Ők itt vannak minden nap. Bár Bud mostanában csak olvas...
Szerintem, ha olvassák a kérésed válaszolni fognak. Gyanítom most dolgoznak mindketten ezerrel.
Légy türelemmel zimacs, és a válasz érkezni fog! Erre akár mérget is vennék. Mert olyan ez a csapat!
Köszi, de most regisztráltam, nem ismerek itt senkit... :) Azért remélem majd fogok.
Konkrétan egy valakire lenne szükségem, aki vállalkozna egy kiruccra velem ma, vagy a napokban...
A Nyuszinak van értő szerelő ismerőse a közelben... (Niki barátjára gondoltam) és szerintem látott már GS-t is kívülről, belülről.
Vagy Bud Yamahás szerelője...
Hirtelen ők jutottak eszembe, akik elérhetőek a főváros közelében.
Minden vágyam egy GS500F, találtam egy ígéreteset, viszont nagyon kellene nekem egy hozzáértő ember, aki elkísérne, megnézné a motort, kipróbálná, ugyanis a motor valamennyire sérült.
Sürgős, akár már ma délután!
Mindenkinek nagyon szépen köszönöm a DRUKK-ot, szükségem volt rá, és használtam is!
És persze a gratulációkat is köszönöm! Igyekeztem nagyon! És úgy látszik, az erő velem volt!
Szép jó napot mindenkinek!
Már várom Nyírjest! Dorina! készülj élméynbeszámolóval+képekkel Görögből.
esSO: köszi a felírást. Túl láma vagyok hozzá, de még nem sikerült hozzászólnom az AKMT-fórumhoz.
Durva kis viharunk volt tegnap, szememből egy kiló homokot mostam ki, amint a lakásba tudtam menekülni.
A porvédőt úgy tudod visszatenni, hogy a dugattyút teljesen hátranyomod alaphelyzetbe. Az összeszerelésnél az utolsó mozzanat a porvédő felrakása, tehát ezért nem kell kivenni a dugattyút.
Nehéz szerelési tanácsot adni, mert minden helyzet más és más, és igazából az alkatrészek állapotától függ minden, de alapesetben, én a következőket csinálnám.
1. kivenném a porvédőt
2. féktárcsa tisztító spray -el kifújnám a dugattyú körül, majd sűrített levegővel is.
3. a dugattyút kicsit kipumpálnám, egy pár mm -t, de úgy hogy ne jöjjön ki a karmanytúktól
4. letisztítanám a szennyeződéseket, majd megint féktárcsatisztító spray.
5. esetleg egy leheletnyi szilikonzsír a dugattyúra, aztán visszatolnám a helyére. (ha kell, óvatosan engedném a fékfolyadékot a légtelenítő csavarnál.
6. ha a karmantyú kitolt maga mellett szennyeződést, akkor újra féktárcsatisztító.
7. kis szilikonzsír, majd vissza a porvédő
8. ha kell akkor féklégtelenítés, fékfolyadék szint beállítás
A dugattyú kiszerelést csak akkor javaslom, ha feltétlenül szükséges, mert összeszereléskor legalább olyan könnyen sérülhet a karmantyú, mint hosszú évek alatt a szennyeződésektől. Ha nem szivárog, nem enged, akkor ne bántsd. Jó esélyed van arra, mivel írtad mennyi km van a gépedbe, hogy a dugattyú még csak kifelé jött, nem cseréltek fékbetétet, és nem nyomták vissza a dugattyút új betét miatt. És ha nem enged, akkor valószínűleg csak a dugattyú felett van szennyeződés.
A gondolat megvan hozzá... viszont aratásban vagyunk, és nagyon munkafüggő a pénteki indulás. Ezért nem ígérek pénteket. Ha úgy jön össze, akkor jelzek. Bár, kicsi az esély rá, hogy menni tudok egy éjaszakával korábban...
Úgy látom, hogy innen a délvidékről egyedül megyek. Még Technoidot kifaggatom, hogy velem tart-e Szekszárdról. Nagyjából, mivel szabad vagyok, mint a madár 7-8 óra körül indulok Bajáról. Kényelmesben elkocogok felétek. Úgyis "korán" neki kell állni az ásásnak, hogy kacsaúsztató legaláb legyen, mire befutnak a többiek!
Szerintem legkésőbb a déli harangszóra ott vagyok.
Itt fel is teszem a kérdést. Ki jönne a dél-észak tenegelyen Nyírjesbe?
Ha senki, akkor egy személyes "alcsapat" leszek!
A porvédőnek a dugattyúhoz ebből a szempontból semmi köze. Nem kell kivenni a dugót, mert a porvédő csak mint egy sapka van rajta. Van egy horony a féknyergen körbe, abba kell a porvédő vállát beilleszteni.
Ha kiszeded a dugót, lehet, h szívsz vele. Marha pontosan van illesztve, nagyon óvatosan kell vele bánni. Picit megütöd v leejted és vége. Én is javaslom, h ne vedd szét, hisz nem öreg a géped. Inkább vedd le a porvédőt, jól takarítsd meg a cuccost, végül tedd vissza. Elég lesz ennyi.
A féktárcsára nem tudok mit mondani, valszeg cserés lesz. Nem tudom, a szegecseket meg lehet-e próbálni szétütni, h ujra szorosan fogjanak?
Nem kell bekak! Emlékezz csak vissza Bajára. Ott is elég nehezen szültük meg, h mi legyen a kaja. Aztán nem is azt hoztál a bódbó!
És? Senki nem maradt éhes, meg finom is volt.
Csak mellékesen: Te hogyan tervezed a jöveteled?
Úgy gondolom, a porvédőt a dugattyú kivétele nélkül nem lehet visszatenni, egyszerűen nem fog visszamenni. Miért ne vegyem ki a fékdugattyút? Van ott valami speckó dolog? Ha nem veszem ki, akkor nem is tudom rendesen megtisztítani, így a koszos, oxidált rész vissza fog kerülni a karmantyúhoz, gyors úton tönkretéve azt. Utána már biztos szét kell szednem, és karmantyút is cserélhetek...
Az én ingem. Bátorkodtam felvázolni néhány lehetőséget. Még véletlenül sem kívánságlista volt. Csak azért, nehogy úgy járjunk, hogy este 6-kor még nem tudjuk mi lesz a pocakban... (Azé" vaj, kenyér legyen! )
Most lettem figyelmes... a Madách Gimi bérelte ki... ez azt jelenti, hogy az ő gólyái lesznek ott! Tehát némelyik még 14 éves sincs...
Lehet, hogy a kísérő tanárok jól fejbe is kólintanak minket, ha a felfedező kedvű ifjoncok elkódorognak, mink meg üssük a tamot nálatok! Mert, így hang után nem lehet keresni őket!
Szerintem, ha olvassák a kérésed válaszolni fognak. Gyanítom most dolgoznak mindketten ezerrel.
Légy türelemmel zimacs, és a válasz érkezni fog! Erre akár mérget is vennék. Mert olyan ez a csapat!
Aztán majd jelentkezz, hogy mizujs! Meg majd jöhetnél a túrákra. Kell több süti ennek az éhenkórász bandának! (kacsintósszmájli)
Konkrétan egy valakire lenne szükségem, aki vállalkozna egy kiruccra velem ma, vagy a napokban...
Vagy Bud Yamahás szerelője...
Hirtelen ők jutottak eszembe, akik elérhetőek a főváros közelében.
Budapestiek, SEGÍTSÉG!
Minden vágyam egy GS500F, találtam egy ígéreteset, viszont nagyon kellene nekem egy hozzáértő ember, aki elkísérne, megnézné a motort, kipróbálná, ugyanis a motor valamennyire sérült.
Sürgős, akár már ma délután!
Köszi!
Zita, 70/555-1591
Természetesen készülök mindenféle képpel és beszámolóval GR-ról, várom a te képeid is!
És persze a gratulációkat is köszönöm! Igyekeztem nagyon! És úgy látszik, az erő velem volt!
Már várom Nyírjest! Dorina! készülj élméynbeszámolóval+képekkel Görögből.
esSO: köszi a felírást. Túl láma vagyok hozzá, de még nem sikerült hozzászólnom az AKMT-fórumhoz.
Durva kis viharunk volt tegnap, szememből egy kiló homokot mostam ki, amint a lakásba tudtam menekülni.
Ki mit tud az eltűnt többiekről?
mindenkinek
Köszönöm a fékszerelési tanácsokat, amint megcsináltam szólok. :)
Üdv: Zoli
Nehéz szerelési tanácsot adni, mert minden helyzet más és más, és igazából az alkatrészek állapotától függ minden, de alapesetben, én a következőket csinálnám.
1. kivenném a porvédőt
2. féktárcsa tisztító spray -el kifújnám a dugattyú körül, majd sűrített levegővel is.
3. a dugattyút kicsit kipumpálnám, egy pár mm -t, de úgy hogy ne jöjjön ki a karmanytúktól
4. letisztítanám a szennyeződéseket, majd megint féktárcsatisztító spray.
5. esetleg egy leheletnyi szilikonzsír a dugattyúra, aztán visszatolnám a helyére. (ha kell, óvatosan engedném a fékfolyadékot a légtelenítő csavarnál.
6. ha a karmantyú kitolt maga mellett szennyeződést, akkor újra féktárcsatisztító.
7. kis szilikonzsír, majd vissza a porvédő
8. ha kell akkor féklégtelenítés, fékfolyadék szint beállítás
A dugattyú kiszerelést csak akkor javaslom, ha feltétlenül szükséges, mert összeszereléskor legalább olyan könnyen sérülhet a karmantyú, mint hosszú évek alatt a szennyeződésektől. Ha nem szivárog, nem enged, akkor ne bántsd. Jó esélyed van arra, mivel írtad mennyi km van a gépedbe, hogy a dugattyú még csak kifelé jött, nem cseréltek fékbetétet, és nem nyomták vissza a dugattyút új betét miatt. És ha nem enged, akkor valószínűleg csak a dugattyú felett van szennyeződés.
Lassan úgy néz ki a topic, mint a mi 4-5 fős chatszobánk.
A pénteket próbáld meg intézni, a "kombány" megy nélküled is.
Sztem még 5-fél6 körül is jó, ha tudnál indulni. Kb 3,5 órás az út, ki van próbálva.
Utólagos engedelmetekkel beírtam a nevetek a másik fórumon a résztvevők közé.
Szerintem legkésőbb a déli harangszóra ott vagyok.
Itt fel is teszem a kérdést. Ki jönne a dél-észak tenegelyen Nyírjesbe?
Ha senki, akkor egy személyes "alcsapat" leszek!
Ha kiszeded a dugót, lehet, h szívsz vele. Marha pontosan van illesztve, nagyon óvatosan kell vele bánni. Picit megütöd v leejted és vége. Én is javaslom, h ne vedd szét, hisz nem öreg a géped. Inkább vedd le a porvédőt, jól takarítsd meg a cuccost, végül tedd vissza. Elég lesz ennyi.
A féktárcsára nem tudok mit mondani, valszeg cserés lesz. Nem tudom, a szegecseket meg lehet-e próbálni szétütni, h ujra szorosan fogjanak?
És? Senki nem maradt éhes, meg finom is volt.
Csak mellékesen: Te hogyan tervezed a jöveteled?
Úgy gondolom, a porvédőt a dugattyú kivétele nélkül nem lehet visszatenni, egyszerűen nem fog visszamenni. Miért ne vegyem ki a fékdugattyút? Van ott valami speckó dolog? Ha nem veszem ki, akkor nem is tudom rendesen megtisztítani, így a koszos, oxidált rész vissza fog kerülni a karmantyúhoz, gyors úton tönkretéve azt. Utána már biztos szét kell szednem, és karmantyút is cserélhetek...
Vagy nem jól gondolkozok?
Üdv:
Zoli
Most lettem figyelmes... a Madách Gimi bérelte ki... ez azt jelenti, hogy az ő gólyái lesznek ott! Tehát némelyik még 14 éves sincs...
Lehet, hogy a kísérő tanárok jól fejbe is kólintanak minket, ha a felfedező kedvű ifjoncok elkódorognak, mink meg üssük a tamot nálatok! Mert, így hang után nem lehet keresni őket!
Akinek nem inge... Ez éppen nem rólad szólt, mert neked jó a vajas kenyér is, és nem te rendeltél 6 fogásos vacsorát!
Egyébként pedig nekünk megtiszteltetés, hogy csatlakozol hozzánk!