Bár hozzáteszem hogy ezzel se mernék egyedül terepre menni, mert hiába könnyű motor ez a kategóriájában, még mindig olyan nehéz, hogy egyedül kimászni alóla eléggé nehézkes.. valamint árokba fejjel lefelé beborulva nem hiszem hogy egyedül ki lehet cibálni.
Egy ilyen KTM-et minden fenntartás nélkül elfogadnék. Annak ellenére hogy erről is legalább annyi rémtörténet van mint az újkori BMW-kről.. és nyilván nem alaptalanok. De ez legalább az aminek látszik. Tereptúra motor.
Megnéztem a videókat. Ezeken az utakon kb bármivel lehet így közlekedni.
Én ilyen utakon megyek a Divivel.. néha odaverem az alját, de ennyi. Erre jó a GS, de ez nem terep. Ez még út.
Terepen ugyan azért rossz a GS-sel közlekedni mert nehéz mint a sár..
Nem vagyok különösebben ügyes.
De sima lapos kövekkel teleszórt döngölt felülethez már volt szerencsém.
És látszik rajta hogy autókra találták ki.
Ergó az én terminológiám szerint ez földút.
Hogy promó anyagokban mit tesznek és mennyire látványos az megint más tészta.
Reklámokban a suv-ok is felmennek még az Everestre is de a szomorú tény hogy egy valóban terepes használattól simán 2 kilóméteren darabokrahullanának.
Hát a Holdra valóban nem mentek el, tartok tőle, hogy mindent leszólnál. irigyellek, ha te ilyen ügyes vagy. Az első videót én nem biztos, hogy ilyen tempóval nyugodtan és könnyedén megcsináltam volna. A másodikat meg sehogy.
Gondolom ezen az oldalon is csak aszfalt és könnyű földutakat használnak. http://www.bmwoffroadacademy.c...
Köhmmmm.............az első videó nem terep...................gyakorlatilag egy sima országút keményre szikkadt földel és kaviccsal.Ezen én is elmegyek a strettel pedig leér a padkán az olajteknője.
A második vidi 95%-a szintén kemény földutas promo.........bármivel lehet teljesíteni egy kis homokszórással de az se túl nagy dolog.
A GSA-nak a súlya az ellensége.
Ha láttad mit műveltek a sznészék a Longway utifilmben a GS-el akkor láthatod az igazi bajt.
Laza talajon megy elveszti a lendületet gázt ad és hasig elássa magát,feldől,megállnak nagynehezen kiássák,elindul,elsüllyed,feldől,kiássák...............20 méterenként.
Az első 2-3 órában még vicces és szórakoztató a hét végefelé már kín lehet.
Nem volt egészen 3 kiló a motor, 2 kiló volt a blokk betegsége, a többi az, hogy túramotor legyen belőle, a bukócsőtől a profi kormányon, markolat és ülésfűtésen, progresszív rugókon, kofferen, állítható fékkaron át a teljesen új fékekig, xenonig....
Ez sem egy hétköznapi paripa.
Tényleg tud valaki állítható kuplung kart a GS 500-ra? Rám beszélték a ZZR400-asét, de nem jó...
És van egy blokkom, amiben a kiegyenlítő tengely beteg, amúgy új gyűrűk, szelepek, hengerfej síkolva....ha valakit érdekel.
Háááát, nem tudom mit olvastál, de aki tud motorozni, annak elég jó terepre. Tény, hogy aki nem tud (és én is ilyen vagyok), az könnyebben boldogul egy kis egyhengeressel, de azért van pár márkatársam, akik lélegzetelállító dolgokat művelnek a GS-ekkel, Adventure-ökkel. És egyiknek sem Chris Pfeiffer a neve. http://www.youtube.com/watch?v... http://www.youtube.com/watch?
v...
Mondjuk nekem elég ritka..és ritka szép motorom volt. Meg én nem csak a blokkra költöttem.. volt ott dupla tárcsafék meg "új" kipufogó rendszer.. aztán még igen drágán, de sikerült korhű dobozokat is szereznem rá.
Amíg készült nem motoroztam.. így az éves költségvetést nem terhelte meg annyira. 9 hónapig készült.
Nem azért vettem meg anno a GS-t mert olcsó volt, hanem mert 25 kW volt a forgalmiban, és szép volt a motor.
Egy ilyen KTM-et minden fenntartás nélkül elfogadnék. Annak ellenére hogy erről is legalább annyi rémtörténet van mint az újkori BMW-kről.. és nyilván nem alaptalanok. De ez legalább az aminek látszik. Tereptúra motor.
http://youtu.be/RiWwd5ZbiyA
Megnéztem a videókat. Ezeken az utakon kb bármivel lehet így közlekedni.
Én ilyen utakon megyek a Divivel.. néha odaverem az alját, de ennyi. Erre jó a GS, de ez nem terep. Ez még út.
Terepen ugyan azért rossz a GS-sel közlekedni mert nehéz mint a sár..
De sima lapos kövekkel teleszórt döngölt felülethez már volt szerencsém.
És látszik rajta hogy autókra találták ki.
Ergó az én terminológiám szerint ez földút.
Hogy promó anyagokban mit tesznek és mennyire látványos az megint más tészta.
Reklámokban a suv-ok is felmennek még az Everestre is de a szomorú tény hogy egy valóban terepes használattól simán 2 kilóméteren darabokrahullanának.
Gondolom ezen az oldalon is csak aszfalt és könnyű földutakat használnak.
http://www.bmwoffroadacademy.c...
A második vidi 95%-a szintén kemény földutas promo.........bármivel lehet teljesíteni egy kis homokszórással de az se túl nagy dolog.
A GSA-nak a súlya az ellensége.
Ha láttad mit műveltek a sznészék a Longway utifilmben a GS-el akkor láthatod az igazi bajt.
Laza talajon megy elveszti a lendületet gázt ad és hasig elássa magát,feldől,megállnak nagynehezen kiássák,elindul,elsüllyed,feldől,kiássák...............20 méterenként.
Az első 2-3 órában még vicces és szórakoztató a hét végefelé már kín lehet.
Ez sem egy hétköznapi paripa.
Tényleg tud valaki állítható kuplung kart a GS 500-ra? Rám beszélték a ZZR400-asét, de nem jó...
És van egy blokkom, amiben a kiegyenlítő tengely beteg, amúgy új gyűrűk, szelepek, hengerfej síkolva....ha valakit érdekel.
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/watch?
v...
Amíg készült nem motoroztam.. így az éves költségvetést nem terhelte meg annyira. 9 hónapig készült.
Nem azért vettem meg anno a GS-t mert olcsó volt, hanem mert 25 kW volt a forgalmiban, és szép volt a motor.
Azért egy ilyen csupasz motoron nem kellett volna idomot hegeszteni, az fix. Doboz meg fékkar ment volna a levesbe max