))
http://www.jofogas.hu/pest/Gs_...
Hacsak nem lesz egy langyos novemberünk, akkor idén már nem tudok menni sehová, max a kútra telenyomni a tankot a téli álomhoz.
Egyébként láttam őt száraz pályán...hát nem gyengém tolja az RR-el!
Lehet látni hogy néha kicsit megindul a segge, de simán kezeli a problémát!
így kell ni!