Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

150-es, de azt akartam volna kideríteni hogy erre a felnire ami nekünk van rá lehet e rakni nyomorítás nélkül a 160-ast. Dehát sokféle válasz érkezett... Mondjuk az meg az én saram, hogy nem tudom pontosan collban a felnim méretét.
Bocs, nem vagyok gondolatolvasó, én a gyári értékre gondoltam, nem a sufisra. És mekkora gumi van rajta?
Pontshow, ezt a hozzászólást olvasd!(100694)

Előre szólok hogy megrázó lesz, ezért azt javaslom, hogy először takard el az egyik szemed és úgy olvasd el, vagy eleinte csak minden páratlan betűt olvass el belőle, aztán jöhetnek a párosak.
Nagyon mellélőttél, mert mi Ganjával már rég szélesített felnit használunk.
Mondjuk én megmértem, de peremig, a felnire 4-es van írva, akkor viszont a GS kisebb. A virsligumi miatt, de az is lehet, h ugyanakkora a felni.
Biztosan rá van írva...de most nincs kedvem botorkálni a garázsig..
Ha hazaérek akkor már én is okos leszek.
Nincs a felnire írva? Nekem a GS-en és most az XJ-n is ott virít a felnin hogy mekkora
Mérd le tolómérővel. Az enyém 4.65, akkor a GS lehet 4.5. 1 coll 2.54cm.
Gsx-F 750 felni....hááá mittom én:)
150-ből is van /60?
De azt mond már meg, hogy a mi felnink 4,5"-os?
Én csak 1 milit hézagoltam a láncon....és majd a másik teló és az emelés megoldja...Nem teszek rá nagyobb gumit...csak 70 helyett /60-at. Most a "tök" lámpa felfogatójával szarakodok..
csaba 600!

Küldtél mailt? Nem kaptam semmit és a héten megyek postára.Küldj egyet a belafigkukacajkanet.hu-ra a címeddel és feladom.Egyenlőre még nem vettem semmit de inkább feladom minthogy elfelejtsem.
Rá van írva a felnidre a DOT jelzés után.
Amúgy a 4,5-ös felnire is rá lehet tenni a 150-es gumit.
Az vili, de a kérdés az volt, hogy rá lehet e rakni.
4,5"-os az a felniszélessége, a 150 gumi futófelületét jelenti
Köszi!

Ganja! A miénk is 4,5-ös? Mert úgy emlékszem hogy csak 150-van rajta, de nem biztos. A4,5 azonos a 150-el?
Ataaa........
Hú de régi ez a téma,már el is feledtük a dolgot.
Na szóval a 150/70 "magasabb" mint a 160/60 ezért érhet neked bele a sárvédőbe. Az általam használt felni 4,5"-os gyári sv felni,amire 160/60-as gumi való.
A lánckereket addig hézagold,hogy az ne kerüljön ki a központosító helyéről ez kb(2mm) a másik 2mm-t a lánckerék agy hézagolásával csalhatod ki.Ja és a féktámasz az nekem teljesen egyedi.
Köszi!

zsámbék felé amúgy is jó kanyargós dimbes-dombos az út ha normafáról mész dobogókőre...

nyomok egy ilyet és útbaejtem:

üvegtigris karika
Köszi!

Valamelyik nap megkukkantom! =)
Megvan a sérült óra, a nullázó tekerentyű meg asszem az üveglap hiányzik róla. de alapból 10 el megy és kb 30-40 el többet mutat menet közben.
Én néha az idomra szoktam felrakni F-esen.
Az már húzós.
Nekem S-es lábtartó volt.
Mivel S-es-ből lett N.
Nem volt gondom.
Néha nyujtózkodok picit.
Pár Km állva és elvagyok.
Imádtam a bukógombát.Városba érve tuti feldobtam rá mindkét pacskert és úgy krúzoltam.
VFR-es ipse halálra röhögte magát.
Magasabban volt a lábam mint egy csopperen.
Olyanon már ültem, csak N-esen nem.
S-esen mintha valaki azt írta volna, hogy a lábtartó is máshol van, sportosabban fekszel.