Nekem a 80-95 km/h-s sebességnél, folyamatos haladással (ki gondolta volna? ) jön össze a 3,5 l/100. Gyári méretű (és tipusú) gumikkal, gyári beállítású karburátorral és gyári fogszámú lánckerekekkel (2005-ös modell).
Azért páran igazolhatják ,hogy nem spúrosan vezetek...
Mondjuk számít,hogy a hátsó fogaskerekem 3 foggal kevesebb..
Hasonló tempónál majdnem egál a fogyasztásom Ataa motorjával..pedig nagyobb és nehezebb vezető vagyok...az övé pedig F verzió
Karbipucoláskor vissza lett állítva a gyári szintre az arány (azt hiszem), most a gyertyáim szerint a benzin-levegő arányom majdnem ritka, mert bár nem őzbarnák, de nem is fehérek. Inkább a kettő között, de közelebb a barnához. Ettől függetlenül szeretnék hármassal kezdőd fogyasztást
Krissal meg mintha azt írta volna, mióta kész a gépe, neki is négyes. Úgyhogy ez nem vigasztal
A tiéd a korához képest teljesen normális. Krissal örül ha 4-el kezdődik a fogyasztása.
Lehet hogy hülyeséget mondok, de a keverési aránnyal is lehet kísérletezni. Az én keverékemről biztosan tudom hogy ritka. Szívató nélkül esélytelen az indítás. Állítólag az sem tesz túl jót neki de eddig még nem tapasztaltam semmi problémát. (38 800 km)
Na jó, de az ember olvassa itt a hihetetlennek tűnő, hármassal kezdődő fogyasztásokat, országúton, két személlyel satöbbi... gondoltam, megkérdezem már, hátha csak én vagyok a balfék, de ezek szerint annyira nincs gond. Vagy az nem itt kezdődik
Én excel táblába írom a tankolásaimat: 10000 km alatt az átlag 4,2 l/100, a rekord pedig 3,5 l/100 (országúton, 2 személlyel, csomagokkal!). 5 l/100-t csak hidegben (0-5 C°) eszik, városban, rövid utakon. Ja és nekem is F-es GS-em van.
Igazából az 1250-est nem vezettem, innentől fogva nem tudok véleményt mondani róla. Annyit tudok, hogy a hátsó gumit eléggé eszi.
Nekem bőven elég a 650-es, húzósabb előzésnél sem kellett eddig soha 8ezer fölé forgatnom. A GS-t ez is helyből átugorja, innentől fogva nincs is igényem nagyobbra.
Azt válaszd, amelyik neked tetszik! Próbáld ki mindkettőt és dönts belátásod szerint!
Szerintem a 4-4,5-4,8l a reális. Város 5-5,5l. Ha kevesebb, akkor nagyon fogyasztásfigyelős a motorozás. Nincsenek húzatások, sok váltás, nagyobb sebesség stb. Az GS500F viszont mindig jobban fogyaszt.
Ha én úgy húznám ahogy te közlekedsz...szerintem 2-vel kezdődne a fogyasztás
Amúgy halvány gőzöm sincs..
Én elég sokat baxtatom ,hogy jó legyen...és minél finomabb ,precízebb..Kicsit többet fújok a gumikba...minden gurulás után láncot fújok....szóval szeretgetem..
Lehet ,hogy te utálgatod...azért ilyen hálás
Én benne vagyok, csak nem tudom még mikor érek rá.