Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én meg motorral jöttem dolgozni és most voltam a kínainál, két kereszteződés, de az egyik az bizony lámpás.... ez számít?
Tudsz élni!
most idulok a bótba
Nem a széles gumi, hanem a módosított lánckereked a hibás. Én a keskeny, meg a széles gumival is elviszem 190 környékére a végét.
Volt gurulás valamerre?
Fura..mióta a szélesebb kerekek vannak fönt...azóta vacakabb a végsebességem. (na meg híztam egy csomót)A legnagyobb sebességet viszont utolsó előtti fokozatban tudom elérni...jó jó...hosszú az áttételem a -3 fog miatt..Viszont k...keveset eszik.
Van benne igazság:-)))
Bár Én akkor is azt mondom, hogy a GS500 egy király vas!
Ha az enyém nem kezd el szarakodni (feszszabályzó, akkucserék, 68.000km) akkor a mai napig az lenne.
Akkor azt képzeld el milyen jó, amikor már 1500-as fordulatról lehet egyenletesen gyorsítani, akár utassal együtt is.
Ha ennyit megy akkor tényleg nyitott lehet!
A sérült régi kilóméteróra megvan még? Én egy olyat hajtok, mert az enyémből hiányzik egy alkatrész.
Ja egyébként ezüst a karbi asszem, de ezek szerint 25 kw is bődületes erő :)

meg nem a lóerő számít hanem a köbcenti. Nekem volt 50 lovas négyszázasom és egy kalap kaki a GS hez képest. váltogatsz és 6-8 ezres fordulat alat el se tudod kezdeni az előzést, 4 ezernél még szenved,ha ott meghúzod a gázt nem történi SEMMI ! a GS meg már jól érzi magát 3500 nál is. Szóval nem minden a lóerő.
Szia Blue

Az én gépem K4 és fém tetejű a karbi.
Amit láttam, amikor szét lett szedve a karbi, (mert kicsit megtorpant amikor odahúztam neki), hogy a tolattyúkon/asszem így hívják/ ott a két befoldozott lyuk. A gép GPS szerint egy személlyel szépen megy 180 körül ami óra szerint 190 meg egy pici.
(Egyébként azért torpant meg, mert a befoltozás belül nem volt szépen eldolgozva és a rugó néha megakadt benne.)
25Kw-os a papírja szintúgy.
Kicsit tanácstalan vagyok, mi az igaz, a K4 után a fémtetejű karbit nem a tolattyún lévő lyukakkal fojtják, vagy nincs kinyitva a motorom és még jobban mehetne. Vagy az elődöm megmahinálta a karbit.
Lehet hogy igaz ,nem tudom bizonyítani,majd a vevőnek is elmondom,kösz a jó tanácsot !
Sokat agyaltam rajta, mert az enyém 170 -et is alig megy,de még két személlyel is 140 et tartottam pályán és belenyaltam a 150 be is előzéskor a tavalyi túrán.
Szóval azért is gondolom hogy ki lett véve a folytás,mert egy haveromnak 45 lovas van és ha együtt megyünk mindkét motor ugyanazt tudta.
Persze nem biztos, a karbit (sőt még a szelepfedélt sem szedtem szét soha) de a lényeg,hogy jól megy , bár én tavaly 90-110 idén 80-90 el megyek ,(nincs pénz benyára és ez több mint fél liter/100 km-t jelent) és teljesen jó ereje van. Meg adok arra,hogy minnél kevesebbet legyen piszkálva, azért sem vettem le a karbit.
28500 km van a gépben és ahogy elnézem fing áruk van a motoroknak én még 650 ért vettem 2010 ben 15 ezer kilóméterrel gyári BT kopott gumikkal, most meg még 3 dobozzal sem ér annyit. Pedig a drága benya tolja fel az ilyen mocik árát. DE lehet jobb megtartanom,mert ha meg véletlenül lesz egy jó munkahelyem (ami kétséges jelen pillanatban) akkor a guta megütne tavasszal motor nélkül.
Amúgy csak a pénz tart vissza, 15 éve folyamatosan motorozok,nem volt soha autóm és ha 250 lenne a benya vagy a fizum :) akkor nem is adnám el soha..
Akarok jövőre egy saját téliesített mongol jutát a hegyünkön és abba a ponyva ára (ez a legdrágább része)kijönne a motorból + egy daewoo tico.
Nem akarom rontani a boltodat, de:
A kép alapján K4-es lehet a mocid. Ez így van? (kék fényezés, fekete váz)
A karbid milyen? Ezüst tetejű, vagy fekete tetejű? (K3 vége, K4-től ezüst)
Ez azért lényeg, mert ugye Nekem is K4-es volt a GS, és abban a karbi a fojtás.

Részletesen:
Karbi történelem GS500nál: http://www.akmt.hu/sufnituning...
Karbi nyitás:
http://www.akmt.hu/sufnituning...

Vagyis ha nem cseréltél karbit akkor az biza FIX 25KW-os (35Le).....
Én is úgy vettem a boltba, hogy NYITOTT.....ellenben rohadtul "átvertek".
De a legegyszerűbb megoldás:
25kw-os vége MAX 170 (de inkább csak 160)
A nyitott pedig megy 180-190-et is.

Szóval sok értelme nincs annak a 10LE-nek, hiszen alapban ugye a 99,9%-ban az ember max 130-140-el megy.
Talán még annyi, hogy a 25kw-os 2 személlyel MAX 130-at ment nekem. Ami mondjuk autópályán elég szar előzés közben.

Szóval nézd meg ténylegesen a dolgot, mert ha valakinek eladod, hogy 45 Le-as, és kiderül hogy nem az, akkor téged fognak anyázni.
Szasztok !

Gondolkodom a mocim eladásán.
Ha van ismerősötök akinek kell egy GS 500 akkor itt a fórumon szólhattok. Különben nem fogom még hirdetni,mert annyira mégse érdemes eladni, hisz nincs jobb típus mint a GS. Az enyém 25 kw -os papíros (de 45 lovas) karcmentes fényezés, a kilóméteróra cserélve lett, mert a műszerfalat lefejeltem tavaly. Annyi,hogy a mutató fehér és nem piros a műszeren. Van 3 givi doboz is hozzá, meg bukócső. Gumik faszák, hátul új BT45. Lánc még pár ezret elmegy. 550-ért adom alatta semmiképp.
Én csak 2-3 óra felé leszek üzemképes...asszem..
Sziasztok

Kemence és Diósjenő közt a Diósjenő felőli részen van egy jó szalonnasütő hely, és persze a két települést összekötő erdészeti út is gyönyörű. A track logon Nógrádtól É-Ny ra ahol az a kis kitérő van.
(Bár gondolom már biztos ismeritek.)
Apropó, Hont előtt balra Drégelypalánk felől van egy elhagyatott utacska, gondoltam megnézem hová vezet. Egy forráshoz -Kutyina forrás- amelynek a legenda szerint csodatévő a vize, van ott egy kápolna is. Szóval aki arra jár és szomjas, üdítő friss víz várja télen-nyáron.
Holnapra van vmi gurulási terv?
Szerintem kevesebbet
Metzeler Roadtec Z6 mennyit levegőt rakjak a 150/70-es gumiba?
Most 2,5 bar van benne de nem az igazi javaslat?
OFF:
CA M4 és JG G36C, nagy játékokra már nem járok, kis 20 fős gamekat szoktunk szervezni, elmúlik a nagynak is a varázsa egyszer, de azért élő emberre lőni jó dolog
Mi megyünk páran az SV topicból.....az M3 kivezetőn jövünk össze csak még nem tudom hánykor.....majd kiderül.
Sajna per pillanat a rajom feloszlóba és ráadásul a fegyveremet is eladtam...
Holnap nincs kedve valakinek elgurulni együtt a balassagyarmati futamokat megnézni? Én Budapestről mennék az M2-en.
Ha itt lesz a tél, úgyis csak ilyenekről lesz szó.
Egyébként megjelent a Black Mesa!
én mek bhd3 ra te jösz?