Gixer...hol van az még...
Most annyira nem is hajt a vágy, meg a pénz is kell máshova.
Megvárom amíg felmegy az áruk a 25 kw-osoknak, aztán majd akkor.
Le a kalappal előttetek!
MZ-vel az egy szép karika.
Jövőre megyek, ha off masinát megtűrtök.
Ezt a karikát már kinéztem, de egyhuzamra 750 km körül lenne. Meg tudnám csinálni, de nem lenne természetes a mosolyom.
Márpedig jövőre el akarok jutni a Tátra északi részére!
Nadette ezt fogja érteni, mert ő pár sörért képes volt elmenni oda!
Mérd meg.
Lehet érzéki csalódás is, mert nekem is a végén, mintha gyorsabban kopott volna, pedig csak 2-3 mm között nincs akkor különbség látványra, mint a 1-2 között. Szvsz.
Egyszer csak nem volt gumim
Ja ott.voltam. Mondhatni én szerveztem.
Nagyon jól sikerűlt. Második nap kicsit hideg volt és esett de ettől még jó volt. Szállás rendben volt a hangulat pedig fergeteges.
Akkor 130-150 projekt után nekünk se futna a lánc rendesen. Sőt Ganja még rakotta a lánckerék alá 2-3 mm-es alátétet is! A lánc jól üzemel mindkettőnknél.
De mostanában azt vettem észre, mintha a hátsóm jobban kopna. Szerintetek elmozdulhat idővel a beállítás? Mert én pontosan párhuzamosra raktam, szépen egyenletesen kopott, aztán hirtelen gyorsabban kopott a hátsó.
Én airsoftnál szoptam folyamatosan a párásodással és ugyanaz oldotta meg, mint a motorozásnál.
Jó szemcsit/sisakot vettem.
Elvben ideiglenes megoldás lehet a búvár boltokban kapható párásodásgátló kendő, de igazából a jó sisaknak a szellőzése biztosítja, hogy ne párásodj, persze majd télen hajnalban már semmi nem segít, csak a jó sisak és néha az sem.
Ti mit használtok a sisakban párásodás ellen? Sajnos nem lehet venni pinlock plexit az enyémhez, és kéne valami jó megoldás.
Ha valaki tud jó megoldást, cuccot kérlek ne tartsátok magatokban.
Kőszi előre is.
Ha lehet is, nekem vagy párhuzamos, vagy nem érzem.
Ganjának igaza van, kétoldalt tolómérővel kell utánamérni, az a tuti.
Zoli is logikus, hiszen akkor a lánc nem fut rendesen, talán ha benézed hátul-alul, hogyan fut a lánc?
Ideális esetben igen. Az a szorító fülecske alapesetben is lötyög kicsit, ami +- mm-eket jelenthet. Nekem viszont még pontatlanabb, mert nekem egyszer körbefordult az a lemez és már nem fekszik fel jól.
De azért meg lehet állapítani azzal is.
Egyébként nagyon lehet érezni ha nem párhuzamos a kerék?
Most annyira nem is hajt a vágy, meg a pénz is kell máshova.
Megvárom amíg felmegy az áruk a 25 kw-osoknak, aztán majd akkor.
Nem a gumi teszi az embert.
MZ-vel az egy szép karika.
Jövőre megyek, ha off masinát megtűrtök.
Ezt a karikát már kinéztem, de egyhuzamra 750 km körül lenne. Meg tudnám csinálni, de nem lenne természetes a mosolyom.
Márpedig jövőre el akarok jutni a Tátra északi részére!
Nadette ezt fogja érteni, mert ő pár sörért képes volt elmenni oda!
Lehet érzéki csalódás is, mert nekem is a végén, mintha gyorsabban kopott volna, pedig csak 2-3 mm között nincs akkor különbség látványra, mint a 1-2 között. Szvsz.
Egyszer csak nem volt gumim
Nagyon jól sikerűlt. Második nap kicsit hideg volt és esett de ettől még jó volt. Szállás rendben volt a hangulat pedig fergeteges.
Kisbocsi invitált, de sajnos nem tudtam elmenni
Milyen volt?
Pénzem csak egy motorra volt ezért adtam el az mz-t. A feeling hiányzik a suzuki viszont sokkal jobb.
De mostanában azt vettem észre, mintha a hátsóm jobban kopna. Szerintetek elmozdulhat idővel a beállítás? Mert én pontosan párhuzamosra raktam, szépen egyenletesen kopott, aztán hirtelen gyorsabban kopott a hátsó.
Jó szemcsit/sisakot vettem.
Elvben ideiglenes megoldás lehet a búvár boltokban kapható párásodásgátló kendő, de igazából a jó sisaknak a szellőzése biztosítja, hogy ne párásodj, persze majd télen hajnalban már semmi nem segít, csak a jó sisak és néha az sem.
üdv
Kobra
Ha valaki tud jó megoldást, cuccot kérlek ne tartsátok magatokban.
Kőszi előre is.
Ganjának igaza van, kétoldalt tolómérővel kell utánamérni, az a tuti.
Zoli is logikus, hiszen akkor a lánc nem fut rendesen, talán ha benézed hátul-alul, hogyan fut a lánc?
De azért meg lehet állapítani azzal is.
Egyébként nagyon lehet érezni ha nem párhuzamos a kerék?