Hát ez az! Azért mondtam, hogy nyugodtan válassza a 650-est, sokkal ésszerűbb.
Én meg az alig 50 lovas GS-el is teljesen jól elvagyok hegyvidéki kanyargóson.
... akkor már föltenném a kérdést, hogy ha nekem meg 4.1-nél kevesebbet nem akar enni (nyugodt 100-110-es tempó, főút-autópálya, egy személy, vegyesen meg persze még többet is elfüstöl), akkor az a motor "hibája", tehát valami nem egészen klappol benne valahol, vagy az enyém?
Nem is értem miről beszéltek! Az Én 650-esembe 4 és fél év alatt mindjárt 100e km van és 70 %-ban 2 személlyel 3 dobozzal+tanktáskával, közel 500kilóval.! Nem értem miihez is kevés 80-90 LE, hiszen az autók sem többek. A legmagasabb hegyek sem kottyannak meg neki és ha kell 150-es utazóval is lehet menni. Minek, hova több? Vegyetek csak 1250-est és cserélgessétek a gumit 6-10 ezrenként!
Egy + gumi árából, Én leérek a görög tengerpartra,és közben megnézem a Franciáknál a Loár völgyét!
ezt mondom én is, bár ezek a mai ezresek annyira ki vannak élezve hogy használhatatlanok alul, legalább egy zzr1400 kéne póver komondorral meg végsebesség-limiter kiiktatással, csak az a baj minden turbós busa otthagyna
azokba még nincs nyomaték, váltogatni kell. a váltó meg nem azért van, azt csak a kiegyensúlyozás miatt rakták oda a gyárba. meg két személlyel el sem tud indulni már egy 600as
legalábbis én ezeket hallottam
Én jövőre tervezem a váltást, én is mindig utassal megyek, de én nem is gondolkodtam 600 asnál nagyobba, (japánból)
már csak anyagi okokból is, kevesebb a fenntartási költség...
tudom ere majd jön a sok válasz hogy ez nem így van.. mert ha figyelek erre meg erre akkor pont ott vagyok, de én nem szeretek figyelni
TattooedAngel nemrég váltott GS-ről gsx650f-re. Várd meg az ő véleményét! Én a 650-est választanám. Szép is, jó is, könnyebb is, kevesebbet is eszik.
És gyengének sem mondanám...
" ugyanazon fordulatszámon járó motorok közül az ad le nagyobb teljesítményt, amelyiknek az adott fordulatszámnál nagyobb a nyomatéka, illetve
két azonos nyomatékú motor közül az a nagyobb teljesítményű, amelyik az adott nyomatéknál magasabb fordulatszámon forog."
Most ez alapján a cikk alapján meg azt gondolom hirtelen, hogy a 650-esnek jobb a teljesítménye, hisz magasabb fordulaton adja le a nyomatékmaximumát, mint az 1250-es, vagy olvassam még el 1x 2x a cikket?
Valahogy én is ezt gondoltam, de nagyon piszkálja a csőröm az ár/érték arány.... =(
Alapvetően inkább a nyomaték, mintsem a végsebesség ill. a kényelem miatt 2 személy esetén nézve cserélném a GS-t nagyobbra, de megér ez különbség plussz 1 millió Ft-ot? =(
A 650-es 1,6 körül elhozható, az 1250-es 2,8!
A 650-esre is tudok tommottal egy jó üléshuzatot dobatni 60-100k körül és az is 1,5x nyomatékosabb a GS-nél...
Viszont 1250-est nem nagyon vettek a válság miatt, így később sem fogom tudni használtan olcsóbban megvenni...
Igazából az a kérdés, hogy bánni fogom-e, ha a kisebbet veszem?
Igazából azon agyalok, hogy a lépcsőket a gs után betartom-e
de amit olvastam, abból az jön le, hogy ilyen szemponból mindegy, hogy 650-es, vagy 1250-es, ill annyiban nem, hogy utóbbi egyenletesebb teljesítményt ad le, tehát azzal járok jobban, de a lépcsők szempontjából nem nagy lépés!?
Krissal is ugyanebben a cipőben jár, mondjuk neki a csuklója is elég határozott!
Én meg az alig 50 lovas GS-el is teljesen jól elvagyok hegyvidéki kanyargóson.
Egy + gumi árából, Én leérek a görög tengerpartra,és közben megnézem a Franciáknál a Loár völgyét!
Amúgy én halálelvagyok a lapos nyomatékgörbémmel.
legalábbis én ezeket hallottam
már csak anyagi okokból is, kevesebb a fenntartási költség...
tudom ere majd jön a sok válasz hogy ez nem így van.. mert ha figyelek erre meg erre akkor pont ott vagyok, de én nem szeretek figyelni
Amúgy sem kapkodom, elég nehéz a GS-től megválni, már 6 éve velem van
És gyengének sem mondanám...
Összehasonlító teszt
Szerinted reális lehet? (az 1250-esét még vadászom)
" ugyanazon fordulatszámon járó motorok közül az ad le nagyobb teljesítményt, amelyiknek az adott fordulatszámnál nagyobb a nyomatéka, illetve
két azonos nyomatékú motor közül az a nagyobb teljesítményű, amelyik az adott nyomatéknál magasabb fordulatszámon forog."
Leinformálható itt a fórumon is.. többet tud az 1250-nél is, és az értékéből se fog veszíteni (mivel ez a legolcsóbb eladó példány is)
Alapvetően inkább a nyomaték, mintsem a végsebesség ill. a kényelem miatt 2 személy esetén nézve cserélném a GS-t nagyobbra, de megér ez különbség plussz 1 millió Ft-ot? =(
A 650-es 1,6 körül elhozható, az 1250-es 2,8!
A 650-esre is tudok tommottal egy jó üléshuzatot dobatni 60-100k körül és az is 1,5x nyomatékosabb a GS-nél...
Viszont 1250-est nem nagyon vettek a válság miatt, így később sem fogom tudni használtan olcsóbban megvenni...
Igazából az a kérdés, hogy bánni fogom-e, ha a kisebbet veszem?
Szerintem nem lehet akkora lépés, hogy kellemetlen meglepetéseket okozzon a GS után. Vedd a nagyot
Igazából azon agyalok, hogy a lépcsőket a gs után betartom-e
de amit olvastam, abból az jön le, hogy ilyen szemponból mindegy, hogy 650-es, vagy 1250-es, ill annyiban nem, hogy utóbbi egyenletesebb teljesítményt ad le, tehát azzal járok jobban, de a lépcsők szempontjából nem nagy lépés!?
Vagy rosszul gondolom?
Mi a véleményed?