Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valóban szép és érdekes a hely, főleg ha valaki a műszaki dolgok iránt is érdeklődik egy kicsit. Mi már 2011.06.12-én megjártuk ezt a túrát, és nagyon tetszett
Szia neked cutter.

Látom te is tanulmányozod a gstwinnn oldalt :) sok érdekes dolog van rajta.
Én is tervezem a rugóstag cserét ilyenre,de még kicsit "harcolok" a gyárival.
Sziasztok

Akit érdekel nézzen el egyszer erre érdekes hely, nem is gondoltam volna hogy a soroksári/ráckevei Duna ág szintkülönbsége akkora hogy ilyen komoly zsilip kellene. (A sziget csücskén van egy geoláda is amit nem találtam meg...)
ez marha jó!
A futómű kőkemény lett hátul, joval erősebb az SV gátló és a Rugó is vastagabb, mint az eredeti. Álítani lehet 7 fokozatban mint a régit. Közép álvány nekem jó, de ez szerncse mivel megvolt ültettve az enyém.
Én kényszerből cseréltem, de jobbat kerestem mert a gyári elég gyenge volt mindig szerintem.
Kellet faragni egy kicsit mert a gs 29 cm a sv pedig 32 alapból. A felfogatási pontot kell arébb furni a telón azzal nyertem 1,4 cm. és így belement. Viszont az enyém 2 cm meg volt ültettve amit most eltünt.
Amúgy az ötlet innen van:
http://wiki.gstwins.com/index....
Ez a kis tuning engem is érdekel.Mit kellett elkövetni, hogy be lehessen tenni?Állíthatóság szempontjából milyen az új rugóstag?
És semmi átalakítás nem kellet hozzá, simán bement a régi helyére?
Voltam kint egy körre, isteni hűvös szél jön szembe még 50 nél is...
Ganjaninja és ataaa látta a "repedt" gumit (a repedés mély volt, nem sok volt hátra belőle, mikor leszedték, látszott.....), amit ma kicseréltettem egy használt michelin-re, ami eggyel szélesebb méret, mint a gyári. Eredmény: a motor kissé nehezebben dönthető, de stabilabb.
Mivel nem volt jelentkező, így a Kékesre mentem fel.
Gratulálok az ár is király volt!
Köszönöm 10 e Ft A motorban 2100 Km volt. Sajnos a blokk tól kezdődőtt az eleje a tulaj lebontotta egy kicsit, de szerencsére mégúszta.
Hali!

Gratulálok!

Mennyi volt, szabad tudni?
Megoldodott a motorom hátsó teleszkóp problémája. Bontóban vettem egy SV 650 telót és kis faragás árán beletettem.
Nem értem a suzukit mért nem alapból ilyet rakott bele. A motor hülye bilegése teljesen megszünt , az ívet pedig úgy fogja mintha húznák Utolag örülök, hogy megdöglött.
Hívtatok?

Mondjuk eleve rosszul tettem, hogy az utóbbi pár oldal legalább felét elolvastam, főleg a hosszabb hozzászólásokat

Nekem 8, van kereslet a nagy GS-re, hát vegyék. Én a kisebb, könnyebb motorokat preferálom, még aszfalton is. Valamint nem értem, miért nem tudnak olyan terepmotort gyártani, amihez nem kell létra Vagy tudnak, csak nem népszerűek errefele?
te végigolvastad az egészet és ezt a konzekvenciát vontad le..netán te vagy holiday kartárs új nickje..esetleg valami spanja? (mondjuk az előbbi nagyon beteg dolog lenne)
Itt imádjuk a bekiabálókat!

ez itt már annyira "béemvés" fórum ,hogy nem is tudom mit keresek itt a szaros suzukimmal..
Azér óvatosan, a csávó nagy fillérbaszó hírében áll,olvasom a cikkeit. Annak a szervizigénynek a kókler szerelőcimborák is lehetnek az okai. Nekem az öreg kawán úgy elkúúúúúúrta egy faszjancsi a karbisort, hogy 30 ezerért se rakták rendbe. Azóta csak hozzáértőhöz viszem de mondhatnám hogy 100 ért akarták rendbetenni és akkor a kawát drága szervizelni. Firkászok, ne higgy el mindent nekik.
Van itt 2 igen szerencsétlen alak. Csóri "szabadság", jól leordították a fejét. Csak én értettem amit ez a szerencsétlen írt?
Mér, nem erről volt szó?
Pár hete egy dobogókői gurulás alkalmával megismerkedtem ezen cikk írójával, aki pont ezzel a GS-el volt ott. Annak ellenére hogy egy GS-t hajt egyáltalán NEM volt elvakult BMW fan/elmondása szerint sem/. Egy mondatában ő is erre utalt ".ha lenne egy típus ami mindenre jó akkor mi a faszért gyártanának Endúró,túra endúró,sport,sport túra,cruiser ,chopper...stb."
Azért a szervizigényén kicsit meglepődtem. (adott pár költségkimélő tippet ha ilyen mocira fanyarodnék)
Mi a faxom van itt?
Tök jó dolgon vitatkoztok....ha lenne egy típus ami mindenre jó akkor mi a faszért gyártanának Endúró,túra endúró,sport,sport túra,cruiser ,chopper...stb.
Minden szaros márka kihozná a maga öszvérmotorját...oszt tsáááá
Jahh..hogy ez nem így megy...meg basszus nem születik mindenki profinak....rohadjon meg...tanuljon meg tökéletesen motorozni..
Anno a babettás ,szinyós évek környékén volt nálam kölcsönbe egy navaho (gondolom fantázia név) telivér ÁMERIKÁS cross motor....Akkora király voltam vele a Kamara erdőben...a kis 100 köbciével alázta az összes EtzMzJawwatunningolt szart....pedig én aztán fos módon ülök a nyeregben..és vezetni sem tudok. Ezt a motort arra találták ki ,hogy én átlag balfasz ügyesnek,ügyesebbnek érezzem magam mint azok.. akik bár jobban motoroztak...de nem odavaló gépük volt.
Maradjunk annyiban ,hogy a gyárak a népnek gyártanak..és olyan cuccokat amik a szerteágazó igényeknek megfelelnek..
Melyik buzi indulna el a Párizs-Dakaron egy porig ültetett Lambóval...Jahh...nincs már Dakar...de olyan barom sincs aki egy életen át..méterenként ásná át a sivatagot ,hogy megmutassa a Világnak..Buzikáim..én át Lambóztam a sivatagon...Bár majdnem minden átalakítható más terepre.....de minek vesződni ha gyártanak pont oda valót!
A márkáról pedig annyit ,hogy ha csak egy márka lenne...akkor a színén lehetne veszekedni Héé köcsög...azért vered magad mert a te motorod piros.....pfff
Na erről ennyit...UFF
Zseniday !
Nekem a "Messziről jött ember azt mond amit akar"-t dobta ki a fordító
az idézett cikkben.
Egy időben sokat foglalkoztunk vele kollégáimmal. Az Y generációval indult, s most, a Z generáció az, amelyiknél olyan mértékűvé válik ez, hogy interperszonális kapcsolataikat ebben a virtuális térben élik meg. Hihetetlen, de az ilyen mértékű és rendszerességű közléseken alapuló közeg ellenére nagy az elmagányosodás.
Pszichológia - Pszichológia.blog.hu
Blog a pszichológia érdekes területeiről:


"Egyre több ember menekül ugyanis a mindennapok valóságából a virtuális világba, mert ezt a világot sokkal kecsegtetőbbnek és sokkal attraktívabbnak találják, mint a saját, megélt életüket. Az interneten folytatott csevelycsatikon ugyanis kiléphetnek önmagukból, topmodellek, szupersztárok lehetnek, anélkül, hogy fény derülne arra, kik is ők valójában."
Kidőlt mindenki? Fiatalok.

Szép álmokat, jó pihenést nektek, akik motorozunk a hétvégén, azoknak pedig széles utat, balesetmentes közlekedést.