Én múlt hétvégén mentem hátsóval előre, pedig hó se volt.
Nyomtunk egy Börzsöny karikát, és Szob után a Duna kanyarban nézelődtem. (nagyon szép hely, szép idő volt, csak nagy forgalom, kocsisor...) Egyszer csak azt vettem észre hogy satuzott előttem a kocsi, mert elé is kikanyarodott egy agresszív Suzukis.
Szinte láttam hogy most erre felkenődök. Ösztönösen előremozdultam oldalasan a bal kormány felé, fék és a hátsó fékkel kifaroltattam. Így pont elkerültem a csattanást.
Aztán intett az autós hogy bocsi a hirtelen manőverért, de én is Cseh kettőt néztem...
Ilyen időben egyszer egy mamzi kilépett elém...........gyökkettővel nmentem imátkoztam hogy ne tegye........megtette.
Kurvára utálok hátsóval előre menni.............rendesen befosatott.
Másszunk el a Üvegtigrishez, mentünk már el mellette és csináljunk már egy közös fotót, hogy 2012 nyarán együtt kreténkedtük párszor. Szvsz. nagyon kis fasza köröket mentünk
Pontosan ez a tervem... el akarok menni gurulni a hülye fejetekkel, mert hamarosan csak bámulunk ki az ablakon és már most ki van a faxom, hogy hideg lesz...
Holnap délelőtt átmegyek Ganjahoz és kicseréljük a fékbetétem elöl, kicsit halott.
Az új gumám, pedig full Mad-Max feeling, majd meglátod
A jelenség nálam, (egy híres ember szavait idézve ) "nem kicsit, nagyon" enged.
Nálam még sosem volt szétszedve, és eddig semmi baja nem volt. Fogalmam sincs, hogy mitől, és hogyan, meg miként állítódhatott el a benzinszint.
Feszítek rajta, aztán majd meglássuk.
Lehet....a manualban benne van a benzinszint amire be kell állítani...ez csak véletlenül szokott elállítódna pl. ha szerelésnél megnyomják vagy hasonló....ezért kell először a szintet ellenőrizni, de ahogy többen írták a tűszelep szokott kicsit engedni...
Öröm is, és bánat is lenne, ha így lenne, de sajna nem, mert tankolnom kell bele.
Szétszedtem megint. Az úszó nem lyukas.
Érdemes lehet az úszón lévő fémlemezt meghajlítani kicsit, hogy előbb zárjon a tűszelep ?
Lehet ennek a beavatkozásnak bármi hátránya ?
Nyomtunk egy Börzsöny karikát, és Szob után a Duna kanyarban nézelődtem. (nagyon szép hely, szép idő volt, csak nagy forgalom, kocsisor...) Egyszer csak azt vettem észre hogy satuzott előttem a kocsi, mert elé is kikanyarodott egy agresszív Suzukis.
Szinte láttam hogy most erre felkenődök. Ösztönösen előremozdultam oldalasan a bal kormány felé, fék és a hátsó fékkel kifaroltattam. Így pont elkerültem a csattanást.
Aztán intett az autós hogy bocsi a hirtelen manőverért, de én is Cseh kettőt néztem...
Érdemes cserélni az úszóház, és a karbitest közötti tömítést is, meg a tűszelep test (ház) "O" gyűrűjét ?
A kutyát behívom ebben az időben, nem én ki motorral...
Kurvára utálok hátsóval előre menni.............rendesen befosatott.
Holnap délelőtt átmegyek Ganjahoz és kicseréljük a fékbetétem elöl, kicsit halott.
Az új gumám, pedig full Mad-Max feeling, majd meglátod
Csak ne essen!
Én nem is gondoltam hogy nem tudjátok hol van.
Krissal, mit csinálsz vasárnap? Gyere gurulni, meglessük a gumidat.
Kell innen egy csapatfotó!
Nálam még sosem volt szétszedve, és eddig semmi baja nem volt. Fogalmam sincs, hogy mitől, és hogyan, meg miként állítódhatott el a benzinszint.
Feszítek rajta, aztán majd meglássuk.
Szétszedtem megint. Az úszó nem lyukas.
Érdemes lehet az úszón lévő fémlemezt meghajlítani kicsit, hogy előbb zárjon a tűszelep ?
Lehet ennek a beavatkozásnak bármi hátránya ?
ha a tűszelep rendesen zár, akkor nem folyhat vissza. a hiba ott van.
Addig elméletben ha nem zár a tűszelep az úszóházban, akkor ennyi üzemanyag vissza tud kerülni a szűrőházba ?