Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem leírod, hogy hova, csak annyi, hogy igen...lol
Szia Lovi! Semmi extra,Pest felől (Bécsi út felől mentünk),beérsz Piliscsabára,és kb a közepén le kell fordulni Tinnye felé.Ki van táblázva szóval nem lehet elrontani! ;) És azon az úton mész kb 3km-t,és balra lesz de úgyis felismered már távolról :)
Sziasztok!

Kellene nekem egy 1997-es GS400-500-hoz benzintank. Csak olyan, ami belül nem rozsdásodik. Ha van valakinek eladó, kérem jelezze nekem.
Jövő hétvégén bled vagy valami hasonló lesz...lehet jönni bárkinek, nem száguldozunk csak aki akar...
Aki gurulászik mostanság, feltétlenül szóljon, 2 hét szabin vagyok!
Dobd már be légyszi a pontos helyét, mert annyi utánzatot láttam már, hogy nem tudom melyik a "tényleg" igazi!

Köszi!
Voltunk a "Bátrak" versenyén,ahol egy jó kis motoros találkozó volt,hazafelé megnéztük Lali kocsiját "Üvegtigris"forgatási helyszínét

Kretén.
Igen.
Képem nincs róla mert összetört egy balesetben de úgy emlékszem hasonló volt mint a tied.
Elöl volt talán a lámpa se eredeti hanem valami szoci autóról való volt.
Kesjár idom ott volt 1 plexi a lámpa előtt nem?
Nekem úgy emlékszem polski fiat ködlámpa volt hátul elöl meg Kesjár féle idom volt.
Csak akkor még 1989 írtunk
Hozzá vettem csak hátra Ikarus féklámpa van beépítve.
cube 67!

Az az ETZ az adatlapodon odabasz nekem is ilyen spoiler volt rajt!
Nekem meg van több mint 4 éve de 160-nál többet sose mentem vele.
Lehet menne de nem arra való és a futómű se ilyenre lett kitalálva.Viszont mentem haverom megpiszkált F-esével simán ment 190-et és még ment volna csak elfogyott az egyenes.
Nem soká ideér az SV teló majd csinálok képeket a beépítésről
Igazság az 1hónaja vettem most rakom össze nem nagyon volt gazdája, de azért lassan alakul. Majd ha kész megnézem mit tud.
Nem vagy kicsi az tuti, de a 170-et simán meg kell futnia.
Az enyém 90-es 33kw. Igaz nem vagyok kicsi 180cm 115kg De majd kiderül mi a baj holnap lesz karbiszinkron szelepállítás olaj szűrőcsere utána kiderül.
Szerintem is az áttétel módosítás lehet a gond.
Nálam pl. 160/60-nál azonos fordulaton többet mutat az óra mint 130/70-nél...kb 7km/h-val (gyorsabb vagyok nagy kerékkel)......ez azért van mert a kerék átmérőm megnőtt kb5cm-rel és a felni súlya kisebb a gyári felniéhez képest........meglepő,de ezek tények :)
Én pl.lánc szett cserekor rövidíteni akarom az áttételt egy kisebb első vagy egy nagyobb hátsó láckerékkel.
Viszont, amit nem értek... mennek fel a motorárak, miközben az embereknek nincs pénze és a motorozás is egyre drágább...
Vagy csak én látom rosszul? Nem fordítva lenne logikus?
A burkolat sokat számít, legalábbis 160 fölött tuti...
Az enyém 89-es és 47 pacis, most 83 kg vagyok és a gyári méretű gumival megvolt a 180, most /80-asat kapott és már mentem vele 185-190 között és a fogyasztásom már most 4,5 körül van (nekem mindig 5,2 volt).
Ha egy GS nem megy 170-et sem, vagy Jabba ül rajta, vagy folytott, vagy gáz van vele.
Végre aludtam!
190..persze mert elférsz a burkolat mögött..és könnyebb is vagy
190 az jó. Én 162-ig jutottam igaz meg van a súlyon is.