Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak 15 mp-ig addig volt PRI-ben, hogy szétszedés után megteljen az úszóház.
Igen. 2-szer is szétszedtem, meg összeraktam. Kipróbáltam, hogy kézzel felnyomom az úszókat. Szépen zárnak, nem meg át rajta levegő. Járó motor mellett dolgozik vissza szerintem, de nem tudom, hogy hogyan ?
Mondjuk én még nem láttam lyukas úszót...de akár az is lehet..
Mindegy milyen állásban van...a tűszelepnek zárnia kell!
Érdemes egy szűrőt is betenni !
ÚSZÓHÁZ...nem zárnak rendesen a tűszelepek! Jól raktad össze? Vagy nem is ellenőrizted?
Nagyon nem vagyok szakértője a témának, ez tőszelepprobléma. Valamiért nem zár. Vagy szennyeződés, vagy az úszóház/úszó a felelős.
Azért mindenekelőtt nézd meg, hogy a benzincsap ne PRI állásban legyen, hanem ON (vagy RES)
Sziasztok !

Segítsetek, mert megőrülök. Adott egy 2004-es GS500F motor. Leszedtem a porlasztókat. Kipucoltam mindent. Nem látni sehol repedést, koszt, semmit. Mégis miután kitakarítottam, 3-4 perc járás után tele lesz a légszűrőház benzinnel. De nem 1-2 cseppel, hanem sokkal. Szinte folyik ki az üzemanyag a szűrőház levezető csövén.

Találkozott már valaki hasonlóval? Mi lehet a gond ?

Előre is köszi a segítséget.
Szerintem olyan nagyon nem akarjuk.
Ha nagyon akarjuk akkor a GS-ben is hidd el!
A gixxerben ilyen lesz.
Akkor jól kapizsgáltam. Na nem akarok szerénytelennek tűnni...
Az a gáztartály.
Nyomást meg a gyárban állítják be.
Ezen a húzó és a nyomo fokozat csillapítását állítod a kis csavarhúzós bizgeréken alul-felül és az anyával fokozatmentesen a rugó előfeszítését.
Valaki homályosítson már fel hogy mi az a henger ami merőleges a telóra? Azzal lehet finoman állítani? Az is megfordult a fejembe, hogy az azért van ott, mert gázos teló és ott lehet állítani a nyomáson.
Aztán lehet jól is gondolom... ...na lökjétek az infót!
Ez viccesebb.
Lehet mahinálni fel le.
Előre fogom a buksim...............úgy elállítom hogy az annya se ismer rá.
Terheletlenül nyugodtan hagyhatsz annyit, és akkor 2 személlyel bukkanókban sem fog megrándulni. (és így kevésbé használódik el)
nem nagy kihívás, látom érted a lényeget, de nyugi én jó fej vagyok:)

http://youtu.be/hcbvqboD8xU
ja most olvastam a cikket, most vagy a biciklimmel vagy a cbf 250 -el kevertem össze
majdnem mindig utassal megyek, itt azt írja hogy 40mm logás sem gáz még, gondolom ez terheletlenül legyen 40mm ugye?
Nem egy túl bonyesz..............és sz..r is.
Nem, a láncfeszítők a lengővilla végén lévő menetes szár, amit a rajta lévő anyákkal feszitesz. Az huzza kifelé a tengelyt tartó csuszkákat. Ne a tengelyt rögzítő nagycsavarokkal akard beállítani a láncodat!
? Meleg környezet? Cicca...hát te is ide jársz!
pedig párszor néztem már ezt az oldalt de nem emlékeztem rá hogy ilyen cikk is van, kösz
de lánc feszítőből egy van nem? ami bal oldalt van?
Mindjárt jön Zoli és megmondja hogy ezt megmondta előre.
Na és milyen tapasztalataid vannak?
Jobb lett a rugózás?
Emelt a motoron valamit?Ja és képet lőhetsz fel [O01
Látom jól érzed magad itt a meleg környezetben.