Szia Lovi! Semmi extra,Pest felől (Bécsi út felől mentünk),beérsz Piliscsabára,és kb a közepén le kell fordulni Tinnye felé.Ki van táblázva szóval nem lehet elrontani! ;) És azon az úton mész kb 3km-t,és balra lesz de úgyis felismered már távolról :)
Képem nincs róla mert összetört egy balesetben de úgy emlékszem hasonló volt mint a tied.
Elöl volt talán a lámpa se eredeti hanem valami szoci autóról való volt.
Nekem meg van több mint 4 éve de 160-nál többet sose mentem vele.
Lehet menne de nem arra való és a futómű se ilyenre lett kitalálva.Viszont mentem haverom megpiszkált F-esével simán ment 190-et és még ment volna csak elfogyott az egyenes.
Nem soká ideér az SV teló majd csinálok képeket a beépítésről
Szerintem is az áttétel módosítás lehet a gond.
Nálam pl. 160/60-nál azonos fordulaton többet mutat az óra mint 130/70-nél...kb 7km/h-val (gyorsabb vagyok nagy kerékkel)......ez azért van mert a kerék átmérőm megnőtt kb5cm-rel és a felni súlya kisebb a gyári felniéhez képest........meglepő,de ezek tények :)
Én pl.lánc szett cserekor rövidíteni akarom az áttételt egy kisebb első vagy egy nagyobb hátsó láckerékkel.
Viszont, amit nem értek... mennek fel a motorárak, miközben az embereknek nincs pénze és a motorozás is egyre drágább...
Vagy csak én látom rosszul? Nem fordítva lenne logikus?
A burkolat sokat számít, legalábbis 160 fölött tuti...
Az enyém 89-es és 47 pacis, most 83 kg vagyok és a gyári méretű gumival megvolt a 180, most /80-asat kapott és már mentem vele 185-190 között és a fogyasztásom már most 4,5 körül van (nekem mindig 5,2 volt).
Ha egy GS nem megy 170-et sem, vagy Jabba ül rajta, vagy folytott, vagy gáz van vele.
Kellene nekem egy 1997-es GS400-500-hoz benzintank. Csak olyan, ami belül nem rozsdásodik. Ha van valakinek eladó, kérem jelezze nekem.
Köszi!
Kretén.
Elöl volt talán a lámpa se eredeti hanem valami szoci autóról való volt.
Az az ETZ az adatlapodon odabasz nekem is ilyen spoiler volt rajt!
Lehet menne de nem arra való és a futómű se ilyenre lett kitalálva.Viszont mentem haverom megpiszkált F-esével simán ment 190-et és még ment volna csak elfogyott az egyenes.
Nem soká ideér az SV teló majd csinálok képeket a beépítésről
Nálam pl. 160/60-nál azonos fordulaton többet mutat az óra mint 130/70-nél...kb 7km/h-val (gyorsabb vagyok nagy kerékkel)......ez azért van mert a kerék átmérőm megnőtt kb5cm-rel és a felni súlya kisebb a gyári felniéhez képest........meglepő,de ezek tények :)
Én pl.lánc szett cserekor rövidíteni akarom az áttételt egy kisebb első vagy egy nagyobb hátsó láckerékkel.
Vagy csak én látom rosszul? Nem fordítva lenne logikus?
Az enyém 89-es és 47 pacis, most 83 kg vagyok és a gyári méretű gumival megvolt a 180, most /80-asat kapott és már mentem vele 185-190 között és a fogyasztásom már most 4,5 körül van (nekem mindig 5,2 volt).
Ha egy GS nem megy 170-et sem, vagy Jabba ül rajta, vagy folytott, vagy gáz van vele.
190..persze mert elférsz a burkolat mögött..és könnyebb is vagy