300-at simán elmegy egy normál GS még csavarva is...
Ma elég rosszalkodósan mentem le Soltvadkertre és 276km-nél nem tudtam beletaposni 16litert sem... 20 literes tankkal számolva meg simán van benne még több is mint 300km.. (szerintem)
Ülés alatti tartó egy merő kosz a GS-en. Sajnos beveri a vizet, sarat, nekem az elsősegélycsomagom is úszott egy eső után.
Ha nem szorítkozunk a Mecsekhez, és elhangzott itt Bükk kerülő meg Tátra, akkor én bedobnám ezt a karikát. Útvonal1
Egyik találkozási pont Esztergom lenne (azért Tatáról indul és oda tér vissza, mert még magamhoz terveztem valamikor), a másik Vác felett az M2 és a 2-es út találkozásánál. (kinek melyik a jobb )
C pontnál bemehetünk Egerig a Szépasszony völgyébe is, ott vanna kisebb kaja/piáldák. Aztán ha érzünk magunkba elég erőt, elmehetünk Lillafüredig is, de tudom erről ganja meg Zoli mit gondolna.
Hazafelé Pilisen keresztül felmehetünk Dobogókőre egy zsírosdeszkára...
De ha gondoljátok holnap összeácsolhatok egy Tátra alternatívát is, bár szerintem ez nem rossz útvonal.
Ne fáraszd magad az erősítéssel, én már túl vagyok rajta, sajna nem válik be, ugyanúgy szétszakad egy idő után
Van egy varrónő ismerősöm, aki nagyüzemben (cégnél) ugyanilyen anyagokkal dolgozik, és meg is csinálta párszor, még bőr betétet is rakott bele erősítésképp, de előbb-utóbb megadja magát...
Az ülés alatti tároló jó ötlet, csak elég hézagos az a rész, nem fog kipottyanni? Az elsősegélycsomag és a szerelőcsomag tetejére, vagy hová erősíted fel?
Eddig a tanktáskámba tettem, de félek a mágnesnél előbb-utóbb kiszaggatja a szövetet....
Korábban a külön erre a célra kitalált kis tatyójában hordtam, ami a kormányra, ill a kapaszkodóra volt felcsatolva, de azok meg folyton elengedtek a varrásnál, köszönhetően a rendkívül jó minőségű magyar utaknak...
Kurva Louis nincs nyitva vasárnap... pedig, még mindig nem voltunk kint és Ganja sem... Mondjuk mostmár lehet érdemes megvárni a téli akciókat, jó durvák
Az esőtől nem parázok, amúgy is ki akarom próbálni az "új" gyertyapipát és kábelt. Még tavaly Erdély után kicseréltettem endúrósra, hogy tuti ne kelljen azért állni negyedórákat, hogy kiszáradjon, de persze azóta nem áztam...
Esőruha gondolom van mindenkinek, hozzám befér pár szett a dobozba, ha valakinek tárolóhely parája van, más gond nem igen lehet...
A hátsó gumim nekem is elég necces, nagyon vadulni nem akarok én sem, de azért a szélei még bírják, az is ki van fizetve
Bécs Louis-t már megjártátok, vagy le lett fújva? Kellene pár cucc (ponyva, kesztyű, talán sisak), de egyedül nem nagyon mennék, ha meg lemaradtam, akkor megveszem a shox-ban...
Ma legurultam Soltvadkertre enni egy házi francia krémest, mondhatom a süti mennyei volt, de az út nem volt túl izgalmas, azt leszámítva, hogy a gps elnavigált össze-vissza. A zúzott köves javaslatánál megálltam ellenőrizni a paramétereit
Mi lenne, ha nyomnánk egy Bükk-kerülőt?
5-600 km-be belefér Pesttől és még kajolni is volna idő....
Ma elég rosszalkodósan mentem le Soltvadkertre és 276km-nél nem tudtam beletaposni 16litert sem... 20 literes tankkal számolva meg simán van benne még több is mint 300km.. (szerintem)
Mindenkinek tetszik a karika?
Azt kihagynám.
Mátra még szo-szo.
Szlovákba meg most nincs eurom.
Forintom van.
Max felteszem kártyára.
Ha nem szorítkozunk a Mecsekhez, és elhangzott itt Bükk kerülő meg Tátra, akkor én bedobnám ezt a karikát.
Útvonal1
Egyik találkozási pont Esztergom lenne (azért Tatáról indul és oda tér vissza, mert még magamhoz terveztem valamikor), a másik Vác felett az M2 és a 2-es út találkozásánál. (kinek melyik a jobb )
C pontnál bemehetünk Egerig a Szépasszony völgyébe is, ott vanna kisebb kaja/piáldák. Aztán ha érzünk magunkba elég erőt, elmehetünk Lillafüredig is, de tudom erről ganja meg Zoli mit gondolna.
Hazafelé Pilisen keresztül felmehetünk Dobogókőre egy zsírosdeszkára...
De ha gondoljátok holnap összeácsolhatok egy Tátra alternatívát is, bár szerintem ez nem rossz útvonal.
Ebbe kevesebbet de ide elfér.
Van egy varrónő ismerősöm, aki nagyüzemben (cégnél) ugyanilyen anyagokkal dolgozik, és meg is csinálta párszor, még bőr betétet is rakott bele erősítésképp, de előbb-utóbb megadja magát...
Az ülés alatti tároló jó ötlet, csak elég hézagos az a rész, nem fog kipottyanni? Az elsősegélycsomag és a szerelőcsomag tetejére, vagy hová erősíted fel?
DÖGKESELYŰ autósmoziban
http://belsoseg.blog.hu/2012/0...
Azt nem rabolják ki a magyarok meg a szlovákok.
Ki hol hordja a tárcsazárat?
Eddig a tanktáskámba tettem, de félek a mágnesnél előbb-utóbb kiszaggatja a szövetet....
Korábban a külön erre a célra kitalált kis tatyójában hordtam, ami a kormányra, ill a kapaszkodóra volt felcsatolva, de azok meg folyton elengedtek a varrásnál, köszönhetően a rendkívül jó minőségű magyar utaknak...
Így most tanácstalan vagyok...
Esetleg Tátra karika?
Az esőtől nem parázok, amúgy is ki akarom próbálni az "új" gyertyapipát és kábelt. Még tavaly Erdély után kicseréltettem endúrósra, hogy tuti ne kelljen azért állni negyedórákat, hogy kiszáradjon, de persze azóta nem áztam...
Esőruha gondolom van mindenkinek, hozzám befér pár szett a dobozba, ha valakinek tárolóhely parája van, más gond nem igen lehet...
A hátsó gumim nekem is elég necces, nagyon vadulni nem akarok én sem, de azért a szélei még bírják, az is ki van fizetve
Bécs Louis-t már megjártátok, vagy le lett fújva? Kellene pár cucc (ponyva, kesztyű, talán sisak), de egyedül nem nagyon mennék, ha meg lemaradtam, akkor megveszem a shox-ban...
Ma legurultam Soltvadkertre enni egy házi francia krémest, mondhatom a süti mennyei volt, de az út nem volt túl izgalmas, azt leszámítva, hogy a gps elnavigált össze-vissza. A zúzott köves javaslatánál megálltam ellenőrizni a paramétereit
Mi lenne, ha nyomnánk egy Bükk-kerülőt?
5-600 km-be belefér Pesttől és még kajolni is volna idő....
Jobban szeretek hátul kullogni.
Így nem tartok fel senkit.