Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pont csak a felesleges dolgokat.
jó lehet brékelni a hengerfejen
Hát nem az igazi... Legalábbis nem olyan mint amilyennek a marketingesek leírták
miért a bmw 1200 gs-el mi a baj? nem jó terepre?
Akkor olyan mint az XJ csak lespóroltak róla egy hengert meg a kardánt
Az kilencszazas 86lo es 80 Nm.ket tarcsas inkabb aszfaltos.
bezzeg a tigris
Az xj-t se bántam meg. De szerencsére nem fenyeget a veszély.. mert nincs eladó 750r
Zselelabu gyenge nehez es ven.megbanod.
Bakker! Király!
inkább így, bár én 21-es első kerékkel kérném
A kis DL ára is eléggé "beesett"... bár sok az idom...
http://www.screenok.com/wallpa..." target="_blank">és még motort is lehet belőle építeni :)
Ez egy állat...de a dominator gazdaságosabb,egyszerűbb és állítólag mindent kibír..
ha mentél 80-al a gánti bányában, akkor lehet
XLV-ből csak a kardános 30 éves 750-es jöhetne, de abból talán 2 van az országban.

A minél kevesebb idom a cél.

Szerinted az XJ-vel nem félelmetes terepezni?
Nem féltem CBR1100XX-el nagy tempónál(250+), de a DR650-el terepen igen Kemény bringa, persze idomítható.
XLV?
ja, és telefonban már ajánlottak dominator cserét. Úgyhogy most várok arra hogy küldjenek képet meg infót a motorról.. még az is lehet hogy rámondom az áment
DR650SE DRZ400S LC4 leginkább amin gondolkozom.. bár mindnek vannak erős hátulütői..
De ártól és állapottól függ.. 20-25 éves motor is jöhet, de azt nyilván nem számítom be fél millióért, így XL600 XTZ660 stb is játszhat.
Persze én csak valami kisebben gondolkodtam, amivel itt a környéken nyugodt szívvel rá tudnék kanyarodni a csalogató erdei utakra...
Ha meglesz az enduro, majd meglesném.
Engem is vonz a dolog, csak attól tartok hogy túl magas, alig ér le a lábam, és az nem túl szerencsés. Márpedig terepen gyakran előfordul hogy le kell tenni a lábat.
háj,

milyen típúsok jöhetnek szóba?
Szívesen megtartanám.. de vonzanak a földutak. Két motort meg nem fogok tartani, mert valamiből túrázni is kell...Annak semmi értelme nem lenne, hogy áll egy aszfaltos meg egy tereptúra motor a garázsban, és nem tudok elmenni velük messzire..

Most 1hengeres 40-60 ló közötti könnyű enduró a cél. Meg most könnyebb is lenne a csere, mert télen jobban kihasználható egy enduró, mint egy utcai motor. Mert az szinte fix hogy 140-160-nal nem fogok közlekedni 3 fokban.

Ha megy akkor lesz egy enduróm.. ha nem, akkor meg csak akkor megyek le az aszfaltról, ha valaki még asszisztál ehhez. Nem játék ekkora motorral megsüllyedni, eldőlni..

Eddig olyan 9 ezret mentem az XJ-vel.. a kezdeti nehézségek ellenére egész megkedveltem.