Igen. 2-szer is szétszedtem, meg összeraktam. Kipróbáltam, hogy kézzel felnyomom az úszókat. Szépen zárnak, nem meg át rajta levegő. Járó motor mellett dolgozik vissza szerintem, de nem tudom, hogy hogyan ?
Nagyon nem vagyok szakértője a témának, ez tőszelepprobléma. Valamiért nem zár. Vagy szennyeződés, vagy az úszóház/úszó a felelős.
Azért mindenekelőtt nézd meg, hogy a benzincsap ne PRI állásban legyen, hanem ON (vagy RES)
Segítsetek, mert megőrülök. Adott egy 2004-es GS500F motor. Leszedtem a porlasztókat. Kipucoltam mindent. Nem látni sehol repedést, koszt, semmit. Mégis miután kitakarítottam, 3-4 perc járás után tele lesz a légszűrőház benzinnel. De nem 1-2 cseppel, hanem sokkal. Szinte folyik ki az üzemanyag a szűrőház levezető csövén.
Találkozott már valaki hasonlóval? Mi lehet a gond ?
Az a gáztartály.
Nyomást meg a gyárban állítják be.
Ezen a húzó és a nyomo fokozat csillapítását állítod a kis csavarhúzós bizgeréken alul-felül és az anyával fokozatmentesen a rugó előfeszítését.
Valaki homályosítson már fel hogy mi az a henger ami merőleges a telóra? Azzal lehet finoman állítani? Az is megfordult a fejembe, hogy az azért van ott, mert gázos teló és ott lehet állítani a nyomáson.
Aztán lehet jól is gondolom... ...na lökjétek az infót!
ja most olvastam a cikket, most vagy a biciklimmel vagy a cbf 250 -el kevertem össze
majdnem mindig utassal megyek, itt azt írja hogy 40mm logás sem gáz még, gondolom ez terheletlenül legyen 40mm ugye?
Nem, a láncfeszítők a lengővilla végén lévő menetes szár, amit a rajta lévő anyákkal feszitesz. Az huzza kifelé a tengelyt tartó csuszkákat. Ne a tengelyt rögzítő nagycsavarokkal akard beállítani a láncodat!
Érdemes egy szűrőt is betenni !
Azért mindenekelőtt nézd meg, hogy a benzincsap ne PRI állásban legyen, hanem ON (vagy RES)
Segítsetek, mert megőrülök. Adott egy 2004-es GS500F motor. Leszedtem a porlasztókat. Kipucoltam mindent. Nem látni sehol repedést, koszt, semmit. Mégis miután kitakarítottam, 3-4 perc járás után tele lesz a légszűrőház benzinnel. De nem 1-2 cseppel, hanem sokkal. Szinte folyik ki az üzemanyag a szűrőház levezető csövén.
Találkozott már valaki hasonlóval? Mi lehet a gond ?
Előre is köszi a segítséget.
Nyomást meg a gyárban állítják be.
Ezen a húzó és a nyomo fokozat csillapítását állítod a kis csavarhúzós bizgeréken alul-felül és az anyával fokozatmentesen a rugó előfeszítését.
Aztán lehet jól is gondolom... ...na lökjétek az infót!
Lehet mahinálni fel le.
Előre fogom a buksim...............úgy elállítom hogy az annya se ismer rá.
http://youtu.be/hcbvqboD8xU
majdnem mindig utassal megyek, itt azt írja hogy 40mm logás sem gáz még, gondolom ez terheletlenül legyen 40mm ugye?
Jobb lett a rugózás?
Emelt a motoron valamit?Ja és képet lőhetsz fel [O01