Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne figy, ne fordulatra nézd (egyébként sokat húz), hanem minkét oldalon van egy jelölés sor, mint a fésü, annyi a lényeg, hogy ugyanabban a rublikában legyen mindkét oldalon a jelölő nyíl és akkor zsír. Most így faszságnak hangzik, de nézz le oda és meglátod, miről beszélek.
Az éghető gázok mind balmenetesek. Bár a disszu gáz csavarja is az, a reduktora "kengyeles" rögzítésű.
(illetve újabban a földgáznál már jobbmenetest tesznek, ezzel most szembesültünk egy vegyifülke bekötésnél...)
egyébként egy fél fordulat kb mennyi húz a láncon, sokat nem kell rajt húzni csak nem akarok úgy járni mint a múltkor hogy húztam halasztottam a lánc állítást aztán már mind1 volt
Köszi szépen
Fontos hogy felváltva és egyformán feszítsd a két oldalt, mert különben nem lesz egyenes a kerék!
Nem szeretné, ha beleszakdna.

Egyébként sime jobb menetes.
Nem tudom hogy a Dissous gázpalackokon kívül hol van még balmenetes megoldás, de nyugi ez egy sima 17-es csavar.
A múltkor ott basztátok el, hogy felülről néztétek a dolgot, és úgy tekertétek rossz irányba. Tessék befeküdni a gép alá, és nem lesz semmi gond. (óra mutató járásával ellenkező irányba ki, óra mutató járásával egyező irányba becsavarod, és ne tépd meg, zár az rendesen. )

Láncfeszességet középsztenderre állítva csináld. Lazítsd meg a keréktartó csavart. (azt hiszem 21 és 17-es, de hát ott a készleted, majd kiderül. )
Lazítás után a lengővilla két végén van a láncfeszesség állító csavar. Ezeket csavard befelé felváltva fél vagy negyed fordulatokkal, közben ellenőrizd hogy jó e. Ha jó, meghúzhatod a keréktartó csavarokat.
Ezután terhelve is ellenőrizd újra, hogy nem lett e túl feszes.
Miaffenének neked a menet mérete?
Kiteker-beteker oszt annyi.
A winersnitzer molekuláris összetételét sem kell tudnom hogy eldöntsem jó vagy nem.
Lassan itt az olajcserém ideje, kezd égető lenni a kérdés hogy a leeresztő csavar ugye sima menetes? Másik meg hogy a láncot is megszeretném húzni, de ennek sem igazán tudom a menetét!?
Talán vasárnapra lesz jobb idő.
Szerintem, lehet Ganja kollégának lesz igaza, és valami kosz a karbiban okozza minden problémám.

Ha igy folytatja az időjárás, akkor hamar ki fog derülni.
Remélem nem tévedsz. A mai nap esős időjárása miatt nem mozdult a gép. Az alatta lévő tócsa mérete az aggasztó számomra. Ha csak 1-2 csepp lenne, az nem érdekelne, de eddig még nem csinált ilyet, és megijedtem.

És ehhez még hozzájön az, hogy a mai napot megelőző 2 napban nem indul szivatóval, csak nélküle ráhúzott gázzal. Lehet amiatt, hogy felgyülemlett a légszűrőházban a nafta ? De annak menet közben nem kellett volna eltűnnie onnan ?

Bocs, hogy ilyen bőbeszédű vagyok.
Igen, a légszűrőből jön ez a cső. A légszűrő "tiszta" oldalán keletkező/kicsapódó párát hivatott elvezetni. Ha sokat áll a géped (és párás az idő), akkor szokot ez előfordulni. Nálam csak tavasszal az első indulás után szokott ilyen lenni. Általában nem veszi észre az ember, mert menet közben szokot 1-1 csepp kifolyni. A "tiszta" oldalon relatív vákuum alakul ki (töbek közt ez a vákuum működteti a síbereket) aminek hatására a telítési nyomás alá csökken benn a légnyomás és kicsapódik a pára a légszűrő falára. Persze ennek a párának a nagyrészét beszívja a járó motor és csak a maradék csepeg ki. Szóval nincs semmi probléma, jól működik a géped, és a cső is rendeltetésszerűen funkcionál.
Légszűrőház túlfolyója...lehet ,hogy nem zár jól az egyik tűszelep a karbidban... Pucolás..átnézés...stb
Állat!
Hali !

Levet enged a paripám a képeken látható zárt végű, amin van egy vágás. Ez a légszűrőből jön ?
Ha igen, akkor oda miként kerül ?
Lőttem egy ilyent is!
Cseréled?
Mondjuk úgy biztosabb, mint betömni.
A télen meglesz! Már úton van a két új tolattyú! Persze furatok nélkül!
Csak azt a fojtást kéne még kikapni belőle!
Ez így van! Azért van egy ésszerű költség határ.
JA!
Hát voltak tesztek! Lőtéri pontokhoz, meg vissza!
"Ami már megvan arra költöd a legkevesebbet!" Ha meg nem, akkor az erős indok az eladásra
Azoknak teljesen megfelelnek az utak!

(Persze láttunk már ezeknél sokkal rosszabbakat is, szóval nem is kérkedek velük