Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A reggellel csak céloztam a Te 10 órás ébredésedre. Én 5-től fenn vagyok.

Ha nem jössz, Te leszel szegényebb egy - szerintem - óriási élménnyel. És sose fogod megtudni, milyen az igazán finom csukló (majdnem elírtam!)

És most megyünk, leteszteljük a vizet!
Ja és a fokozatosság!
Ismerem magam, nem tudnám megállni a normál tempót! Nem kell ezres! Teljesítmény adót fizzesek? Elég ez is! Túrán lehet vele rendesen tartani a "nagyok" tempóját! Meg szerintem egy 650-es motornál nem igazán kell nagyobb!
Jól szűröm a következtetést, hogy vegyek egy gsx1,4et és menjek azzaaa? Jobban is gyorsul, de nem zabál (sokkal) többet.
Azt hiszed, hogy csak Ti PASIK tudtok finom csuklómozdulatok végezni? Még hogy én béna?! Kikérem a nyúlnép nevében! Kérdezd meg Zümit, hogy milyen finoman vezetem, és pödröm a pödörnivalóját! Na jó, akkó nem megyek szombaton sehova. Segíjjek majd a kertipartin, meg megyek gimis-talira. Mit nekem Nyírjes! bleeee (csak aztán győzd megvígasztalni Dorinát )

hogyhogy nálad reggel van DÉLUTÁN FÉL 3KOR?
budmike! ez azért van mert nem 1000-es motorral jársz Akkor tudnád mi az a nyomaték 64Nm kontra 110Nm
Multkor a teszten mentem az SV-vel mintha hátulról húznák vissza pedig rendesen adtam a gázt.
Ja és én is kigyüvök 5 lityi körül
Szoval minden relativ.
Na ja! Meg az SV-nek is az a fordulat tartománya mint a GS-nek,csak mondjuk most 6.ban nem 5000 nél van 100-on hanem 4500 nál! De tényleg ha az ember 4 és 6 ezer között tartja tartósan akkor iszonyat keveset eszik! Ehhez jön még a V2 nyomatékja nálam és olyan mintha autómatát vezetnék 6.ban tudok menni 60-al is meg 200+ al is ha kell!
Jó reggelt, virágszál!

Tetszik a megszólítás? Ne örülj korán!

Szóval a fogyasztás az olyan férfias dolog! Nőknek nem megy, bénák hozzá.
Nekünk ebben van rutinunk, hogyan kell finoman bánni vele!


Bleeeeeeeeee
Amugy Bud nem viccel:-)


Bexivel voltam kint Szlovákiában.....szép lassu menet.......
Én akkor tankoltam 3,9-et ő meg 2,8-at!
És együtt tankoltunk a 2A-n reggel......
Szóval váltástechnika és csukló kérdése......
Ha az esetek nagy részében eltalálod a közeéptartományt ott nem eszeik a motor.....de ha alacsony, vagy gyors akkor zabál......

Ezt tegnap hallotam a TV-ben is.....
Nyuszi:-)

3,7 = tolja a motort és ennyi sört iszsik meg közben:-)
A gyertya nem km függő!

A cimbim vett 4 darabot anno - betette - elindult - és elment a boltig ahol vett másik 4-et......
mikor kivette 4-ből 3-nak szétment a porcelánja.....gyári hibás széria volt.....
Koszi bebi, de a franc se tudja mikor tekergek majd haza a vasparipaval. Itt eszakon mondjuk eleg hamar bekoszont a tel, max. oktoberig huzhatom a dolgot. Ugyanis hazahozom a gepet telre. Akkor ugyse fogom tudni hasznalni. De ez meg a jovo zeneje. A sutire meg mindig vevo vagyok!
Peeeerszeeee!
Nekem volt 3,2 is! Annó a GS-el! Karbiszinkron és csukló kérdése az egész!
Srácok! Ti hogyan vezettek, hogy 3,7-3,8-as fogyasztást tudtok produkálni a gs-sel? Akárhogy megyek 4,3 körül mozog a rátám.
Szia Ratesz!

Hát le a kalappal előtted! Kalandos kis út, sok tapasztalattal! Azé örülök, hogy egyben leértél, és minden rendben volt a pacival is! Aztán csak óvatosan!

Osztán mikó jössz haza bandázni egy kicsit? Keresek sütit is, ha szeretnéd!

nyuszek
Én még mindig kómázom. Tegnap icaka tekeregtünk egyet piciny fővárosunkban....

Bud: 800 km? Mindenki ilyen sokat tekert a hétvégén? Én nem mehettem veled szemben, csak szigetszentmiklós és 100halombatta távon a 6-oson. És merre tekeregtél?
Apropó! Nem jöttél szembe? Kevés a sárga gs! Egy kb 5-6 fős falkával! Tegnap?
Szia Nyúl! Elég sűrű hétvégén vagyok túl! 800 km kis hazánkban! Állat volt!
SZia!
Neked is!
Bár nálam a reggel, általában néhány órával ezelőtt már véget ér
Szép jó reggelt mindenkinek!
Akkor ezek szerint nem garis már a gép, csak a kilométer kevés benne. Valóban volt ilyen gond a vezérműtengely hézagolásával. Állítólag vissza is hívtak néhány sorozatot, csak a magyarországi importőr elfelejtette értesíteni a tulajokat. Ilyen hírek keringtek...
Vidd vissza a Hollóshoz, mivel ez az alakatrész továbbra is garanciás. Kukkantsák meg, lehet, hogy tudnak intézni még valamit...
Meleg motornál jött elő valami zakatolás, kattogás, ami üresjáratban is hallható volt melegen. A Suzuki Hollóshoz bevittem a szerelő meghallgatta, és mondta hogy vezérmű tengely csere. A K4-eseknél volt egy sorozat, ami ilyen gyártási hibával jött ki. Ingyen megcsinálták. 2 napig volt benn a moci.
A 6000-res szerviznél azért ránézetek én is, ha Inkvisitornak van ilyen jellegű gondja...
Ha csak ez a gond, akkor nincs gond. Kb. 2000-es fordulatig zakatol a GS normálisan. Ha viszont nagyon hangos, és csattog, akkor kell rá odafigyelni erősen. Szerintem a te problémád "normális".