Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Érdekelne ez a vezérmű tengely, lánc probléma. Nekem is valami ilyesmi gondom lehet. Alapjáraton, vagy nagyon kis fordulaton jön elő, csakis melegen valami ritmikus kopogás, csattogás.

Neked mit is csináltak pontosan és mi volt a jelenség?

Üdv:
Zoli
már nem garis a gép, (használtan vettem).
A vezérmű-tengelyt cserélték rajta garanciában, és mondták, hogy a láncból már korábban kivettek valakik egy szemet.
Ha garis a gép, akkor be kellene vinni márkaszervízbe. Mit is csináltak a vezérműláncoddal? Korai lenne az ilyen jellegű probléma ennyi kilométer mellett...
A gyertya ilyen hőségben könnyen kipurcanhat, ezért gondoltam erre, de lehet, hogy nem ez a hiba forrása.
Még nem volt gyertyacserém. (4900 km)
Hi!

A gyertyákat mikor cserélted? MZ-s időszakomból emlékezem... amikor a gyertya kezdte megadni magát, akkor csinált ilyet az ETZ. Itt ugye két henger van, ha az egyikben döglődik a gyertya, csinálhat ilyet. A másik henger elhajtja még a motort, de erős kattogást okozhat a nem megfelelő égés a másik hengerben. A hirtelen leállás miatt ghondolok erre. A vezérműlánc miatt ugyanis nem nagyon áll le a mocc. Nézd meg szerintem. Remélem nem írok nagy ökörséget, de egy gyanú utáni megnézést megérhet...

(Nehogy romoljon a GS statisztika... )
Az utolsó mondattal kicsiti nem értek egyet, persze lehet, hogy én fogtam ki rossz gépet.
Tegnap gurultam egy 420 km-t.
Reggel 4.30-kor indultam Százhalombattáról. Nap még sehol, de az ég már lassan világosodott. Fehérvárig minden oké, de amikor a lámpáknál mentem a 8-ason az egyik pirosnál lassítás közben 60 km/h-nál blokkolásig megfogta a hátsó kereket a motorfék! Kuplung be, gyors váltás, megint forgott. Ezután egyszer még megállt a motor Fehérváron belül, akkor csak az tűnt fel hogy ég az olaj lámpa, meg lassul a moci. Egy önindítóra azonnal indult, utána már egész jól viselte magát. 130-150 km/t futott a táv jó részén, 5.1-es fogyasztással 100 km-re. Viszont miután megálltam, megint kattog üresben, mint amikor vezérműlánc gondja volt. :-(
Kár, hogy már 800-as gépekkel mennek.

Ha még 500-ok lennének te is beférnél.
Koszi sracok az elismerest! Remelem hetvegen Assenben mar az elmenymotorozas resze fog jonni!
Hali mindenkinek!

Hát én ilyen szép teljesítménnyel nem tudok előjönni, de egy 550 km-t ma én is beletettem a GS-be. Békéscsaba-Szilvásvárad és környéke- Békéscsaba.
Egy CBR600F volt a társam, mindketten 2 személlyel, barátosnőkel. Odafelé elég erős északi szél volt, de a 120-130-at megpróbáltam tartani (A 120 lovas CBR-nek nem volt gond :)
Gyöngyösön tankolás kb 5,3/100. Szembe szélben, 130-al, 2 személlyel nem rossz...

Irány Szilvásvárad, pisztrángevés. Utána szerpentinek, Bobozás, majd vissza Gyöngyös, tankolás, 120-140 km/h hazaút.

Kb. 10 óra és 550 km. Fogyasztásban pedig 5l/100.

Hát ez volt az első nagyobb túrám a kis GS-el.

Üdv:

Zoli
Ratesz!

Elképesztő vagy! Most mondja rád valaki, hogy papírkutya!
Blue nyit majd egy Gs és Akmt rekordok fejezetet, melynek most már biztos te leszel a nyitótétele!
A legjobban annak örülünk hogy gond nélkül értél oda!
Mindnyájan várjuk a jelentkezésed!
Ratesz!


ÉN, mint a főgóré, főmanus, főördög FEJET HAJTOK nagyságot előtt:-)
Nekem eddig 870km volt a max amit 1 nap alatt lenyomtam - ez meg a 1,5x-se volt:-)
Másnap még a mocit se akartam megnézni:-)

ISTENKIRÁLY vagy öcsém!

DE!
Egy ilyen paripától ne sajnáld a benzint......Én a helyetben megajándékoznám egy tanknyi FULLOS-sal.....evo, vagy ami a legdrágább és legjobb:-)
Szandrával BIZTOS hogy nem, mert egyedül hagytak már megint:-)

Feléd nem megyek:-) Hisz szombaton ugyis arra visz az utam:-)
Holnap FÓRRRRRRÓSÁGOT mondanak......hát kiváncsi leszek rá:-)
Csőőőő Ratesz!

Vártam már nagyon az élménybeszámolót! Le a kalappal, ezt tudom mondani ismét! És a GS előtt is, hogy nem szúrt ki veled...
Én is remélem, hogy gyakrabban be tudsz jelentkezni, ha már megmelegedett a helyed ottan a messzi idegenben!
Kib.szott nagy "HAJRÁ TALMA" zászlót csinálj Assen-re... vagy add neki kőccsön a GS-t. Ugyanis ma elpusztult a motorja... . Örülök, hogy hallottunk felőled!

RATESZ FANATIC GS FAN...!
Hurrá Ratesz!
Nem semmi dolgot vittél véghez! Még szerencse, hogy nem lett valami balhéd a fáradtság miatt. Sajnos, az itthoni bulikról lemaradsz, de majd mindig iszunk egyet az egészségedre.
Azért, ha lesz alkalmad, jelentkezz többször is! Ha nincs géped. , menj be egy internet-kávézóba.
Szóval jelentkezz, és vigyázz magadra!
Üdv!
Jól mondod Blue így volt Igy 8-10 litert feleslegesen ciperésztem, mert nem akartam ugy járni hogy előzés közben leáll a moci
Ugye-ugye! Simán lejöhettél volna pl a Szaszával! Is.
De hát néma gyereknek az annyapicsája!

Ám még átértékelheted magadban a hétfő-keddet.
Csakany Gyerekek!

Tudom, tudom, 100 eve nem irtam mar, de most itt vagyok ismet! Sokatok nagy banatara!

Szoval a nagy utazasrol. (Aki nem tudna Nemetbe kicsoszogtam a GS-el mult het vasarnap). Reggel 4-re terveztem az indulast, de mivel eleg "dolgos" szombat estem volt - mivel mar ket hete nem lattam imadott felesegemet -, igy csak 5-re sikerult a start 3,5 ora alvas utan. Meglehetosen kedvetlenul indultam - gondolom nem kell reszleteznem milyen az, amikor hosszabb idore elvalik az ember a szeretteitol. A nap szepen kelt fel nalunk Bp keleti reszen, de olyan jo tempoban mentem a 0-as M1-es utvonalon, hogy LEHAGYTAM a kelo napot! 130-140-re lottem be a tempot ora szerint, ez volt a tervem, valamint 15 ora karikazas - nekem ez kimelo-kenyelmes tempo. Tatabanyaig minden vatta volt, amikoris brutalis felhok tornyosultak elottem. Meg is jott az aldas, de olyan brutalisan, hogy meg is kellett allnom egy feluljaro alatt esocuccot felvenni (allt a viz a palyan). Ez volt az eso szettem elso bevetese, hat XXL-es lehet jobb lett volna (aki nem ismerne 193cm vagyok), vegulis csak eppencsak fojtogatott, meg a fel csimmam volt ki alola, de oda tettem "madaras teszkos" neylon zacsit, meg felkaptam a teliesitett kesztyumet es igy jo volt (esoruha Lidlbol 5e ft vol kezes-labas). A tempot nem vette vissza - minek a szarnak, a mocik jol vagjak a vizet. Ez a kis vizes etap a hatarig tartott, hat nem volt egy elmeny. Kozben persze megfordult a fejemben, hogy szolok az asszonynak, hogy inkabb visszafordulok es veszek egy repjegyet arany arban Kolnig. De ugye nem ilyen puha gyereknek ismertek? Gyorsan meg az esovedelemhez: a Bex fele 45literes Bieffe dobozt bevontam kukas zacsival, es hibatlan volt. A tanktaskamnak alapbol volt neylonja, a Louisos 5 euros malha guriga pedig szinten kifogastalanul uzemelt - itt latszik, hogy nem minden olcso cucc szar! Ausztriaban mar csak itt-ott kaptam zaporokat, amiket a sima Spool cuccom is kifogastalanul vedett. Ezen a szakaszon meg bennem volt a lendulet, egesz jol ereztem magam a gepen. Az elso gond akkor jott, amikor atertem a nemet hataron is, mert akkorra terveztem egy nagyobb kajalast (2 szenyo ). Le is alltam a hatar utan nem sokkal. Ekkor mar kifejezetten meleg volt. A nagy kajalas kozepette realizalodott bennem, hogy az eddig megtett kb. 570km meg csak meg se kozeliti a teljes tav felet SE! Gyerekek, ennel demoralizalobb erzest meg nem ereztem, mint akkor-ott. Nehez leirni mi is futott at a fejemen, de nagyon uresnek es faradtnak ereztem magam. Kb. mar 11 ora volt, gyorsan nyomtam egy moci csekkolast es dobtam bele a gepbe 3dl olajat, ami a feszitett tempot tekintve elfogadhatonak mondhato (elotte minimalis volt az olaj fogyasztasom). "Hidrataltam kicsit", be egy TescoBull , pisi ez-az, erot vettem magamon es folytattam az utat. A mely pont nem akart elmulni, ezen a szakaszon volt, hogy 80km-t tudtam csak menni, mert neha-neha le akart "pottyanni" a fejem a faradtsagtol... nagyon szar erzes. A masik szar hir az volt, hogy a nemet autopalyan volt, hogy 1,46Euroert (365ft) tankoltam a 95-ost... kicsit kabbefaszom... Ami feldobott ezen a szakaszon, hogy talakoztam magyarokkal, akik probaltak nemi erot belemverni. Koszonom nekik! Aztan valahol amikor elhagytam a 800km-t, akkor kezdtem meglatni a fenyt az alagut vegen! Valahogy akkor atbillentem a holtponton es mar vicceskedni is volt kedvem az autosakkal, motorosokkal. Az valahogy feldobott, akkor ismet tudtam menni egy seggel 200km-t. Aztan Frankfurtnal talalkoztam szlovakiai magyarokkal (kamionosok), akik megint allat rendesek voltak. Kerdeztek, hogy mikor indultam - volt kamillazas -, meg hogy erzem magam. Lattak azert kicsit mar gyurott volt a buram, igy megtakaritottak a sisakomat, megsprayztak a lancomat, meg 3dl olajat dobtak a gepbe, kicsit rendbe raktak a bringamat. Csak egy kis kextekercsel tudtam viszonozni a dolgot, de iszonyatosan jol esett emberileg! Eme dolgok utan mar szinte szarnyaltam az utolso 260km-en, fel voltam toltodve es jokedvu voltam, raadasul az ut is kanyargosabb volt. Ennyi kellett csak: egy kis humanum!

Szoval 14 ora alatt sikerult Neuss-ba ernem es abszolvalnom 1231km-t, ~5.8liter/100km-es benzin es 6dl/1231km-es olaj fogyasztassal. Ja, es a gumibol is kopott rendesen. Forro volt mindig.

De senkinek se ajanlom am. Meg fanatikusoknak se! Autopalyan nyomni vegig, maga a nagyhalal. Nem tul izgalmas!

Egyebkent minden reggel mocival megyek dolgozni, mert egy elfogadhato aru parkolohazban piheg most a kicsi, es minden reggel 9-ig el kell hoznom, mert akkor olcso. De ha minden jol megy, akkor a hazban ahol lakom, lesz parkoloja. A kovetkezo projektem pedig most szombaton lesz: Assenbe megyek a MotoGP-re... - mert megerdemlem! Ez a kis 2x280km-es etap mar semmi az en vasparipamnak!

Es aki ezutan azt mereszelni a GS-re mondani, hogy nem turamotor, nem megbizhato es plane, hogy szar, az akkorat kap a pofajaba, hogy pelenkat kell majd cserelnie! Viva GS500!
MIT hogy mondok?
És mikor indul a nyárs? MA?

Vazze! Ha ezt 15-kor irod akkor mentem volna sátorral:-)))))Mivel legközelebb majd csak kedden megye délutánra melózni.......


Persze ki tudja........
Csak akkor mentem volna ha avanzsálsz valami rufnyát is:-)))) Mert most igencsak LEPEDŐGYÜRŐS kedvemben vagyok:-))) Amugy is:-) Jó fej vagy, de azért nem szeretek beléd:-)))
A kérdés RÉM egyszerű......
Soka ember mesélte már nekem hogy 11-12L-él már tartalék volt (Talán Old Piet is mondt ezt).....

Szerintem a téma olyan egyszerű mint az 1x1.....
Vagyis a tanba benyuló cső egy kicsivel hoszabbra sikerült, mint pl az egyém - igy ugye magasabban van a tankban - ergo hamarabb át kell kapcsolni.......


Nekem is!
15L -nél tartalék - és utána még elmentem simán 80km-ert vagyos ez már 19L lenne.....és ugye még volt benne - szóval 20L-es a tank - ha jól emlékszem 2000-től......
Előtte meg 17 L-es volt...........
A balhéról jutt eszembe:-)


Jövök ki a cégtől.......(ahol mellesleg PV-s (Polgár Védelem) - Katasztrófa elhárítós barom is vagyok)

Batta előtt van egy lovalda egy frankó S kanyarral......15 évesen Én is széttörtem itt magam:-)

Lányok a bringa-úton.....2 kocsi az út szélén......
Na gondoltam ezt megnézem magamnak......


Visszafordultam......felhajtottam a bringaúta (IGEN BAZD MEG! SZABÁLYTALANUL FELMENTEM RÁ:-)
Még talán jól is tettem.....



BAZZZZZE....
A sok autós ott áll, meg JAJ SZEGÉNYKE...... a csajból meg ömlik a vér.....a föld, a lábai a pólója - minden tiszta vér......

A barátosnőjével megküldték a bringákat a csaj meg a sóderen ráfékezet, vagy nagy ivben akart kanyarodni.....rejtély......iszonyat nagyot borult....
A lényeg hogy a 2 térde elkopott.... az állán meg egy 3-4cm hosszú KIBASZOT mély vágás....onnan meg csak folyt a vére.......

Az autósok még mindig....JAJ SZEGÉNYKE.......
Én meg feltéptem az ülést - EÜ csogaot kivettem.....azt ellátam a kiscsajt......
Ekkor kaptak észbe azt hoztak vízet, meg PAPIRZSEPIT (azért emelem ki, mert aki mély sebbe pzs-t nyom az meg is érdemli!...... MAJD Eldobtam az agyam.....


Mire az apja megjött a csajnak hogy elvigye az orvoshoz már kész is volt.....



Szegény csajszi....
Kapot egy frankó agyrázkódást,.....kap pár öltést a "toka részhez" (az áll alatt - a nyak fölött)
No meg pár napig rohadtul fog fájni a térde.....



De ugye ismételten.....
SOKAN HOGY MENNEK ÁT EÜ-ből? Folyik a vér és ott állnak? Azt se tudják hogy mit csináljanak?

Komolyan mondom ha egyszer NAGYOT borulok és folyik a vérem - INKÁBB ne álljon meg senki!
De aki megáll az segítsen már a kibaszott életbe...........





Ha olvassa ezt a Százhalombattai kiscsaj, vagy egy ismerőse az megirhatná nekem hogy minden OK -e?
Ja! Hogy is szoktad, Blue főnök?

19 órakor beindul a nyársalóm. Aki enne, jöhet!
Most pont ez a projekt megy a homlokomban! Az öngyujtókban lévő kék ledre gondoltam, abból összehozni vmi rejtett világítást. az nem fogyaszt sokat.
Szegény moci! Te majd meggyógyulsz!

A tankos kérdés érdekes! A könyv szerint 20 liter, ebből 3,5l tartalék. Ez kapcsiból nem igaz. Én már többször voltam úgí tankolni, h rögtön a tart.-ra tétel után. 15l ment bele mindig. Tehát v a tank nem 20, v a tart, nem 3,5. Sztem neked vmi dugulás van, attól hörren be. Érdemes lenne utánanézni. Van egy csap a tank alatt is, az is szarakodhat. Meg én kimosnám a tankot, de legalábbis leengedném. Utána meg megnézném a főcsapot.
Hirtelenjében ennyit tudok közölni.
Bakker! Jó drága vót! Aranybó van?
Nagyon szípen köcce! Csak majd ne felejtsd otthon a MEGA COOL PARTYn!
Üdv mindenkinek!
Hazaértem és nem győztem visszaolvasni, termékeny hétvégétek volt.
Péntek délután mentem Tiszafüredre, majd onnan szombaton Makóra, ma meg haza Pestre. Mindössz kb530km. Sajna fogyit nem tudok írni, mert elfelejtettem nullázni, de a múlt hétvégi 420-as túrán nekem is megállt 4L-en, de abban csak mutatóban volt 120 feletti tempó, és nem volt pálya. Most viszont ebből közel 300 az volt.
Szakmai kérdés. vmi erdő van a tankomban, mert lehörgás után átkapcsolva tartalékra is csak 11L fér bele. Vhol 3,5l-t olvastam, ez így nem kerek.
Valamint, ma ugyanez, azzal spékelve h tankolás után nem tekertem vissza a csapot. mentem v 20km-t és újból lehörgött (tatalékon), visszakapcsoltam és láss csodát ment. Az ugye elképzelhetetlen h közel 5 liter sűrű vmi áll a tankom alján? Várok vmi okos választ.

Mégegy (de senki ne mondja h: "Ugye megmondtam h óvatosan!)
Szal még pénteken jövök haza a melóhelyről (kb1,5km, és persze "minek is öltözzek fel ", gurulok kb5-10-el a piros lámpához, jobbról bevág elém az ótós, én megijed (és nem gondokodik) megrántom a jobb mutatóujjam közelébe eső első aluszínű kart... majd felkeltem . Talán 1m-t ha csúsztunk, a moci jobban van mint én, 3x kb 1 tenyérnyi még mindíg gennyedző horzsolás. De utána még jött a hétvége, és hát több mint 500km (természetesen beöltözve, bukás nélkül).
üdv