Úgy van benne 2650km, hogy már hazahoztam Debrecenből és ma is mentem vele egy 40-est, miután lecseréltem benne az olajat meg beállítottam a hátsó féket.
Őszinte legyek?
Határozottan nem.
GS-en tanultam ne feledd.............KB hány kiló lehet?
Végig 170 kilós gépekkel mentem.
Egy dolgot vettem észre.
GS és SV közt nem olyan nagy a szakadék..............sv gyakorlatilag a blokkot kivéve (bár karaktere hasonló) egyenes ági továbbgondolása javítva.
Látszik hogy nagyon sok mérnöki tapasztalatot átmentettek a GS-ből.
SV és Triple közti váltás már lényegesebb de nem kifejezetten motorerő miatt és ez inkább az SV és Triple karaktere közti elég nagy különbség miatt nem tűnik félelmetesnek.
Bármilyen fura a váz és a futómű amiben nagy a különbség.
Mivel egy kifejezetten ütős sportgépből jön a váz és a telók lényege sokkal merevebb,jobban tartja az ívet,toleránsabb a balfaszkodással szemben,Gyakorlatilag még az állíthatatlan verzió is jobb (papíron ugyanaz) mint az SV.
No ez az én tapasztalatom.
Bár ez nem perdöntő mert a szemem miatt meg a viszonylag kis tapasztalat miatt mindíg bámulattal nézem a nálam pengébbeket.
Azért ne felejtsük el (illetve ezt szerintem te nem tapasztaltad), hogy a nagyobb gépek megvezetik magukat, valahogy stabilabbak, nehezebben kanyarodnak, könnyebben haladnak...ezt nem tudom máshogy írni.
Kisebb vasakkal, valahogy jobban figyel az ember, mert instabilabbak és nem korrigálják a hibáidat. Azonos sebességnél egy 500-650 stabilabb, lustábbá teszi a motorost, talán csak a tömeg miatt.
Minél nagyobb annál megnyugtatóbb, persze csak ha már nem félsz... a kicsi olyan parás dög, nekem kellett, hogy most még éljek, mondjuk ez remélem állandó állapot :)
KB 3 viszonylag kis esésem volt.Ebből 2 egyértelműen totál vezetői hiba volt.Egy meg KB 2/3-1/3-ados.
Az elsőnél nem figyeltem a padkára és bamm.
Másodiknál klasszikus arra nézek arra is megyek és ki a murvára na bamm.
Harmadik nem vettem észre a középső murvát tévesen elhagytam a tiszta nyomot és bamm.
Ezeket KB 125-250-essel is simán elbaszom így irreleváns a teljesítményt hibáztatni mert mind KB 50-70-es sebességgel töröltem fel a csiganyálat.
De mindből tanultam.
Viszont fogok még elkövetni hibát.Valószínűlet szinte mind vezetői lesz.De igyekszem elkerülni.
Ahhoz képest hogy 36e nél járok nem sok az anyagi része.
Blama az igen mert ovodás hibák de a gépen nem történt nagy gond csak a plezúr ment le.
És se csonttörés se darálthús nem volt.
Nem jött mentő és nem kellett konfettiként szétszállt motort gyűjteni kisbuszba.
Mindegyik után befejeztem az utat saját lábon.
Most mond, hogy nem lennél sokkal jobb, ha végigjárod a ranglétrát!
Persze, most már késő lenne, de lehet megúsztál volna pár kalandot?
Vagy annak nem volt köze a 650-hez?
Én tuti, már a kisfelest is eldobtam volna 5-6-szor, ha nem MZ-zek és barátai...
Azért jó, hogy vannak ilyenek legalább olcsón meg lehet venni őket.
A főnökömnek is van egy 2004-es Kawasaki ZXR-je kemény 1600km van benne.egyszerűen nincs ideje használni de minden évben elviszi szervizbe hátha tud menni egy kicsit
Már előjegyeztem rá magam ha rászánná magát az eladásra.
Nem, nem vadi új, van benne kemény 2600km úgy, hogy hazahoztam Debrecenből.
A srác, akié volt, megvette első motornak, eldőlt vele párszor meg meg is ijedt tőle és hagyta is a motorozást a francba. (Ezért mondom, hogy első motornak nem veszünk 650-est, hiába ugat a sok nagyokos...) Ez nekem mondjuk csak jó volt, de azért mégis...
Kérdés hogy inkább utcai túra vagy endúró túra hangsúllyal de mindenképp könyebb.
(Az első teleszkóp szerintem nagyon kéri a fekete színt.. )
Maradtál a bevált formánál.
Határozottan nem.
GS-en tanultam ne feledd.............KB hány kiló lehet?
Végig 170 kilós gépekkel mentem.
Egy dolgot vettem észre.
GS és SV közt nem olyan nagy a szakadék..............sv gyakorlatilag a blokkot kivéve (bár karaktere hasonló) egyenes ági továbbgondolása javítva.
Látszik hogy nagyon sok mérnöki tapasztalatot átmentettek a GS-ből.
SV és Triple közti váltás már lényegesebb de nem kifejezetten motorerő miatt és ez inkább az SV és Triple karaktere közti elég nagy különbség miatt nem tűnik félelmetesnek.
Bármilyen fura a váz és a futómű amiben nagy a különbség.
Mivel egy kifejezetten ütős sportgépből jön a váz és a telók lényege sokkal merevebb,jobban tartja az ívet,toleránsabb a balfaszkodással szemben,Gyakorlatilag még az állíthatatlan verzió is jobb (papíron ugyanaz) mint az SV.
No ez az én tapasztalatom.
Bár ez nem perdöntő mert a szemem miatt meg a viszonylag kis tapasztalat miatt mindíg bámulattal nézem a nálam pengébbeket.
Sosem leszek olyan könnyed mint ők.
Kisebb vasakkal, valahogy jobban figyel az ember, mert instabilabbak és nem korrigálják a hibáidat. Azonos sebességnél egy 500-650 stabilabb, lustábbá teszi a motorost, talán csak a tömeg miatt.
Minél nagyobb annál megnyugtatóbb, persze csak ha már nem félsz... a kicsi olyan parás dög, nekem kellett, hogy most még éljek, mondjuk ez remélem állandó állapot :)
Az elsőnél nem figyeltem a padkára és bamm.
Másodiknál klasszikus arra nézek arra is megyek és ki a murvára na bamm.
Harmadik nem vettem észre a középső murvát tévesen elhagytam a tiszta nyomot és bamm.
Ezeket KB 125-250-essel is simán elbaszom így irreleváns a teljesítményt hibáztatni mert mind KB 50-70-es sebességgel töröltem fel a csiganyálat.
De mindből tanultam.
Viszont fogok még elkövetni hibát.Valószínűlet szinte mind vezetői lesz.De igyekszem elkerülni.
Ahhoz képest hogy 36e nél járok nem sok az anyagi része.
Blama az igen mert ovodás hibák de a gépen nem történt nagy gond csak a plezúr ment le.
És se csonttörés se darálthús nem volt.
Nem jött mentő és nem kellett konfettiként szétszállt motort gyűjteni kisbuszba.
Mindegyik után befejeztem az utat saját lábon.
Nem tudom hogy ez erény e vagy hiba.
Most mond, hogy nem lennél sokkal jobb, ha végigjárod a ranglétrát!
Persze, most már késő lenne, de lehet megúsztál volna pár kalandot?
Vagy annak nem volt köze a 650-hez?
Én tuti, már a kisfelest is eldobtam volna 5-6-szor, ha nem MZ-zek és barátai...
A főnökömnek is van egy 2004-es Kawasaki ZXR-je kemény 1600km van benne.egyszerűen nincs ideje használni de minden évben elviszi szervizbe hátha tud menni egy kicsit
Már előjegyeztem rá magam ha rászánná magát az eladásra.
Nagyon jó leírás, Grat.
Csodálatos helyeken jártatok. :-)
Na jó, ennyit a viccből.
A srác, akié volt, megvette első motornak, eldőlt vele párszor meg meg is ijedt tőle és hagyta is a motorozást a francba. (Ezért mondom, hogy első motornak nem veszünk 650-est, hiába ugat a sok nagyokos...) Ez nekem mondjuk csak jó volt, de azért mégis...