Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na persze.
Különben is finom a csuklóm, kíméletesen vezetek, ezért nem kopna úgy.
Gixer...hol van az még...
Most annyira nem is hajt a vágy, meg a pénz is kell máshova.
Megvárom amíg felmegy az áruk a 25 kw-osoknak, aztán majd akkor.
Majd megunod a gixxerrel hogy kethetente gumizni kell.
Airsoftozol?Én is bár most van egy kis technikai szünet.. Milyen fegyód van?Nagy játékokra szoktál menni?Bocs az OFF-ért
Viszont ha máshonnan nézed, 2/3-os gumikat veszel 1/3, vagy 1/4-ed áron. Én jól elvagyok ezekkel.
Nem a gumi teszi az embert.
Lehet benne valami.
Le a kalappal előttetek!
MZ-vel az egy szép karika.
Jövőre megyek, ha off masinát megtűrtök.

Ezt a karikát már kinéztem, de egyhuzamra 750 km körül lenne. Meg tudnám csinálni, de nem lenne természetes a mosolyom.
Márpedig jövőre el akarok jutni a Tátra északi részére!

Nadette ezt fogja érteni, mert ő pár sörért képes volt elmenni oda!
A végén mindig gyorsabban kopik, ezt én is megfigyeltem.. lehet hogy nem is akkora hülyeség 3-3,5 mm gumikat ledobni és eladogatni
Mérd meg.
Lehet érzéki csalódás is, mert nekem is a végén, mintha gyorsabban kopott volna, pedig csak 2-3 mm között nincs akkor különbség látványra, mint a 1-2 között. Szvsz.
Egyszer csak nem volt gumim
Ja ott.voltam. Mondhatni én szerveztem.
Nagyon jól sikerűlt. Második nap kicsit hideg volt és esett de ettől még jó volt. Szállás rendben volt a hangulat pedig fergeteges.
Mental, te voltál a mostani MZ túrán (Zakopane)?
Kisbocsi invitált, de sajnos nem tudtam elmenni
Milyen volt?
Ja én vagyok az. Hogy jöttél rá?
Pénzem csak egy motorra volt ezért adtam el az mz-t. A feeling hiányzik a suzuki viszont sokkal jobb.
Akkor 130-150 projekt után nekünk se futna a lánc rendesen. Sőt Ganja még rakotta a lánckerék alá 2-3 mm-es alátétet is! A lánc jól üzemel mindkettőnknél.

De mostanában azt vettem észre, mintha a hátsóm jobban kopna. Szerintetek elmozdulhat idővel a beállítás? Mert én pontosan párhuzamosra raktam, szépen egyenletesen kopott, aztán hirtelen gyorsabban kopott a hátsó.
Én az autóablakra kapható páramentesítőt használom, de a gagyi nem jó, a Prevent jó plexire is, persze csak egy darabig bírja aztán párás lesz
Én egy fokkal felemelem a plexit, és volt nincs párásodás.
Én airsoftnál szoptam folyamatosan a párásodással és ugyanaz oldotta meg, mint a motorozásnál.
Jó szemcsit/sisakot vettem.
Elvben ideiglenes megoldás lehet a búvár boltokban kapható párásodásgátló kendő, de igazából a jó sisaknak a szellőzése biztosítja, hogy ne párásodj, persze majd télen hajnalban már semmi nem segít, csak a jó sisak és néha az sem.
AtomAnti! Te vagy az az Mz klubból? :) Szóval gs500 vettél a jó kis 251 helyett? Miért nem mellé?

üdv
Kobra
Ti mit használtok a sisakban párásodás ellen? Sajnos nem lehet venni pinlock plexit az enyémhez, és kéne valami jó megoldás.
Ha valaki tud jó megoldást, cuccot kérlek ne tartsátok magatokban.
Kőszi előre is.
Ha lehet is, nekem vagy párhuzamos, vagy nem érzem.

Ganjának igaza van, kétoldalt tolómérővel kell utánamérni, az a tuti.
Zoli is logikus, hiszen akkor a lánc nem fut rendesen, talán ha benézed hátul-alul, hogyan fut a lánc?
Én is múltkor úgy állítottam be a láncfesszeséget,hogy mind két oldalon ott legyen a rovátka,és mércével utána ellenőriztem a távolságokat!
Ja azt a kis mércét tudom ott, de az nekem is lötyög össze vissza egyszer neki álltam hogy azzal majd menni fog de olyan mintha ott sem lenne
A láncon hallani.
Ideális esetben igen. Az a szorító fülecske alapesetben is lötyög kicsit, ami +- mm-eket jelenthet. Nekem viszont még pontatlanabb, mert nekem egyszer körbefordult az a lemez és már nem fekszik fel jól.
De azért meg lehet állapítani azzal is.
Egyébként nagyon lehet érezni ha nem párhuzamos a kerék?
Én tolómérővel csináltam....mert olyan kiba precíz vagyok