Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondjuk egy Bécs karika keretében?
Én benne vagyok, csak nem tudom még mikor érek rá.
Helyes! Ha most dús, akkor lehet nem is kell majd utánaállítani visszaállításkor.
Dettó, csak én kicsit tempósabban haladok, ezért kicsit több, de nem sokkal.
Szerintem nálam az is bejátszik ,hogy a nyitott kipuff a motorhoz lett méretezve "tudományos alapon"

Amúgy lehetne egy össznépi fogyasztás teszt....legalább egy jót motorozik a "kisfeles" banda
De a télen biztos, hogy ki kerül belőle!
Hali Kartársak!

Nekem átlagban 4,5l. Folytott,dús beállításal.
Nekem a 80-95 km/h-s sebességnél, folyamatos haladással (ki gondolta volna? ) jön össze a 3,5 l/100. Gyári méretű (és tipusú) gumikkal, gyári beállítású karburátorral és gyári fogszámú lánckerekekkel (2005-ös modell).
Nehogy azt gondoljátok hogy nagypapi stílusba jön össze a 3-assal kezdődő. Ganja nem is tudna úgy menni, mert egy őrült.
Jahh..és elöl 120..hátul 150 a gumma. És nincs szegényre állítva..
Amúgy nem légből kapott....bármikor bizonyítható...
Azért páran igazolhatják ,hogy nem spúrosan vezetek...
Mondjuk számít,hogy a hátsó fogaskerekem 3 foggal kevesebb..
Hasonló tempónál majdnem egál a fogyasztásom Ataa motorjával..pedig nagyobb és nehezebb vezető vagyok...az övé pedig F verzió
Kozeptamaszon?
Nekem soha nem volt 3-massal kezdődő fogyasztásom.. Nem is igazán értem hogy lehetett volna elérni (najó, folyamatos 60-nal 6.-ban nyilván ment volna)
Karbipucoláskor vissza lett állítva a gyári szintre az arány (azt hiszem), most a gyertyáim szerint a benzin-levegő arányom majdnem ritka, mert bár nem őzbarnák, de nem is fehérek. Inkább a kettő között, de közelebb a barnához. Ettől függetlenül szeretnék hármassal kezdőd fogyasztást
Krissal meg mintha azt írta volna, mióta kész a gépe, neki is négyes. Úgyhogy ez nem vigasztal
A tiéd a korához képest teljesen normális. Krissal örül ha 4-el kezdődik a fogyasztása.
Lehet hogy hülyeséget mondok, de a keverési aránnyal is lehet kísérletezni. Az én keverékemről biztosan tudom hogy ritka. Szívató nélkül esélytelen az indítás. Állítólag az sem tesz túl jót neki de eddig még nem tapasztaltam semmi problémát. (38 800 km)
Na jó, de az ember olvassa itt a hihetetlennek tűnő, hármassal kezdődő fogyasztásokat, országúton, két személlyel satöbbi... gondoltam, megkérdezem már, hátha csak én vagyok a balfék, de ezek szerint annyira nincs gond. Vagy az nem itt kezdődik
Én excel táblába írom a tankolásaimat: 10000 km alatt az átlag 4,2 l/100, a rekord pedig 3,5 l/100 (országúton, 2 személlyel, csomagokkal!). 5 l/100-t csak hidegben (0-5 C°) eszik, városban, rövid utakon. Ja és nekem is F-es GS-em van.
Igazából az 1250-est nem vezettem, innentől fogva nem tudok véleményt mondani róla. Annyit tudok, hogy a hátsó gumit eléggé eszi.
Nekem bőven elég a 650-es, húzósabb előzésnél sem kellett eddig soha 8ezer fölé forgatnom. A GS-t ez is helyből átugorja, innentől fogva nincs is igényem nagyobbra.
Azt válaszd, amelyik neked tetszik! Próbáld ki mindkettőt és dönts belátásod szerint!
Hornet picit lehet drágább, de még asse biztos, és ott legalább nagyobb sebesség is van ugyanezzel a fogyasztással.
Szerintem a 4-4,5-4,8l a reális. Város 5-5,5l. Ha kevesebb, akkor nagyon fogyasztásfigyelős a motorozás. Nincsenek húzatások, sok váltás, nagyobb sebesség stb. Az GS500F viszont mindig jobban fogyaszt.
Jó neked akkor nekem a rekord fogyasztásom annyi 4L .... egyébként 4,5-4,8
Teljesen egyet értek
nekem is hasonló elképzelésim vannak csak cbf-el
Ott a pont!
Ha én úgy húznám ahogy te közlekedsz...szerintem 2-vel kezdődne a fogyasztás
Amúgy halvány gőzöm sincs..
Én elég sokat baxtatom ,hogy jó legyen...és minél finomabb ,precízebb..Kicsit többet fújok a gumikba...minden gurulás után láncot fújok....szóval szeretgetem..
Lehet ,hogy te utálgatod...azért ilyen hálás
Nem érződik az irónia?