Vagy mert szimplán nem csak egy hangember, meg intelligens is...
Ugye?
Meg mert veled ellentétben pontosan tudja, hogy melyik motor mire való?
Kár azt várnod egy túra endurótól, mint egy könnyű terepmotortól, pont akkora ostobaság, mintha egy XTZ-vel akarnál triálozni.
Foregon kérdezte mi a baj vele... én írtam hogy nem olyan jó terepre mint a marketingje alapján elvárható lenne, erre te azt írtad, hogy avatott kezekben igenis az.
Ehhez még annyit fűznék hozzá, hogy: avatott kezekben bármilyen motorral, ami az adott célra alkalmatlan is meg lehet valósítani kvázi bármit..)
Attól függ, hogy mi volt a túra útvonala és célja? Senki nem állította, hogy a GSA a mindentvivő, ezt ti találtáok ki és meglep, hogy ennyire korlátoltan áltok a dolgohoz.
A nyitómondatom ennyi volt:
"Háááát, nem tudom mit olvastál, de aki tud motorozni, annak elég jó terepre."
Ebből elég messzire elkalandoztatok azon a mezsgyén, amit rajtatok kívül senki nem állított.
Lehet, hogy te is jobban járnál, ha kérdezősködés helyett inkább csinálnád a terepmotorozást.
Nem vagyok marketinges koma.
BMW-m van, de nem GS!
Egy szóval sem állítottam, hogy a GS terepmotor lenne. Olvass vissza, aztán jössz egy "bocs"-al.
Utána folytatjuk.
BMW márketinges lennél?
Vagy csak hívő?
Én rohadt önkritikus vagyok magammal az fix.
És igaz kettes voltam fizikából de azt tudom hogy ha valami sárnehéz akkor abból nem jövök ki jól terepen.............nem földúton...........terepen.
De még aszfalton is jobban kedvelem a könnyű súly......................nem véletlen járok azzal amivel járok.
A GSA és társai Triumph tiger 1200,Tenere,TDM,satöbbi egy vásárlói igények által létrehozott kategória.
Nézzen úgy ki a gép mintha holnap le lehetne vele ugrani Szomáliába,lehessen rá 50-60 kg málhát rakni,nem baj ha kicsit rázós az út mert hosszú lábai legyenek,ez jót tesz a kilátásnak és tekintélyt parancsoló lesz az aki vezeti.
Pont mint a mai suv-ok.
Semmivel nem tudnak többet mint egy négykerekes kombi de kinézet az van.
És nincs is gond vele.............sőttttt...............annyira jól tudták összerakni a futóművet,vázat,blokkot hogy bárki még egy kezdő is meg a magamfajta balfasz is elhiszi hogy ő Peterhansel.
És eléggé bejött a BMW-nek mert nagyon sokat eladnak belőle.
Tehát jól csinálják.
De ne tévesszük össze a valódi terepesekkel mert azok a könnyű 600 valahányas egyhengeres KTM-ek.
Én nem akarom a véleményedet megváltoztatni.
Pláne úgy ne,m, hogy sosem ültél még olyan motoron, amit fikázol.
teljesen értelmetlen próbálkozás lenne részemről.
Én nem tudom, hogy mi a motor érdeme és mi nem az, azt látom,. hogy haverjaim miket művelnek a GS-ekkel. És én annak, akinek mindeközben van otthon egy 400-as KTM versenymotorja is, hiszek. Mert ő össze tudja hasonlítani, s ha ő azt mondja, hogy a GS-sel csak az nem tud terepezni, aki nem tud motorozni, akkor azelőtt én fejet hajtok.
Nem fog megváltozni a véleményem. Láttam mit tud. Aszfalton király, és úgy lehet vele kirándulni hogy az erdei üzemi utakon nem vered oda az alját. Ennyit tud, semmi többet. Ha valaki ettől többet kihoz belőle az pedig nem a motor érdeme.
Valamint tartom azt is hogy aki nehéz, tényleg nehéz terepen elboldogul a GSA-val, az nyugodtan vehetett volna RT-t is. Mert
És nyilván a pénz ment végig helyettük a Földön először Ny-K irányba, majd É-D irányban. Mentek a fontok és végig gurultak a földgolyón, ők meg otthon nézegették.
Nézd meg a filmet. Ez nem a szőlődomb, amin te szerencsétlenkedsz.
Én nagy tisztelettel néztem végig többször is, mert embert próbáló túra volt.
Te cimbora! Nem érzed, hogy csípőből fikázol? Nincs nekem ezzel semmi bajom, de az Long way round esetében volt az a sztori, hogy nem kaptak KTM-et. A Long way down-nál már nem is kérték, pedig a KTM ott sorakozott és az a csóka, aki először megtagadta tőlük a motort, már régen nem dolgozott az osztrák márkánál.
Nem úriemberhez méltó az utolsó mondatod sem, mert nem hátukon vitték be a motorokat a nagy szenvedés közepette.
Kérdezem: mentél te már 2 métert, vagy annál többet terepen BMW-vel? Most komolyan. Nincs gond, ha nem, csak akkor legalább magaddal szemben légy önkritikus.
Nem szabad ám összekeverni a dolgokat. A triál motork nem véletlenül 80 kilósak és a GSA nem véletlenül 230 kiló. Ugyanis ahova elmegy, oda elmegy úgy is, hogy akár 50-60 kiló málhát is cipel.
Nem véletlenül sírt a KTM elvesztése miatt a Borman gyerek.
Azé mentek BMW-vel mert azt adtak ingyen nekik.
A KTM-es muksó ránézett az útvonalra és aszondta nem ad motort mert ne tudják megtenni.
Hogy sikerült az csak a sok szenvedés miatt.
Mindegy, van olyan, hogy a fikavér beindul. Nincs harag részemről.
Ugye?
Meg mert veled ellentétben pontosan tudja, hogy melyik motor mire való?
Kár azt várnod egy túra endurótól, mint egy könnyű terepmotortól, pont akkora ostobaság, mintha egy XTZ-vel akarnál triálozni.
Ehhez még annyit fűznék hozzá, hogy: avatott kezekben bármilyen motorral, ami az adott célra alkalmatlan is meg lehet valósítani kvázi bármit..)
A nyitómondatom ennyi volt:
"Háááát, nem tudom mit olvastál, de aki tud motorozni, annak elég jó terepre."
Ebből elég messzire elkalandoztatok azon a mezsgyén, amit rajtatok kívül senki nem állított.
Lehet, hogy te is jobban járnál, ha kérdezősködés helyett inkább csinálnád a terepmotorozást.
Amúgy a Sulyival csinálta az Afrika túrát.. Amikor kérdeztem, és miért nem a GSA-t erőltette a Sulyi, akkor csak egy mosoly volt a válasz
BMW-m van, de nem GS!
Egy szóval sem állítottam, hogy a GS terepmotor lenne. Olvass vissza, aztán jössz egy "bocs"-al.
Utána folytatjuk.
Vagy csak hívő?
Én rohadt önkritikus vagyok magammal az fix.
És igaz kettes voltam fizikából de azt tudom hogy ha valami sárnehéz akkor abból nem jövök ki jól terepen.............nem földúton...........terepen.
De még aszfalton is jobban kedvelem a könnyű súly......................nem véletlen járok azzal amivel járok.
A GSA és társai Triumph tiger 1200,Tenere,TDM,satöbbi egy vásárlói igények által létrehozott kategória.
Nézzen úgy ki a gép mintha holnap le lehetne vele ugrani Szomáliába,lehessen rá 50-60 kg málhát rakni,nem baj ha kicsit rázós az út mert hosszú lábai legyenek,ez jót tesz a kilátásnak és tekintélyt parancsoló lesz az aki vezeti.
Pont mint a mai suv-ok.
Semmivel nem tudnak többet mint egy négykerekes kombi de kinézet az van.
És nincs is gond vele.............sőttttt...............annyira jól tudták összerakni a futóművet,vázat,blokkot hogy bárki még egy kezdő is meg a magamfajta balfasz is elhiszi hogy ő Peterhansel.
És eléggé bejött a BMW-nek mert nagyon sokat eladnak belőle.
Tehát jól csinálják.
De ne tévesszük össze a valódi terepesekkel mert azok a könnyű 600 valahányas egyhengeres KTM-ek.
Pláne úgy ne,m, hogy sosem ültél még olyan motoron, amit fikázol.
teljesen értelmetlen próbálkozás lenne részemről.
Én nem tudom, hogy mi a motor érdeme és mi nem az, azt látom,. hogy haverjaim miket művelnek a GS-ekkel. És én annak, akinek mindeközben van otthon egy 400-as KTM versenymotorja is, hiszek. Mert ő össze tudja hasonlítani, s ha ő azt mondja, hogy a GS-sel csak az nem tud terepezni, aki nem tud motorozni, akkor azelőtt én fejet hajtok.
Léptem.
Komolyabb mókusnak gondoltalak!
Valamint tartom azt is hogy aki nehéz, tényleg nehéz terepen elboldogul a GSA-val, az nyugodtan vehetett volna RT-t is. Mert
Nézd meg a filmet. Ez nem a szőlődomb, amin te szerencsétlenkedsz.
Én nagy tisztelettel néztem végig többször is, mert embert próbáló túra volt.
Nem úriemberhez méltó az utolsó mondatod sem, mert nem hátukon vitték be a motorokat a nagy szenvedés közepette.
Kérdezem: mentél te már 2 métert, vagy annál többet terepen BMW-vel? Most komolyan. Nincs gond, ha nem, csak akkor legalább magaddal szemben légy önkritikus.
Azé mentek BMW-vel mert azt adtak ingyen nekik.
A KTM-es muksó ránézett az útvonalra és aszondta nem ad motort mert ne tudják megtenni.
Hogy sikerült az csak a sok szenvedés miatt.