Vadi új? Szerintem sokkal jobban kihasználható magyar viszonylatban, mint az új nagy Bandit, amit amúgy is sok kritika ér. Nekem se jött be, farönkszerű élmény alulkormányzottsággal megáldva.Majd, ha lehet, tegyél fel képeket! Gratulálok!
Ezt én se tudom lehet,hogy így vettem nem vagyok biztos benne de ilyen az biztos én nem csináltam vele semmit az 100% de ez van tehát kéne egy másik tengely az tény és való.Na tehát ha valaki tudna egy hátsó kerék tengelyt azt meg köszönném.
Én vasárnap nagy valószínűséggel erre megyek: endurance
Aki jön jön, aki nem nem.
Ez benzinkúttól-benzinkútig van megjelölve. Nekem valószínűleg kijön egy tankból.
Ha valaki szeretne jönni, kalkulálja bele az oda és hazautat is. Így már nem kicsi a táv, ezért lendületes lesz a haladás, nem sok pihenővel.
Én is találkoztam ilyennel szombaton Csolnok és Dorog közti kanyargóson. Szembe meg valami helyi hős húzta neki 1000-es Ninjánal. Még jelezni sem volt időm neki hogy lassítson.
Ezen az útvonalon (Soroksári Auchan tól a Nagykőrösi úton Gyál felé Imre városközpontig) jöttem, és kb. 100-150 méterenként a jobb nyomsáv vagy néhol kicsivel beljebb esetenként változó 3-7 m hosszú gázolajcsík, ami van hogy eléri a kb. 70cm szélességet. Ezt tuti valami busz csorgatta ki, néhol tócsában állt. elég sok kifolyt. A szaga is érezhető menet közben.
Az első 2napot Petya írta, akivel túrázni indultunk, a többit Én, mert elváltak útjaink!
Bajor túra.
Először is néhány megállapítás. A túra nevében benne volt hogy Bajor túra. Mint az köztudott Bajorországban elég kevés pálmafa van, tengerpartja sincs, és a hőmérséglet sem mediterrán. Van viszont sok tölgyfa, magas hegyek eső és hideg. Nálam senki jobban nem gyűlöli a hideget. Én megértem azt, ha valaki nem akarja a szabadságát a hideg esőben eltölteni. Tehát ha legközelebb valaki Bajor túrát szervez a feleségeket akik nem bírják a megpróbáltatásokat tessék otthon hagyni. Tényleg semmi gond nem lett volna belőle, ha miután megnéztük a időjárás előrejelzést ami 1 hétre esőt és hideget jelzett Beírtátok volna, hogy sajnos nem jöttök mert szar az idő. (mert tényleg az volt). Igy nektek sem megy el 2 nap ázva fázva a drága szabadságból.
Utálom a telezöldet! Németország tele van vele úgy hogy aki oda megy rettentően figyeljen nehogy beleszaladjon a zöld a lámpa tehát nyugodtan kanyarodhatok balra hibába mert nagy bumm lesz a vége.
Mondja már meg nekem valaki mit jelent a következő tábla? Sárga kerek tábla, fekete keretben, középen kettéosztva, mind két oldalán 1-1 szám és nyilak. Nekem sajnos foggalmam sincs mit jelent. Sejtésem az van (lehet, hogy katonai jelző) de ez nem biztos.
Többen kérdeztétek hogy mennyibe kerül a túra. Most pontos adatot kaptok. 8 éjszaki kempinges sátras szállás 12,12,10 (Salzburg) 12,12,13 (Füssen) 8,8 (Rothenburg) euró. Tehát szállásra 85 erurót költöttünk. Nekem elment 171 liter benzinem ami durván 80.000 ft aszállás 25500 ft tehát 100.000 Környékén megvolt az 9napos végigmotorozott nyaralás.
Júl 14 Szombat. reggel korán indultam hogy Kareszékkal Polgáron ¼ 6 kor találkozzunk Orosjaki később indult utánunk. 8kor ott voltunk a Sashegyi pihenőbe. Erik, Kucsi, Janó már ott voltak, Tibkin és Orosjaki pár perc késéssel értek oda. Eseménytelen pályázás Ausztriáig. Később az a vád ért, hogy nem szeretem használni az indexet és állítólag van olyan tábla ami a maximális sebességet határozza meg és azt be kell tartani. Mindig tanul az ember valami újat! Mondtam már a 8 órás találkozón hogy ázni fogunk. Na ez bejött. Linz előtt leszakadt az ég. Szépen be volt simulva mindenütt és esett az eső. Gumiruha fel és mentünk tovább a levegő ie hült tehát áztunk fáztunk. Az 1ki tankolásnál rossz kűtszámot mondtam be és mindjárt ki is fizettem 50 liter benzint. Szerencsére azonnal észrevettem és megkerestem az a nőt aki helyett fizettem. Nyelvi problémáink nem voltak mert hál istennek magyar volt így oda adta nekem kpben a pénzt. Salzburg előtt mondtam a többieknek, hogy elég az esőből ennyi keressünk szállást Salzburgban. Abba kempingbe mentünk amiben Tompival a Norman túrán is megszálltunk. Azóta remekül felújították igazán elit lett. Volt szoba is de olyan drágán, hogy senki nem válalkozott a beköltözésre így sátrat vertünk. Ekkor már nem esett. Janóval elmentünk bevásárolni. A kölün ki tud több olyan sört meginni ami itthon nem kapható versenyben ekkor kezdtem elhűzni 2-0-0 ra. A 2 anyámasszony katonája Erik és Karesz már ekkor tetemes hátrányba került.
Júl 15 Vasárnap. Salzburgi városnézés. Hol kisütött a nap hol esett az eső ez váltakozott egész nap. Orosjaki eltüntette a motorkulcsát ő egész délelőtt azt kereste míg mi várost néztünk. Délután visszamentünk a kempingbe ahol sültcsülök, sör kombinációval folytattuk. Kucsi a TDM en kisebb beállítást csinált amit fényképpel dokumentáltam. Az utókor számára roppant fontos dokumentum lesz mert ez bizonyítja azt hogy a TDM hez ha 15 évenként is he hozzá lehet nyúlni.
Az első 2 nap, fennt Petya hozzászólásánál!
Hétfő:
Miután elállt az eső és összepakoltunk, elindultunk a tenger felé. Útközben többször esett, így az esőruhákat csak a Villacher Alpenstrasse tetején vettük le! Csodálatos napsütés volt itt, a képek is tükrözik. Innen már kifejezetten melegben mentünk Szlovénia felé, ahol a határalagút teljes 8 km-én nem működött az elszívóberendezés,és a sebességkorlát 60 volt. Kisebb szénmonoxid mérgezéssel értünk a túloldalra, ahonnan már igazi kánikulában motoroztunk tovább. Gyönyörű kanyargós út vezetett le a tengerpartig ,Fiumeig ahol Kucsi barátjának jóvoltából befogadtak minket egy éjszakára, így nem kellett sátrat verni!
Este elmentünk az 50 méterre levő pizzázóba és teletömtük a bendőnket kajával meg sörrel!
Kedd:
Reggel elbúcsúztunk és megköszöntük szállásadónknak az ingyen szállást, majd a kanyargós tengerparti úton lemotoroztunk Sibinjig. Miután a lányok ellenőrizték a vizesblokk tisztaságát és az ár is megfelelt így sátrat vertünk. Én átláttam a dolgot és jó helyre tettem a sátrat. sátorverés után elmentünk Novi Vinodolskiba bevásárolni meg korzózni. Miután visszaértünk, Kucsiék és Kareszék is rájöttek, hogy nem túl jó helyen van a sátruk így Mindenkit átköltöztettünk oda mellénk, az egész napos árnyékba!
Késő délután pedig strandoltunk!
Szerda:
Elindultunk a Rab szigetre a gyönyörű kanyargós tengerparti úton, majd komppal átkeltünk a szigetre.
Itt megnéztük Rab óvárosát, és megmásztuk a legmagasabb harangtornyot. Miután úgy éreztük, hogy elég a forró romokból , felpattantunk a motorra és lemotoroztunk a sziget csücskére Loparba a homokos lagúnába. Itt strandoltunk, s aztán irány vissza a túlsó csücsök a komphoz. Átérés után Teca látott egy kis utat a hegyre felfelé, ki is próbáltuk! Szuper kis út volt keskeny és kanyargós! Lábunk alatt volt a tenger a szigetekkel, mint egy térkép. Fel is értünk 1340 m magasra, ahol ittunk egy kávét, jófajta törököst. A visszaereszkedés és a hazaút is csodálatos volt, fél 8-ra értünk vissza, de azért még fürödtünk egyet!
Csütörtök
Karesz és Judit Plitvicére mentek egész napos programra.
Én és Kucsi kinéztünk egy kört halványvékony utakon nemzeti parkokon keresztül, 1700 méteres csúcsok között.
Minden kerek is volt, gyönyörű helyeken jártunk! El se tudtuk képzelni, hogy ezeknek a kopár hegyeknek micsoda növényzete, árnyéka van a túloldalon! Kicsi keskeny aszfaltos utakon jártunk, néhol várni kellett míg a munkagépek eltolják a fatörzseket az utunkból,de eddíg minden a terv szerint haladt. Kis tanakodás után bevállaltunk egy 6 és fél kilóméteres murvás útszakaszt, amiből végül 11 lett és inkább kőzúzalékos, de azért odaértünk az előző napi 1340-en lévő menedékházhoz, az ellenkező irányból. A török kávét most sem hagytuk ki, és megint leereszkedtünk a kanyargós szerpentinen a szállás felé. A hazaúton a csajok szerint Ferivel elgurult a gyógyszerünk, szerintünk meg Qrva jót motoroztunk!
Este volt időnk megint strandolni.
Sötétedés előtt Anival úgy döntöttünk bemegyünk Senjbe korzózni egy kicsit. Itt aztán kiderült,hogy éppen Szambafesztivál van a főtéren és éppen akkor kezdődik a műsor a nagyszimpadon. Gondoltuk megnézzük már mi ez, de aztán nem bírtunk eljönni, csak helyben mozgattuk a lábunkat a ritmusra.
Fél12-re értünk vissza a campingbe ahol éppen Kucsiékat és Kareszékat dobták ki a már fél órája bezárt vendéglátó ipari egységből. Nekem viszont nem volt söröm és ennek hangot is adtam. A kempingben lévő többi Magyar ezt meghallva azonnal a segítségemre sietett és Karesz is elővarázsolt egy üveg Slivovicát . 1-ig dorbézoltunk és utána becsuklottunk a sátrunkba.
Péntek:
Ma először,lekéstem a napfelkeltét az előző nap hosszúra nyúlása okán.
Miután Mindenki felébredt, elmentünk KRK.re. Az óvárosi séta,fagyizás után pedig elmotoroztunk a Baskára a sziget legfelkapottabb strandjára. El is temettek a többiek!
Hazafelé megint megálltunk Novo Vinodolskiba hűtött söröket, meg egyebeket vásárolni. Karesz a camping bejáratánál átesett a tűzkeresztségen és álló helyben vízszintesbe tette a gépét. Szerencsére csak egy körömnyi horpadás a kipuffon és Judit könyökén egy kis horzsolás jelezte csak az egészet.
Az este megint kedélyes beszélgetéssel telt,tanítottuk Kareszt fejben motorozni.
Szombat:
Kicsit felhős az ég, úgyhogy irány dél.
Kinéztünk egy tavat egy völgyben és becéloztuk. Nagyon jókat szerpentineztünk út közben, és Karesz is megfogadta a tanácsokat! Néha már úgy éreztem, hogy minnyá letúrja Kucsit az útról. Persze ebben az is közrejátszott hogy Judit ma nem ült mögötte, hanem a campingbe maradt pihenni. Rossz döntésnek bizonyult mert egész nap szar idő volt, esett is egy kicsit!
Délután 4 körül értünk vissza, és azt terveztük visszamegyünk este a Szamba fesztiválra, mert ma lett volna a zárónapi finálé. Ebből nem lett semmi, mert kitört a vihar és bemenekültünk a kocsmába sörözni. Később eltűntek a szigetek, a hegyek, dörgött villámlott vízszintesen esett az eső az orkán erejű szélben. Ami nem volt lekötve azt elvitte a szél. Csak néztük a tengeren az átgördülő gumicsónakokat és matracokat.
Így telt az egész éjszaka, bár eső már akkor nem esett.
Biztosak voltunk benne, hogy Petya küldte utánunk a vihart, csak azt nem tudtuk melyik, az Esély vagy a Szent.
Vasárnap:
Viharos szélre ébredtünk, bár nem sokat aludtunk. Elég érdekes volt összecsomagolni és sátrat bontani. Elindulás után mikor átkeltünk a hegyeken, a felpakolt mocikkal néha csak 50-el lehetett menni. Miután átkeltünk megálltunk esőruhát húzni, mert koromfekete volt az ég. Jól tettük.
Itt Kucsiék elmentek még 70 km-t mellékúton, Mi pedig felhajtottunk az autópályára.
Útközben néha csepergett, de sok helyen mentünk az eső utáni vizes aszfalton. Kareszéktól a magyar határon búcsúztunk el. Én innen a sima 7-esen jöttem haza a Balatont és a Velencei tavat bámészkodva.5-re így is hazaértünk.
Költségek: első 2 éjszaka kettőnknek 2 X 7200 14.400,-
3.éjszaka ------
4-8 éjszaka 5 X 5160 25.800,-
Üzemanyag a 2552 km-re 50.000,-
Autópálya,komp,híd,belépők 15.000,-
105.200,-Ft
-------------------------
A helyi hős megcsúszott?
endurance
Aki jön jön, aki nem nem.
Ez benzinkúttól-benzinkútig van megjelölve. Nekem valószínűleg kijön egy tankból.
Ha valaki szeretne jönni, kalkulálja bele az oda és hazautat is. Így már nem kicsi a táv, ezért lendületes lesz a haladás, nem sok pihenővel.
Ezen az útvonalon (Soroksári Auchan tól a Nagykőrösi úton Gyál felé Imre városközpontig) jöttem, és kb. 100-150 méterenként a jobb nyomsáv vagy néhol kicsivel beljebb esetenként változó 3-7 m hosszú gázolajcsík, ami van hogy eléri a kb. 70cm szélességet. Ezt tuti valami busz csorgatta ki, néhol tócsában állt. elég sok kifolyt. A szaga is érezhető menet közben.
Na ugye?!
Bajor túra.
Először is néhány megállapítás. A túra nevében benne volt hogy Bajor túra. Mint az köztudott Bajorországban elég kevés pálmafa van, tengerpartja sincs, és a hőmérséglet sem mediterrán. Van viszont sok tölgyfa, magas hegyek eső és hideg. Nálam senki jobban nem gyűlöli a hideget. Én megértem azt, ha valaki nem akarja a szabadságát a hideg esőben eltölteni. Tehát ha legközelebb valaki Bajor túrát szervez a feleségeket akik nem bírják a megpróbáltatásokat tessék otthon hagyni. Tényleg semmi gond nem lett volna belőle, ha miután megnéztük a időjárás előrejelzést ami 1 hétre esőt és hideget jelzett Beírtátok volna, hogy sajnos nem jöttök mert szar az idő. (mert tényleg az volt). Igy nektek sem megy el 2 nap ázva fázva a drága szabadságból.
Utálom a telezöldet! Németország tele van vele úgy hogy aki oda megy rettentően figyeljen nehogy beleszaladjon a zöld a lámpa tehát nyugodtan kanyarodhatok balra hibába mert nagy bumm lesz a vége.
Mondja már meg nekem valaki mit jelent a következő tábla? Sárga kerek tábla, fekete keretben, középen kettéosztva, mind két oldalán 1-1 szám és nyilak. Nekem sajnos foggalmam sincs mit jelent. Sejtésem az van (lehet, hogy katonai jelző) de ez nem biztos.
Többen kérdeztétek hogy mennyibe kerül a túra. Most pontos adatot kaptok. 8 éjszaki kempinges sátras szállás 12,12,10 (Salzburg) 12,12,13 (Füssen) 8,8 (Rothenburg) euró. Tehát szállásra 85 erurót költöttünk. Nekem elment 171 liter benzinem ami durván 80.000 ft aszállás 25500 ft tehát 100.000 Környékén megvolt az 9napos végigmotorozott nyaralás.
Júl 14 Szombat. reggel korán indultam hogy Kareszékkal Polgáron ¼ 6 kor találkozzunk Orosjaki később indult utánunk. 8kor ott voltunk a Sashegyi pihenőbe. Erik, Kucsi, Janó már ott voltak, Tibkin és Orosjaki pár perc késéssel értek oda. Eseménytelen pályázás Ausztriáig. Később az a vád ért, hogy nem szeretem használni az indexet és állítólag van olyan tábla ami a maximális sebességet határozza meg és azt be kell tartani. Mindig tanul az ember valami újat! Mondtam már a 8 órás találkozón hogy ázni fogunk. Na ez bejött. Linz előtt leszakadt az ég. Szépen be volt simulva mindenütt és esett az eső. Gumiruha fel és mentünk tovább a levegő ie hült tehát áztunk fáztunk. Az 1ki tankolásnál rossz kűtszámot mondtam be és mindjárt ki is fizettem 50 liter benzint. Szerencsére azonnal észrevettem és megkerestem az a nőt aki helyett fizettem. Nyelvi problémáink nem voltak mert hál istennek magyar volt így oda adta nekem kpben a pénzt. Salzburg előtt mondtam a többieknek, hogy elég az esőből ennyi keressünk szállást Salzburgban. Abba kempingbe mentünk amiben Tompival a Norman túrán is megszálltunk. Azóta remekül felújították igazán elit lett. Volt szoba is de olyan drágán, hogy senki nem válalkozott a beköltözésre így sátrat vertünk. Ekkor már nem esett. Janóval elmentünk bevásárolni. A kölün ki tud több olyan sört meginni ami itthon nem kapható versenyben ekkor kezdtem elhűzni 2-0-0 ra. A 2 anyámasszony katonája Erik és Karesz már ekkor tetemes hátrányba került.
Júl 15 Vasárnap. Salzburgi városnézés. Hol kisütött a nap hol esett az eső ez váltakozott egész nap. Orosjaki eltüntette a motorkulcsát ő egész délelőtt azt kereste míg mi várost néztünk. Délután visszamentünk a kempingbe ahol sültcsülök, sör kombinációval folytattuk. Kucsi a TDM en kisebb beállítást csinált amit fényképpel dokumentáltam. Az utókor számára roppant fontos dokumentum lesz mert ez bizonyítja azt hogy a TDM hez ha 15 évenként is he hozzá lehet nyúlni.
Az első 2 nap, fennt Petya hozzászólásánál!
Hétfő:
Miután elállt az eső és összepakoltunk, elindultunk a tenger felé. Útközben többször esett, így az esőruhákat csak a Villacher Alpenstrasse tetején vettük le! Csodálatos napsütés volt itt, a képek is tükrözik. Innen már kifejezetten melegben mentünk Szlovénia felé, ahol a határalagút teljes 8 km-én nem működött az elszívóberendezés,és a sebességkorlát 60 volt. Kisebb szénmonoxid mérgezéssel értünk a túloldalra, ahonnan már igazi kánikulában motoroztunk tovább. Gyönyörű kanyargós út vezetett le a tengerpartig ,Fiumeig ahol Kucsi barátjának jóvoltából befogadtak minket egy éjszakára, így nem kellett sátrat verni!
Este elmentünk az 50 méterre levő pizzázóba és teletömtük a bendőnket kajával meg sörrel!
Kedd:
Reggel elbúcsúztunk és megköszöntük szállásadónknak az ingyen szállást, majd a kanyargós tengerparti úton lemotoroztunk Sibinjig. Miután a lányok ellenőrizték a vizesblokk tisztaságát és az ár is megfelelt így sátrat vertünk. Én átláttam a dolgot és jó helyre tettem a sátrat. sátorverés után elmentünk Novi Vinodolskiba bevásárolni meg korzózni. Miután visszaértünk, Kucsiék és Kareszék is rájöttek, hogy nem túl jó helyen van a sátruk így Mindenkit átköltöztettünk oda mellénk, az egész napos árnyékba!
Késő délután pedig strandoltunk!
Szerda:
Elindultunk a Rab szigetre a gyönyörű kanyargós tengerparti úton, majd komppal átkeltünk a szigetre.
Itt megnéztük Rab óvárosát, és megmásztuk a legmagasabb harangtornyot. Miután úgy éreztük, hogy elég a forró romokból , felpattantunk a motorra és lemotoroztunk a sziget csücskére Loparba a homokos lagúnába. Itt strandoltunk, s aztán irány vissza a túlsó csücsök a komphoz. Átérés után Teca látott egy kis utat a hegyre felfelé, ki is próbáltuk! Szuper kis út volt keskeny és kanyargós! Lábunk alatt volt a tenger a szigetekkel, mint egy térkép. Fel is értünk 1340 m magasra, ahol ittunk egy kávét, jófajta törököst. A visszaereszkedés és a hazaút is csodálatos volt, fél 8-ra értünk vissza, de azért még fürödtünk egyet!
Csütörtök
Karesz és Judit Plitvicére mentek egész napos programra.
Én és Kucsi kinéztünk egy kört halványvékony utakon nemzeti parkokon keresztül, 1700 méteres csúcsok között.
Minden kerek is volt, gyönyörű helyeken jártunk! El se tudtuk képzelni, hogy ezeknek a kopár hegyeknek micsoda növényzete, árnyéka van a túloldalon! Kicsi keskeny aszfaltos utakon jártunk, néhol várni kellett míg a munkagépek eltolják a fatörzseket az utunkból,de eddíg minden a terv szerint haladt. Kis tanakodás után bevállaltunk egy 6 és fél kilóméteres murvás útszakaszt, amiből végül 11 lett és inkább kőzúzalékos, de azért odaértünk az előző napi 1340-en lévő menedékházhoz, az ellenkező irányból. A török kávét most sem hagytuk ki, és megint leereszkedtünk a kanyargós szerpentinen a szállás felé. A hazaúton a csajok szerint Ferivel elgurult a gyógyszerünk, szerintünk meg Qrva jót motoroztunk!
Este volt időnk megint strandolni.
Sötétedés előtt Anival úgy döntöttünk bemegyünk Senjbe korzózni egy kicsit. Itt aztán kiderült,hogy éppen Szambafesztivál van a főtéren és éppen akkor kezdődik a műsor a nagyszimpadon. Gondoltuk megnézzük már mi ez, de aztán nem bírtunk eljönni, csak helyben mozgattuk a lábunkat a ritmusra.
Fél12-re értünk vissza a campingbe ahol éppen Kucsiékat és Kareszékat dobták ki a már fél órája bezárt vendéglátó ipari egységből. Nekem viszont nem volt söröm és ennek hangot is adtam. A kempingben lévő többi Magyar ezt meghallva azonnal a segítségemre sietett és Karesz is elővarázsolt egy üveg Slivovicát . 1-ig dorbézoltunk és utána becsuklottunk a sátrunkba.
Péntek:
Ma először,lekéstem a napfelkeltét az előző nap hosszúra nyúlása okán.
Miután Mindenki felébredt, elmentünk KRK.re. Az óvárosi séta,fagyizás után pedig elmotoroztunk a Baskára a sziget legfelkapottabb strandjára. El is temettek a többiek!
Hazafelé megint megálltunk Novo Vinodolskiba hűtött söröket, meg egyebeket vásárolni. Karesz a camping bejáratánál átesett a tűzkeresztségen és álló helyben vízszintesbe tette a gépét. Szerencsére csak egy körömnyi horpadás a kipuffon és Judit könyökén egy kis horzsolás jelezte csak az egészet.
Az este megint kedélyes beszélgetéssel telt,tanítottuk Kareszt fejben motorozni.
Szombat:
Kicsit felhős az ég, úgyhogy irány dél.
Kinéztünk egy tavat egy völgyben és becéloztuk. Nagyon jókat szerpentineztünk út közben, és Karesz is megfogadta a tanácsokat! Néha már úgy éreztem, hogy minnyá letúrja Kucsit az útról. Persze ebben az is közrejátszott hogy Judit ma nem ült mögötte, hanem a campingbe maradt pihenni. Rossz döntésnek bizonyult mert egész nap szar idő volt, esett is egy kicsit!
Délután 4 körül értünk vissza, és azt terveztük visszamegyünk este a Szamba fesztiválra, mert ma lett volna a zárónapi finálé. Ebből nem lett semmi, mert kitört a vihar és bemenekültünk a kocsmába sörözni. Később eltűntek a szigetek, a hegyek, dörgött villámlott vízszintesen esett az eső az orkán erejű szélben. Ami nem volt lekötve azt elvitte a szél. Csak néztük a tengeren az átgördülő gumicsónakokat és matracokat.
Így telt az egész éjszaka, bár eső már akkor nem esett.
Biztosak voltunk benne, hogy Petya küldte utánunk a vihart, csak azt nem tudtuk melyik, az Esély vagy a Szent.
Vasárnap:
Viharos szélre ébredtünk, bár nem sokat aludtunk. Elég érdekes volt összecsomagolni és sátrat bontani. Elindulás után mikor átkeltünk a hegyeken, a felpakolt mocikkal néha csak 50-el lehetett menni. Miután átkeltünk megálltunk esőruhát húzni, mert koromfekete volt az ég. Jól tettük.
Itt Kucsiék elmentek még 70 km-t mellékúton, Mi pedig felhajtottunk az autópályára.
Útközben néha csepergett, de sok helyen mentünk az eső utáni vizes aszfalton. Kareszéktól a magyar határon búcsúztunk el. Én innen a sima 7-esen jöttem haza a Balatont és a Velencei tavat bámészkodva.5-re így is hazaértünk.
Költségek: első 2 éjszaka kettőnknek 2 X 7200 14.400,-
3.éjszaka ------
4-8 éjszaka 5 X 5160 25.800,-
Üzemanyag a 2552 km-re 50.000,-
Autópálya,komp,híd,belépők 15.000,-
105.200,-Ft
-------------------------