Nem a BMW-t fikáztuk.. közel sem. Egyetlen egy tulajdonságát "cikiztük" a GSA-nak.. ami amúgy egy nagyon jó konstrukció, mindaddig amíg nem magyaráznak bele olyat, amit nem tud.
Ajánlom mindenkinek ezt a "blogot" végiglapozni, szerintem mindenki talál kedvére való szakaszokat belőle. Valamint bizonyítja azt is hogy egy BMW-vel is lehet világot járni (igaz néha lehetetlen helyeken kellett nekik alkatrészre várniuk), de az is világosan kiderül belőle hogy mire alkalmas és mire nem a motort.
Leírtam valamit teljesen tárgyilagosan, erre jöttetek a fikával, ami alapjában véve nem zavar, pláne, hogy nem is próbáltátok fikázásotok tárgyát, csak hát valahogy a korlátoltság mellett nehezen megyek el engedelmeddel.
Ám részemről befejeztem, mindenki azzal motorozik, amivel akar, ott, ahol akar és annyit, amennyit csak akar. Engem egy dolog érdekel: én olyan motorral motorozhatok, ami tökéletesen megfelel nekem és ha elolvasod a hozzászólásaimat soha egyetlen másik márka modelljét sem szóltam le.
Didekt keresed azt mibe akadj.
Olvasd el mit írtam 3-4x.
Nem hiszem hogy nem tudod értelmezni.
Aki tud az mindenen tud................nem csak GSA-n.
Babettán,350-es jawan,T150-es traktoron,DT75-ös lánctalpason is meg egy osprey-t is el tud vezetni.
Ettől még nem lesz űbervezethetőmindenenátmenő a GSA.
Ugyanúgy elássa magát a híg homokban mint annak aki nem tud.
Mit nem lehet ezen érteni?
Értelmeztem én.
Belinkeltél két videót hogy hohó de fasza mindenenátmenő terepes a GSA...................erre a videón szimpla földutaznak.
Erre mondtam hogy ez nem terep.................te meg mondtad hogy csípőből fikázom a GSA-t................denem................arra amire kitalálták arra nagyon baba,franko,tökéletes..................csak speciel ez szerintem nem a TEREP...................földút,rossz aszfalt,picit homokos tengerpart.................ez a KÖNNYŰ TEREP.
Úgyhogy nincs félreértés.
Még azt is megértem hogy azt állítod megfelelő kezekben tud többet is.................de megfelelő kezekben egy gyakorlatilag alkalmatlan gép iskörbetáncol a ringen...............M800-as suzuki.PL.
A DRZ-k úgy mentek rajta végig mintha csak sima kemény alapú homokút lett volna. Én voltam a harmadik.. meg is lepődtem, hogy süllyedek mint a Titanic. Mondjuk én csak egyszer ástam el a motort, a GSA-t sikerült kétszer
Bizonygattad hogy terepen igen is jó motor a GSA. Bár a linkelt videókban a terep kimerült a száraz döngölt, nehéz gépekkel tönkretett földutakban és a sziklás-murvás hegyi utakban.
Ez pedig itt szintén egy terepszituáció.. ami nem is olyan ritka, ha elfogy az út. ..és mint ilyenre, a GSA majdhogynem tökéletesen alkalmatlan.. mint ahogy a saját Divim is.
Unstoppable? Nem!
A mély homoknál pedig a sár még nehezebb terep.. na arról még itt képet nem láttunk... és most nem arra gondolok hogy valaki egy adventure parkban dagonyázik 4-5 pocsolyában...
Bár a szemem nem sűrűségmérő, de félek, hogy ebben a homokban egy könnyebb is elsüllyedt volna. Márpedig egy olyan motor, amivel ilyen hosszú túrára indulnak, az esetek többségében nem 150 kilós gyösz.
De nyilván van ellenpélda.
Ne azért kérj elnézést koma, mert másmilyen motort kedvelsz, hanem azért, mert nem olvasod el vagy lusta vagy értelmezni azt, amit az ember ír. Olyat, amit nem lehet még félreérteni sem. Az idézett mondatot ugyanis csak az érti félre, aki azt akarja.
Az összes többi teljesen természetes és kettőnk közül én egészen biztosan tiszteletben tartom.
Végig.
Komoly vagyok mint az ebola.
Csak nem esek hasra a GSA legendától.
Meg úgy a BMW-től.
Elnézésedet kérem hogy nem a nehéz,jól vezethető bár steril gépek helyett a könnyű sportos nakedeket részesítem előnyben.
De ez van.Csak mert mondod nem változtatom meg................ami nehéz az terepen 3x nehezebb vezetni...............nem lehetetlen............csak nekem nem okoz örömet.
Ajánlom mindenkinek ezt a "blogot" végiglapozni, szerintem mindenki talál kedvére való szakaszokat belőle. Valamint bizonyítja azt is hogy egy BMW-vel is lehet világot járni (igaz néha lehetetlen helyeken kellett nekik alkatrészre várniuk), de az is világosan kiderül belőle hogy mire alkalmas és mire nem a motort.
..és ez nem showműsor vagy marketing termék.
Leírtam valamit teljesen tárgyilagosan, erre jöttetek a fikával, ami alapjában véve nem zavar, pláne, hogy nem is próbáltátok fikázásotok tárgyát, csak hát valahogy a korlátoltság mellett nehezen megyek el engedelmeddel.
Ám részemről befejeztem, mindenki azzal motorozik, amivel akar, ott, ahol akar és annyit, amennyit csak akar. Engem egy dolog érdekel: én olyan motorral motorozhatok, ami tökéletesen megfelel nekem és ha elolvasod a hozzászólásaimat soha egyetlen másik márka modelljét sem szóltam le.
Veled ellentétben.
A legjobbakat!
Olvasd el mit írtam 3-4x.
Nem hiszem hogy nem tudod értelmezni.
Aki tud az mindenen tud................nem csak GSA-n.
Babettán,350-es jawan,T150-es traktoron,DT75-ös lánctalpason is meg egy osprey-t is el tud vezetni.
Ettől még nem lesz űbervezethetőmindenenátmenő a GSA.
Ugyanúgy elássa magát a híg homokban mint annak aki nem tud.
Mit nem lehet ezen érteni?
Engem meg tisztelj meg azzal, hogy elolvasod és megérted, amit írok. nem bonyolult.
Igen, igazad van, az utolsó mondatodon átsiklottam
Azt írtam, hogy aki tud motorozni, annak elég jó lehet terepre.
Te szórakozol velem, vagy hülyének nézel? Tényleg nem sértenélek meg, de mi a retkes faszért válaszolsz, ha fogalmad nincs arról, amit a másik állít?
Belinkeltél két videót hogy hohó de fasza mindenenátmenő terepes a GSA...................erre a videón szimpla földutaznak.
Erre mondtam hogy ez nem terep.................te meg mondtad hogy csípőből fikázom a GSA-t................denem................arra amire kitalálták arra nagyon baba,franko,tökéletes..................csak speciel ez szerintem nem a TEREP...................földút,rossz aszfalt,picit homokos tengerpart.................ez a KÖNNYŰ TEREP.
Úgyhogy nincs félreértés.
Még azt is megértem hogy azt állítod megfelelő kezekben tud többet is.................de megfelelő kezekben egy gyakorlatilag alkalmatlan gép iskörbetáncol a ringen...............M800-as suzuki.PL.
Ezt írtam:
Aki tud motorozni, annak a kezében elég jó tud lenni.
Ez nem ugyanaz.
jobb, mint a mozi
ON
http://www.sportmotor.hu/motor...
Ez pedig itt szintén egy terepszituáció.. ami nem is olyan ritka, ha elfogy az út. ..és mint ilyenre, a GSA majdhogynem tökéletesen alkalmatlan.. mint ahogy a saját Divim is.
Unstoppable? Nem!
A mély homoknál pedig a sár még nehezebb terep.. na arról még itt képet nem láttunk... és most nem arra gondolok hogy valaki egy adventure parkban dagonyázik 4-5 pocsolyában...
De nyilván van ellenpélda.
Idézed, hogy hol írtam az ellenkezőjét?
Az összes többi teljesen természetes és kettőnk közül én egészen biztosan tiszteletben tartom.
(amúgy pont ezért röhög mindenki a képen, mert amíg ástuk ki ezt hajtogatta ott mindenki, hogy ez itt nem állt, meg mert az lehetetlenség )
Komoly vagyok mint az ebola.
Csak nem esek hasra a GSA legendától.
Meg úgy a BMW-től.
Elnézésedet kérem hogy nem a nehéz,jól vezethető bár steril gépek helyett a könnyű sportos nakedeket részesítem előnyben.
De ez van.Csak mert mondod nem változtatom meg................ami nehéz az terepen 3x nehezebb vezetni...............nem lehetetlen............csak nekem nem okoz örömet.