Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

japóban nincs 4 raklapos, dobozos, tranzit féle...
És nem Nissan mert az már nem japó hanem renault és 150000-nél annak is behány a motorja...
Akkor csak japó.....a többi nem bír ki nagyobb javítás nélkül 150000-et... ...vagy ha nem japó akkor meg mindegy mert nagyjából egy helyről épülnek be az alkatrészei az összesnek és ugyanannyit bírnak is....akkor a kényelem dönt...
új kell...
Megbízhatóság...és akkor lehetőleg japán.....ha abból nem találsz akkor állapot dönt.....Nissanból ami 2006 előttit lehet válogatni mert akkor még japán motor-váltó volt bennük.....Toyota úgy jó ahogy van....a régi Fordok, VW-k tűrhetőek....
jah, dobozos kell....
B kat vezethető, max. 4 euro raklap szállítása elég, ford, iveco, peugeot látok az utakon, de mi alapján válasszak? :-)
Mire kell és mennyi van rá?....amúgy Zoli32 vett épp most egy Hyundai-t, jelenleg Ő van otthon az árakban.....másban szívesen adok tanácsot, volt egy pár féle...
namégegyszer: kisárufuvarozó
off
kifuvarozó verdákban otthon vagy, típus ilyesmi, csak úgy tippet kérni...? hm?
Kösz a túrát, jó volt!
Meglehet, hogy ez valami konstrukciós probléma. Akkor pedig botrányos, hogy ilyet legyártanak.
Nekem a mostani első Sport Demon-on van hasonló, de nem annyira mély a vágás...

Az jutott eszembe, hogy egy kátyú pereme csinálhatta?! Ez egyébként lehet a hátsó guminál is nálatok, ha az első épp kikerüli, de a hátsó már beleért...

Abba bele sem merek gondolni, hogy esetleg direkt vagdalják a motorok gumijait, amíg pl parkolunk vagy ilyesmi...
Cserélnék, de a másik "kabát" jobban tetszik (lásd '08+ GSX650F)
Az enyémen ugyanez volt hátul a sport demon gumin: Keresztbe teljes szélességben mély bevágódás, a gumi leválása szövetig. Elég bizarr. Fura egy jelenség, nem értem, hogy történhetett. Pont kirándulás közben vettem észre véletlenül egy parkolóban. Aztán kínomban kivágtam a darabot pengével és folytattam utamat. Jobb nem jutott eszembe. Az úttartáson nem vettem észre változást, de azért óvatosabb lettem.
Ha ez sok gumin előfordul, akkor ez botrány, életveszély. Erről cikkezni kellene, perelni stb. Nem értem, miért nincs ennek visszhangja máshol a médiában.
Sziasztok! Aki esetleg gondolkodik nagyobbra váltáson.

Suzuki Bandit
Bizonyára igazad van. A képen látható út az valóban nem a legnehezebb útszakasz volt. De volt pár olyan rész amit mocskosul utálok meredek nagy kövekkel tele, azt hittem letörik a dobozom. Amikor leértünk elhaladtunk egy "kiépített" pálya mellett, kicsit megálltunk, néztem a pályán lévő motorosokat, ügyesek voltak.
Én is megyek.
Ez egyértelmű senki nem vitatja. A túra endurók elég jól elboldogultak. Viszont jött szembe egy család apa fia akik bizony valami cross gépekkel voltak, félreálltunk, mivel eléggé tempósan jöttek felfelé. Aztán felfedeztünk amikor leértünk egy cross pályát, ügyesek voltak...
Már azon görcsölök, hogy ha sikerül is a csere.. akkor is még el kell szórni 100 ezer forintot élhető méretű tankra hozzájuk.

Vagy még játszik az ősöreg XL 600LM is, annak legalább baszom nagy tankja van alapból.. meg vagy 2 kilóval olcsóbban menetkész lehet.
Max építenék belőlük egy supermonot.
Viccen kívül én most Honda XR 650L-re, vagy DRZ 400S-re gyúrok. Már ha elmenne a Divi. Azokat aztán nem kell félteni, a hidakról is a lépcsőn lehetne velük lejönni.
Hullanak olyankor mint a forgács.
Mitkezdjen a bősz terepezés közben bilincsekkel?
Elszórja mint jancsi&juliska?
Amúgy az "Itt" képen látható úton bármivel vígan el lehet porolni, szerintem. GS-sel meg lazán. A GS a patakban, hosszában kezd el kevésnek lenni