Tanulékony és kreatív vagyok...Island Lake-n repülőket szereltem.
Ilinois....Chicagotól 20 percnyire.
Az angolom viszont nem túl jó..és az is teljesen street verzió..
bár elboldogultam vele.
Az öreg XL 600L nekem is bejön. De egy darab papíros eladót se találtam. Pedig egy gyári kinézetű rottyon lévő blokkúért nagyon szívesen kifizetnék akár 100 ezer forintot is. Aztán nagyjából 300-ból lenne egy igazán tuti üthető vágható gépem
Ha volt tempó a Divi tömegét se éreztem, azt viszont igen hogy kicsavarja a homokúton lévő "vályú" a kezemből a kormányt.
Szerintem a Divi egyéb tulajdonságai miatt nem volt jó földúton pl., hogy nagyon nehéz, nem feltétlenül kerékmérett miatt. Mert nézd meg pl. a DRZ400-at. Az szerintem kiváló terepre. Csak elgondolkoztam rajta. És ne felejtsd el a Jawa többszörös európa bajnok és egyszer világbajnok is volt crossban. Alig van eltérés az utcai és a cross változat között. Ezért is szeretem annyira a gépem.
Különben volt XL 600-as Hondám is, nagy sivatagi rothmanns tankos /30l kb. /
Persze mindenkinek más jön be, csak elmélkedtem.
Persze tudom, a 21-es keréknek is van előnye. Mérlegelni kell, mert végül is ez a gép is enduro--- nem véletlenül. És az állapota miatt én most erre nagyon lecsapnék!
Épp a kicsi kerék a legfőbb bajom a Divivel is. Egyszerűen nincs iránytartása már rossz földúton sem. Egy 21-es kerékkel nem lenne ilyen problémám
..és csak azért nem XTZ 750-et nézek, mert azzal ugyan olyan nehéz mint a Divi.. és még annyira sem ér le róla a lábam. Ergo azzal se tudnék egyedül bóklászni, mert ha eldőlök vele ott halok meg alatta
Én Jawa-t is a kis kereke miatt imádom: közel van az úthoz. Télen a hóban a földön csúsznak a lábaim, vagy fölötte picivel, mint két sítalp, mindenhol elmegy 30 éves kopott gumikon is, nagyobb a biztonságérzetem.Volt, hogy ki akart csúszni alólam, de én állva csúsztam tovább vele és meg tudtam fogni nem estem el. Nem véletlen a Speed triple és a Tiger közötti különbség is vezetési élményben persze a Speed javára a motor erőtől függetlenül. Egy kisebb géppel szinte összenő a motoros, jobban irányítható, nagyobb élmény.
Szerintem ezt ne hagyd ki. A kisebb keréknek sok előnye is van: sokkal kompaktabb gép, nem vitorlázol annyira, gyorsabbnak élvezetesebbnek érzed, direktebbek a visszajelzések, és a kapcsolatod az úttal, jobban dönthető, könnyebb felülni rá, előbb ér le a lábad, ami terepen nem mellékes stb. Ez így egy remek enduro, nem kell több. Kevés ilyen állapotút láttam.
Nem hiszem. Miért hullana szét egy enduro terepen? Főleg úgy hogy mindent ki szoktam cserélni amikor szükséges.. és nem szoktam a kelleténél tovább szarakodni rossz alkatrészekkel. Max karcos lesz..a karcok pedig engem nem zavarnak
Úgy érzem hogy a 110-es utazó annak fényében bőven elég, hogy cserébe akkor megyek le az utakról amikor kedvem tartja.. és vígan tudom tartani a 80-at az alföldi dűlő utakon is.
Az általános vélekedés szerint a Divivel se lehet motorozni.. mert szitál a futóműve és egyébként sem kanyarodásra találták ki.
Ezekből én nem sokat vettem észre. A menetstabilitás hiányából meg konkrétan semmit. Ma éjjel véletlenül leforgattam az 5. sebességet is.. egyszerűen csak akkor tűnt fel a dolog, amikor nem sikerült még egyet váltani.
Hali,
Nyilván egy túra GPS-sel (pl. Garmin eTrex Vista Hcx) könyebb a geoláda megkeresése, de minden olyan GPS-sel lehet keresni ami a Lon Lat pozíciókat, azaz a hosszúsági és szélességi körök pozicióit meg tudja mutatni. Szerintem jó móka, és majdnem minden geoládánál van némi érdekesség.
Csupa szerencse, hogy eleve 25 évesen szereztem meg az A-t
Az éves teljesítményadóm 4760 Ft. Már ha érdekel valakit
És kár, hogy F-es, 25 kW-os gépet keresnek, így ebből is kiestem...
Év elején kell venni, év végén meg eladni. Így mentesülsz a teljesítmény adó megfizetése alól... meg kopóalkatrészre se kell annyit költeni.. majd költ rá a következő tulaj.
Ilinois....Chicagotól 20 percnyire.
Az angolom viszont nem túl jó..és az is teljesen street verzió..
bár elboldogultam vele.
Ha volt tempó a Divi tömegét se éreztem, azt viszont igen hogy kicsavarja a homokúton lévő "vályú" a kezemből a kormányt.
Különben volt XL 600-as Hondám is, nagy sivatagi rothmanns tankos /30l kb. /
Persze mindenkinek más jön be, csak elmélkedtem.
..és csak azért nem XTZ 750-et nézek, mert azzal ugyan olyan nehéz mint a Divi.. és még annyira sem ér le róla a lábam. Ergo azzal se tudnék egyedül bóklászni, mert ha eldőlök vele ott halok meg alatta
De nem. Én fafejű vagyok. Az endurónak 90/90-21-es kereke van.. nem véletlenül, és én ragaszkodom hozzá.
Az általános vélekedés szerint a Divivel se lehet motorozni.. mert szitál a futóműve és egyébként sem kanyarodásra találták ki.
Ezekből én nem sokat vettem észre. A menetstabilitás hiányából meg konkrétan semmit. Ma éjjel véletlenül leforgattam az 5. sebességet is.. egyszerűen csak akkor tűnt fel a dolog, amikor nem sikerült még egyet váltani.
Nyilván egy túra GPS-sel (pl. Garmin eTrex Vista Hcx) könyebb a geoláda megkeresése, de minden olyan GPS-sel lehet keresni ami a Lon Lat pozíciókat, azaz a hosszúsági és szélességi körök pozicióit meg tudja mutatni. Szerintem jó móka, és majdnem minden geoládánál van némi érdekesség.
Amúgy azt tervezem hogy télen megtanulok itt az alföldön rendesen motorozni..
Szerintem szívni fogsz és jobban utálni mint a divit.
Ez arra való.
Az éves teljesítményadóm 4760 Ft. Már ha érdekel valakit
És kár, hogy F-es, 25 kW-os gépet keresnek, így ebből is kiestem...