Ne általánosíts, hisz itt is van aki szenved vele, az meg nem CB hanem CBF, egyébként elfogadnám azt is, jó hangja van. De a CBF600 mégjobb, kis kezesbárány. Örülök neki, ha megjelenek mindjárt háború van a márkahűségben. Szép ez így :) Ezért vagyok itt!
Ganja minek vetítek? Ha kapnál 1 rugóért olajat sztem összetennéd kezed-lábad. CB500 nem kellene, mert nem tetszik, mint a GS 2000elötti évjáratok sem. Vehettem volna azt is 98-asat ezért a pénzért. De biztos én vagyok a hülye mert egy múzeumi darab jött haza.
Múlt hét végén Görcsönyben kimentem a kútra sörért, találkoztam a KékT-oktatómmal, épp mentek kirándulni motorral, neki is GS-e van csak 1200ccm. Meglátta a mocim, megkérdezte mehet e vele egy kört. Persze mehetett. Annyit mondott, na ez jobban harap mint a CBF500. Aztán kikérdezett mindenről. Pedig amaz Honda, nem holmi Susnya.
Olyan nagy különbség nem lehet a CB400sf és a GS között.. legalábis a katalógus adatok alapján. Max nyomatéka mindkettőnek ugyan ott van és tulajdonképpen ugyan annyi is, a GS csúcsteljesítménye pedig kb 5 lóval kisebb mint a CB-é, mondjuk 500 fordulattal hamarabb le is adja.
Ebből is látszódik, hogy a GS a jobb, mert sokkal kevesebb alkatrészből tudja tulajdonképpen ugyan azt. Mi ez ha nem nagyszerűség?
Ohh én ezt nem is vitatom! Lelki szemeim előtt látok egy motorkiállítást....ahol a vadi új konstrukciók..és a csoda régi masinák...mind-mind árván álldogálnak...de a te motorodat nem is látni a rajongó tömegektől! Rossi épp az aláírásodért esedezik...A média súlyos összegeket kínál neked egy nyúlfarknyi riportért..
Hősként szobrot emelnek neked és a motornak. Ferrári és Lambó tulajok tüntetnek azért ,hogy ne alázd őket többet az utakon...
Ha a héten megjön a két féknyergem akkor biztos.
Ma landolt az asztalomon egy pofás rugóstag azt a héten beépítem.
És ki kéne próbálni azt a katyvaszt amit kitaláltam.
Jajj, ne szivassatok már, még magamra veszem. A GS nem jobb csak olcsóbb. De ha van rá ellenérved meghallgatom, most a 3L-es fogyasztást hagyjuk ki, mert az nem érdekel
Maradj már, én ha megyek akkor kopott gumival. Szezon végi csordogálás. Beleteszem a használtgumikba a 8000-ik km-t, addig nem szedem le. Tudom hogy jó gép a CB400, csak szivatunk! (GS jobb )
Nem tudom miért kell szidni, de ha ez esik jól és nem szólok bele. Egyébként meg hülyeség, hogy folyamatosan váltogatni kell. Persze ha igazán akarod élvezni, akkor jó fordulaton tartani, de normál közlekedésnél alacsony fordulaton is használható. Pl. faluban 50 - 6.-ban simán viszi és ha ott odahúzol azért elindul. Persze nem úgy mintha fordulaton lenne, itt értsd 9000-től mert onnan olyat csinál amit egy GS álmában sem. Amúgy 7-től van az, hogy "nyit a power"
Na ja megrázott, még jó hogy nem Banditot vettem. Nekem nincs olyan gondom, hogy 8 alatt nem él a gép, de az biztos h a kevesebb henger nyomatékosabb. Meg kevesebbet is eszik, mármint a GS meg blablabla. Már lassan meg is bánom, hogy nem azt vettem
Ganja minek vetítek? Ha kapnál 1 rugóért olajat sztem összetennéd kezed-lábad. CB500 nem kellene, mert nem tetszik, mint a GS 2000elötti évjáratok sem. Vehettem volna azt is 98-asat ezért a pénzért. De biztos én vagyok a hülye mert egy múzeumi darab jött haza.
Ebből is látszódik, hogy a GS a jobb, mert sokkal kevesebb alkatrészből tudja tulajdonképpen ugyan azt. Mi ez ha nem nagyszerűség?
Hősként szobrot emelnek neked és a motornak. Ferrári és Lambó tulajok tüntetnek azért ,hogy ne alázd őket többet az utakon...
Ma landolt az asztalomon egy pofás rugóstag azt a héten beépítem.
És ki kéne próbálni azt a katyvaszt amit kitaláltam.
Viccen kívül én nem vagyok nagy motoros ezt bevallom, csak van egy jó motorom. Majrécsíkom rendesen díszeleg
De hát sor négy 400, mese nincs.
Csatlakozz be ha gondolod.