És 40 fokban még tépőzár se kell, mert rádolvad:-))))
Merész ötlet:-))))) De tudod - Én minden hülyeségben benne vagyok:-)
Mellényem is van - mert anno egy kamionos aztatatatt mondta hogy az osztrák, horvát autópályára KÖTELEZŐ.....
No azóta is bent áll a szekrénybe:-)
Melyik SPEEEEEEED....szóval rizsrakéta megy el annyit mint mi:-)
Tegnap írtam.....28.000 van a láncban és most van középen a mutató:-)))))
Az első gumába 32.000 illetve még a GAGYI gumába is 28000km ment......
Tessék:-) Lehet licitálni:-)))))
Vagy jöjjek megint a 3 éves motorommal amibe 62.000km van?
Én is mindig hordok magamnál mellényt. Mondjuk, csak esőben és éjszaka veszem fel. A következő beruházás "világítós" felnicsík lesz. Ugyanis észrevettem, hogy éjszaka oldalról semennyire sem vesznek észre, hiába világít a lámpa.
Szóval, felnicsík, és valami fényvisszaverős matrica lészen felszerelve a mocikára, hogy pompás legyen éjszaka is!
Ez jó ötlet!
Bár én baromságnak tartom a mellény kötelezővé tételét (pl biciklin is minek, ha a lámpa is kell?!), de előbb-utóbb vmi eszement kitalálja a mocikra is! Széééép zőőőőőőd világ! Brrrrrrrrrr.........!
Szóval, ha már kell, akkor lehet Gs Fanos.
Ötlet pattant ki az eszemből!
El kellene látni a Pólómestert egy kis munkával. Mi lenne, ha a pólókhoz hasonló akció keretében csináltatnánk GS Fanos láthatósági mellényt? Valami jó kis cippzáros mellényre gondoltam, hogy a tépőzárakat ne bontsa ki a szél. Gondolom ezt is meg tudja nekünk csinálni a Mester. Neonzöld, vagy narancs, mindegy... példaértékkel bírna az utakon is! Mennyi is a minimum rendelhető mennyiség?
Most, felétek gurulva kipróbálom én is a 100-ast. Szerintem így sem leszek 4 alatt. Hozzáteszem, a karbiszinkron gondolom gyárilag nem a legpengébb... szóval az első állítás után derül majd ki, hogy mennyi az annyi!
Piet gumija nagyon jól bírta! Az enyém már kockásodik és 5500 van benne. 10-11 ezernél cserés lesz. Sajnos csak a közepe kopik. Sokat mentem a szép alföldi egyenesekben. No, majd orvosolom ezt most a hétvégén, meg amikor meglátogatom Dzsokit, és Csikó felé is el szeretnék nézni még az idén!
Ez megint egy olyan hozzászólás, aminek semmi értelme...
Aki GS 500-zal jár, az nagy valószínűséggel naponta használja a vasat. Közlekedésre is! És kíváncsi lennék, hogy egy csupasz motorral ki az, aki hosszútávon száguldozni szeretne. (érvényes ez a nagyobb nakedokra is...) Valószínű az, aki még csak tervezget egy ilyen vásárlást...
Azt hiszem sokak nevében mondhatom, hogy a GS nem csupán szórakozás nekünk, így a fogyasztás igenis számít. Sőt a gumikopás, a láncnyúlás, a fékbetét és egyéb "forintos" dolgok.
És ezek némileg fontosabbak, mint hogy "menjen kéccázzaaaa, vagy háromszázzzaaa".
Én is kb igy használtam a GS-t mint te esSo. Én is keveset fékeztem a gumin 9500km után cca 1 mm hiányzott. Az enyém nem fojtott verzió volt, 4 liter alatt nekem is simán megvolt a fogyasztás (3,8-4,2 között)
Felmerül itt több kérdés. Az enyém pl folytott verzió, biztos, h ez is bele játszik. Igaz, h 110-120-ig néha én is húzom neki, de nem sokszor. Általában 5ezres fordulattal közlekedem, ami 95-100-nak felel meg. Meg én spec nem nagyon használok féket. Elágazónál pl hagyom kigurulni - szóval elmondható, h energiatakarékosan közlekedem.
Nekem még egyszer sem sikerült 4,2 alá vinnem! Hogy a rákba fogyaszt ilyen keveset a tiéd is és esSO-é is? Leközelebb elóvatoskodom a gázcibálást és kipróbálom, hátha!
No, ha ások akkor szombatra lesz má" medanszié! Ezért kéne szabaddá teeni magam pénteken...?!
Fürdőbugyit, fecskét senki ne hagyja otthon. Ne vezekeljek hiába!
LEDEK!
KIRÁLYSÁG!
és évente egy új akku:-)