Az autóra és a motorra is vezetem a saját kis szervizkönyvemet...amiben az utolsó csavarig minden Km/időpont/költség szerepel..Ezt a magam megnyugtatására..és esetlegesen a forgalmazott hulladék minőségű de gyárinak kikiáltott alkatrészek garanciális ellenőrzésére.
A motornál pedig még a szakszerviz által számlásan igazolt tevékenységek is vezetve vannak...természetesen pecséttel,csatot számlával..
Engem felhívtak már az XJ kapcsán. Kifaggatott az érdeklődő hogy mi hogy van.. és külön megjegyezte hogy a kilométer valósnak tűnik. Egy rossz szava sem volt. Kíváncsi leszek lesz e belőle adás-vétel.. mert most kifejezetten sok kilencszázas Divit árulnak... és mindbe "kevesebb" a kilométer mint az enyémben.. Ja, és azok hibátlanok
Elég bosszantó ez az óratekergetés. Még akkor is, ha mindig megmondják, hogy nem kilométert veszünk, hanem állapotot. Ami így is van. De mégis... valahogy jobb lenne látni a valódi óraállást. Nekem egy véletlenül benne felejtett francia kereskedői papír miatt van tudomásom kb. 16 ezer "hiányzó" kilométerről a motoromban, ami így, hogy lassan átfordul az órája, elég nevetséges mennyiség. Azért persze fontos volt megtekerni, mert egy 4 éves motorban nem lehet huszonezernél több. Most 8 éves múlt, ugye most harmincvalahányezerre kéne tekernem, ha el akarnám adni?
Frászt. Mondjuk eszembe sincs ilyet tenni, de vicces lenne megnézni a reakciókat a valós kilométerre. Az F650.hu-n egy srác elég tökös volt, és simán föltette a gépét a hahura 90 ezer kilométerrel (végig korrektül karban volt tartva) - mondjuk azzal se tudom, mi lett végül.
56 ezer km az még semmi...Anno a komcsi rendszerben terjedt el..és ez tipikusan magyar szarság ,hogy a 100 e. km az sok...és húúúú..A sok barom eladás előtt tekergette az órát....a hülyék meg megették ,hogy a 10 éves autóban..mert hölgy a tulaj..vagy évekig garázsban állt...40-50 ezer km van (a motoroknál feltűnően 30 e. környékén tanyázik) Az audimat fél millával adtam el...makulátlan motorral...az octávban már 554 e. van..Jahh,hogy IGAZI gazdája vagyok és mindenből a legjobbat...és kicsit előrébb hozva az olajcseréket...stb. az már más kérdés..
Érdekes, mert alattam meg jól szuperált.
Bár az enyém J-s a tied meg G-s, de hogy ez mit jelent az nem tudom.
Egyébként ez egyáltalán nem annyira kocka még!
Meg hát csak egyszer kell rákölteni.. de akkor tisztességesen, és akkor relatív kevés/vagy sok pénzből lesz egy kvázi új motorunk.
Nekem drágább volt anno.. de utána meg se nyikkant, pedig sokat használtam...
Pont ilyen van a régin nekem is...és pont ilyen kocka Mondtam Krissalnak ,hogy ingyen elviheti....de bevallom én utáltam. Soha nem volt döntögetős gumi...mert még újonnan is bizonytalanság érzetem volt tőle. Mondjuk túrásoknak talán jó...mert nem kopik...de cserébe nem is tapad...
Nálunk is pont ugyanúgy kezdődött, olvastam a hozzászólását. Olajcsipegetés....aztán...nem írom le. Ha 100 lett volna csak...de ez 300 volt...
Szóval, vannak itt drága motorok.
Hát akkor az egyik szemem sír, a másik nevet... egyre több csereérett (vagy már kicserélt) alkatrészről derül ki, hogy gyári, szóval bár lehet, hogy sokáig nem gondozták ezt a motort, de még mindig megy, és az 56 ezer km is valószínűleg valós óraállás... ez is valami.
Honnan lehet tudni, hogy eredeti? Csak mert én nemrég cseréltem, de a benne lévő kosz és a futásmennyiség alapján lehet, hogy az még eredeti volt
Nincs rajta semmi felirat, csak két szám (13780-05A00, ez a fémbe nyomtatva, meg talán hogy 5X23, ez csak tintásan bélyegezve) az alján, meg egy nyíl a tetején.
Lehet erre a titulusra Krissal is benevezne.
Kicsivel lejjebb a 99463-es hozzászólásnál boncolgatja hogy ő hogy járt a motorjával, de neki is sikerült felújítania.
Pont ugyanilyen motor.
Hátul ezen csak az abroncs volt 150-es...ment is a kukába, ahogy elhoztuk a motorkát az előző gazdájától. És akkor még nem tudtuk, hogy a gumicserével micsoda kanossza indul... . De túl vagyunk rajta. Nagyon jól megy, és miután már minden új rajta/benne így remélem így is marad. Szerintem az ország legdrágább GS 500-asa.
Örülök, hogy érted a székely rovásírást.
Kevesen vagyunk még, de egyre többen. Igen, úgy hívják a gazdit, aki sok műszaki probléma, rengeteg kiadás után, de nagyon szereti ezt a motorkát.
Egy könnyebb motornál, mint pl. a GS 500, ez lehet, hogy nem probléma, de én ezt olvastam. A baráti társaságban lévő GS 500 Metzeler Lasertec-eken gurul, és a gumik parádésan telejesítettek az idei Dolomitok túrán, pedig volt nap, amikor csak hágóból 4-5 volt a penzum, nem ritkán 100 fölötti hajtűkanyar számmal.
A motornál pedig még a szakszerviz által számlásan igazolt tevékenységek is vezetve vannak...természetesen pecséttel,csatot számlával..
Frászt. Mondjuk eszembe sincs ilyet tenni, de vicces lenne megnézni a reakciókat a valós kilométerre. Az F650.hu-n egy srác elég tökös volt, és simán föltette a gépét a hahura 90 ezer kilométerrel (végig korrektül karban volt tartva) - mondjuk azzal se tudom, mi lett végül.
Bár az enyém J-s a tied meg G-s, de hogy ez mit jelent az nem tudom.
Egyébként ez egyáltalán nem annyira kocka még!
Meg hát csak egyszer kell rákölteni.. de akkor tisztességesen, és akkor relatív kevés/vagy sok pénzből lesz egy kvázi új motorunk.
Nekem drágább volt anno.. de utána meg se nyikkant, pedig sokat használtam...
Szóval, vannak itt drága motorok.
Nincs rajta semmi felirat, csak két szám (13780-05A00, ez a fémbe nyomtatva, meg talán hogy 5X23, ez csak tintásan bélyegezve) az alján, meg egy nyíl a tetején.
Két-három éve jött ki a 2-es széria ami szárazon nagyon jól tapadt de eszméletlenül kopott mármár sportgumisan így azt annyira túrások nem szeretik.
Kicsivel lejjebb a 99463-es hozzászólásnál boncolgatja hogy ő hogy járt a motorjával, de neki is sikerült felújítania.
Pont ugyanilyen motor.
Kéne nekem egy használt eredeti levegőszűrű ha van valakinek légyszi jelezzen.
Kevesen vagyunk még, de egyre többen. Igen, úgy hívják a gazdit, aki sok műszaki probléma, rengeteg kiadás után, de nagyon szereti ezt a motorkát.
Az én GS-em rendhagyó, mert hátul 150-es felni van, előre meg 120-as gumikat pakolok.