Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És ha esetleg a szállás horvátországban lenne az mégjobbá tenné.
Szerintem szállást Kopasz hamar találna......és közel van horvátország is ahol szintén lehetne egy jót gurulni....
Szvsz. itt szállást kell keresni és lemenni 2 napra, na akkor van értelme kanyarogni, meg csobbanni
Keresünk szállást, lemegyünk sokan, nyomunk egy bográcsos trutyit és hajrá. Na így el tudom képzelni, mert ott fel-le kell menni, vagy 10-szer... kurva jó az az út.
Nekem a napos karika 530-ra jött ki. Messze van vagy nem, ide visszatérünk, és természetesen megint eszünk az 1 köbméteres lóburgerből is. Nyáron korán indulva egész nap lehet kanyarogni ezeken az istenkirály utakon, a tóban lehet csobbanni is. Jövő nyáron kötelező!
Zoli csak akkor stresszel, ha beszűköl az út, és megjelenek a kavicsos foltok.
Kanyarosban ménem húztad?
Ja, hárman hugyoznak, a negyedik a fejét vakarja, az ötödik meg fényképezi őket röhögve...
Kaptam már meg hogy olyan mintha egy béka amire ráléptek és kiugrott a szeme.

Amúgy meg most jó napom van.

Lillafürednél meg bolyongtam mint Ábel a rengetegben.
Örülök, hogy megörökítetted, hogy pissantunk
Hali, mind a 4 maradék GS500 elért az egér útig, utána leváltunk Ganjával.
Kúttól-kútig 423-425km volt, nekem a napom 460km-re jött ki
Iszom a söröm és hálás vagyok a túráért, köszönjük Ataa a vezetést, jó volt a lendület a sebesség, faszányos volt és a Mecsek valami isteni, kár, hogy ilyen messze van!
Köszi Tsanyinak (a story-kat is) és a vendég túravezetőnek (Bandit), Zoli neked meg csak a szád jár, nagyon faszán kented a kanyarokat és a motorod valami kurva szép és jó a hangja, csak az a kilógó szem fura
Akinek van fotó dobja már fel...
Thx!
Jó képek!
Uraim, szuper volt a túra, köszönöm szépen!


Nem láttam semmit..............bár amilyen sebességgel jöttünk haza.
Király volt a mai nap!
Mindenki hazaért egyben?
6-oson ma egy durva motorosbaleset volt, most hallottam a hírekben.
Opel Corsa Combo....

Igaz, csak 2 rkl-os, de nálunk cégnél 300ekm-t simán bírnak, és nem is drága a javításuk...
Platós H100-as.7 kilóért.Nem volt rossz de már ez is a még megéri kategória.
Gyakorlatilag minden 1,5-2 milla alatti egy fosrakás.
Iveco az magas és hosszú.Zártba nem tom hogy tuszkolsz be 4 raklapot?
Én utálom pakolni mert nagyon íves az oldala így a bútort nehezen tudom jól és gazdaságosan bepakolni.

4-5 évesen kezdenek dögleni addig patent mind.

Ismerős szállító most fiatokat vett gyógyszerszállításra.

Szintén.
Ott az ajtók zsanérjai és a szélvédő pusztul meg legtöbbet.
Üdv Mindenkinek!

Sikerült felraknom az SV telót.Nem volt egyszerű nem tudom nektek hogy ment ilyen könnyen. Kifúrtam nem akartam, hogy magasabb legyen a gép.Így viszont a rúgó alsó része beleér a lengővillába.Kb 1 mm kellene végül is nem gáz csak terheletlen állapotban ér neki amikor ráülök már nincs gáz.Valószínű kutyacsont cserével megoldódik ha jól számolom 2 cm vel kell hosszabbat csináltatnom.
Amúgy nagyon jó lett sokkal stabilabb lett a gép nekem megért ennyi kínlódást.
Árban is talán az Iveco jobb....kollégák új Tranzitjainak a váltója és kerékcsapágyai rendszeresen halnak meg....a motor 150-ig ok. utána minden méter ajándék...
ahm, ok, thx, akkor iveco, tranzit....
hengerfejes lett

de a transit neki bejött, a legkisebb, óvatosba 8 literrel elmegy, és belefér a CO palack
igen ritka..szokásos olajgond....vagy más...
akkor faternak sikerült kifogni...

a mitsu 2,2-es motor kifeküdt 70e kmnél
bocs, hogy belevau
Így viszont az Iveco...ahhoz a legolcsóbb az alkatrész...
mind gatya...
Transit, vagy Crafter/Sprinter