Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mégis ott van, csak fals adatokkal.
Itt a hiteles:
link
Én meg a GS 500-at, de tudom hogy 13,5 s körül tolja a 400-at, így ott van a Porschék és Ferrarik között!
Nekem BT45R van hátul és szépen teljesít, semmi bajom vele.
Hiányolom a táblázatból a Bugatti Veyron-t...
A többiek már halálra unják, de neked ismét istenítem a metzeller lasertech-et esőben. Szárazon nem tudom, milyen, úgy még nem sikerült tartósan mennem... de esőben már elkoptattam egy szettet, és legközelebb is ilyet kap.
Nem 0-ról indultunk, kb 70-80 volt h eltaposta, addig mögötte mentem, tükörből lesett azóta mióta mögé álltam aztán mutattam, h előre! :) akkor lépett. Jó volt tetszett :) Apró örömök
Nem véletlen

táblázat
Tessék nindzsa rakok fel egy képet róla, hogy mégjobban irígykedhess Jusztse kék csíkok vannak a felnin Na miccósz?
Egyébként az S2000-el úgy volt, hogy faluban utólértem, beálltam mögé és intettem neki, h menjünk, miután kiértünk a prérire, kb 3km egyenes szakasz, na és ott ellőtte neki, de kb 120-nál már mellette voltam, aztán meg pápá. Az órát leforgattam, 180-ig mér, alatta volt kb 200. Óra szerint, de addigra már visszavehette, mert elmaradt nagyon.
Köszi szépen
/70 a gyári méret
Sziasztok!

Kérlek mondjátok meg, hogy mi az eredeti hátsó gumi méret? 130/80 r17 vagy 130/70 r17.
Most 80-as van fenn, elvileg ha 70-es megy fel akkor egy kicsit kisebb lesz a kerék átmérője, nem?
Köszi előre is
Na de nem is 1000 méteren kell tartani. Addig úgyis van 5 kereszteződés, nyolc lámpa, meg 3 kanyar.

Egyébként jó autó/jó sofőr persze hogy előnyben van. Egy autó tapadása sokszorosa a motorénak...
Alaphelyzet egy jó autó/jó sofőrnél hogy kanyarban a motort megfogja.
Utána egyenesben nem de ez megint más történet.
400-on nem is, de 1000-en már simán
A helyzet az, hogy ritka az igazán állat sofőr és jó autó kombó, de ha összejön, akkor a GS kategóriát még meg lehet fogni, mert ő keresztbe fogja venni az összes kanyart, te meg kerülgeted a lyukakat és a kavicson csúszkálsz... ki él tovább játék erősen....
Egy alap S2000-es még 400 méteren sem fog meg!
Szlovákiában vannak ilyen autósok, hogy elkezdenek kergetni a szerpentinen. Bennük van a versenyszellem.
A múltkor is amikor voltam, végig ott voltak a seggemben, de nem akartam neki húzni, mert ismeretlen szakasz volt, meg előtte csúsztam meg úgy az aprókavicson, hogy azt hittem ottmaradok.
Egy idő után meguntam és eltüntettem a visszapillantómból a szemtelen négykerekűt.
De gondolom nem mentetek 160km/h fölé, ott valahol lépne le a S2000-es... 240 a vége, de egy jó sofőr még szerpentinen is megfog vele... kicsit rendben van az az autó
Haggyadmámagad...a hondádat még egy fojtott Gs is megeszi...pfff
Az a gyárilag szerelt papucs, szerintem a Pirelli Sport Demon jobb, és árban körülbelül ott van...
Akkor maradj a GS500nál. Ma versenyeztem egy Honda S2000-el. Elég jól ment, de nem eléggé
Ez egy GP motor, hobbiszerelők előnyben?
Olasz motor...
Hobbiszerelők előnyben. Bár ahhoz kicsit drága...
Jelenleg nekem Bridgestone Bt45R van fent teljesen jól viselkedik hátul,mondjuk ha én cserélek majd, akkor tuti h Metzeler Laser Tech megy hátra is
Sziasztok!
Milyen gumit ajánlanátok hátulra? Most Heidenau K64 van fönn, de nedves úton nem sokat tapad. Szárazon eléggé tűrhető, de nedvesen nem az igazi. Bridgestone Bt45R-ben gondolkodom. Van tapasztalatotok vele?
Köszi előre is